Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21
Heb ik, maar eh ik doe daar helemaal niets. Heb em alleen maar om mensen werkgeralateerd te screenen. Ik snap er ook weinig van

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:28
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:30
Doen! Echt zo tof. Zij zijn een organisatie in Canada geloof ik, die zich bezig houdt met het vangen en steriliseren van katten die in het wild leven. Ze proberen 'forever homes' voor ze te vinden, maar als ze zien dat ze gelukkig zijn in het wild, worden ze weer teruggezet in de natuur in zogenaamde kolonies die ze in de gaten blijven houden en zo nodig ook van voedsel en zo blijven voorzien.
Een van de katten die 2 jaar geleden is gevangen, is Mason. Toen ze hem vingen, was ie echt wild en moest ie niks van mensen hebben, maar was ie wel heel ziek door een nierziekte en gewond aan een pootje. Ze hebben hem zo goed mogelijk opgelapt, maar het was duidelijk dat hij nooit terug zou kunnen, want dat zou zijn dood zijn. Inslapen was een mogelijkheid, maar gaat eigenlijk tegen hun principe in. Ze hebben toen een nestje met kittens bij hem gezet die geen moeder meer hadden. Vanaf dat moment is Mason, of inmiddels grandpa Mason genoemd, helemaal opgeleefd en zo ontzettend lief en speels met die kleintjes! Ze hadden verwacht dat ie hoogstens nog een paar maanden zou leven en inmiddels zijn ze al 2 jaar verder met hem en hij doet het fantastisch! Ik

Hij heeft ook zijn eigen fb-pagina: grandpa Mason and his kittens
jeutje, zoveel schrijf ik nooit in 1 posting

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
ah jij kent hem ook? Ik moet echt zo om hem lachen met die kleintjes en ook als de Tuxies aan het eten zijn
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:56
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:57
oh Blondie, wat super!!! Ik ben er echt even een beetje geroerd door

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:00
Ik ook niet...twilight84 schreef: ↑20-10-2018 19:28Thnx voor de vakantiewensen!
Bleghhh heb ook nog helemaal geen zin in die donkere maanden!
Ok daar heb ik nooit zin in...
Geen zware dip, maar echt blij voel ik me niet..
Ik voel me namelijk een beetje nutteloos (single en ik woon dus alleen, dan heb je dat soms) en ik ben boos op de hele wereld...

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:09
Single betekent niet nutteloos hoor.Phoebe-returns schreef: ↑20-10-2018 21:00Ik ook niet...
Ik voel me namelijk een beetje nutteloos (single en ik woon dus alleen, dan heb je dat soms) en ik ben boos op de hele wereld...![]()

Bovendien zul je toch ook niet altijd op je bank zitten, maar bezig zijn met werk, studie oid?
Ik ben ook al jaren single.
Kruip lekker onder een dekentje met een mok thee en doe iets liefs voor jezelf.

Deze kat wil graag een knuffel

ceci wijzigde dit bericht op 20-10-2018 21:15
17.06% gewijzigd
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:17

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:19
Waar komt die boosheid vandaan? Onvrede, onrecht?Phoebe-returns schreef: ↑20-10-2018 21:00Ik ook niet...
Ik voel me namelijk een beetje nutteloos (single en ik woon dus alleen, dan heb je dat soms) en ik ben boos op de hele wereld...![]()

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:19

Ik ben inmiddels goed in mezelf vermaken maar soms vind ik het niet leuk dat mensen niet altijd tijd hebben en dan ga ik snel negatief denken.
Het single zijn op zich heb ik lang lastig gevonden, nu niet meer.
Oudblond: ik ben niet erg boos hoor... Als ik een beetje dipperig ben dan ga ik snel negatief denken.
Bedankt voor jullie lieve reacties, ik overleef het wel hoor...
Idd ik ga maar ff lief zijn voor mezelf.
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 20-10-2018 21:22
14.72% gewijzigd
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:21
Lolly'tjes weten feestjes te vinden en te maken!lollypopje schreef: ↑20-10-2018 21:13Hier nog een single en mis soms wel iemand om mijn leven mee te delen, maar voel me zeker niet nutteloos. En ik vermaak me uitstekend![]()
Ik ben al een tijdje fysiek niet zo lekker en doe rustig en dat voelt ook ok. Maar af en toe wil ik reuring en vermits ik niet vaak in reuring zit, zorg ik er dan zelf voor. Man mekkert altijd even tegen maar vindt het uiteindelijk ook heel fijn

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:27
Ik begrijp wat je schrijft Pheebje.
Ik heb me een tijd zo gevoeld toen iedereen rond me alleen maar kon praten over de kinderen enzo. Nooit tijd voor mij. Als ik een vriend wilde zien was dat afgepast en actie vanuit mij. Daar werd ik ook niet gelukkig van. En ik heb wel een partner, maar we hebben verschillende werkschema's. Op een of andere manier heb ik daar door de jaren heen wel een modus voor mezelf in gevonden. En ik heb enkele vriendschappen beëindigd : mijn verwachtingen kwamen nooit overeen met wat zij er in wilden investeren. En ik kan je vertellen dat dat veel rust heeft gebracht. Hoe moeilijk het ook was, het is beter zo.

oudblond wijzigde dit bericht op 20-10-2018 21:31
0.08% gewijzigd
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:30
Wij hebben twee broertjes Coontjes Ceci. Ik heb al mijn hele leven katten, maar deze.... Echt... elke dag maken ze me blij, doen ze me pas op de plaats maken en barst mijn hart van verliefdheid

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:31
Coontjes zijn zo leuk! Ik heb 2 halve coons (moeder en dochter) en ze zijn zo lief.
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:38
Wij hadden altijd asielpoesjes. Toen onze oude dames binnen een paar maanden moesten inslapen op respectabele leeftijd van 19 wilden we eerst geen katten meer. Te veel verdriet. Maar ik kon echt niet wennen aan een katloos huis. En toen bedachten we dat we er 2 uit 1 nest wilden en dat dit waarschijnlijk onze laatsten zouden zijn. Dus geen asieldieren maar onderzoek gedaan naar welk ras bij ons zou passen. En eerlijk... Ik had al jaren eerder onze huidige heertjes willen leren kenen. Te lief, te grappig, heel makkelijk en nooit geweten dat je katten zoveel aangeleerd krijgt!

zaterdag 20 oktober 2018 om 21:40
En daar zit ik nu dus midden in... Zo gaat dat, ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen maar ik vind het soms gewoon lastig dat ik wat minder makkelijk op anderen terug kan vallen.Oudblond schreef: ↑20-10-2018 21:27Ik begrijp wat je schrijft Pheebje.Ik heb me een tijd zo gevoeld toen iedereen rond me alleen maar kon praten over de kinderen enzo. Nooit tijd voor mij. Als ik een vriend wilde zien was dat afgepast en actie vanuit mij. Daar werd ik ook niet gelukkig van. En ik heb wel een partner, maar we hebben verschillende werkschema's. Op een of andere manier heb ik daar door de jaren heen wel een modus voor mezelf in gevonden. En ik heb enkele vriendschappen beëindigd : mijn verwachtingen kwamen nooit overeen met wat zij er in wilden investeren. En ik kan je vertellen dat dat veel rust heeft gebracht. Hoe moeilijk het ook was, het is beter zo.
En ik ben boos op mn bff. (En dat weet hij niet)
Anyway, het komt vast goed en ik moet ook geduld hebben en vertrouwen bij sommige mensen maar ik vind het soms niet makkelijk.
Het doet me wel goed dat je het herkent en sowieso dat jullie lief reageren.
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:47
Ik zie het patroon waar ik ook doorheen ben gegaan. En nu denk ik weer voor sta wegens andere levensfase. Wat mij erg geholpen heeft en helpt is me realiseren dat relaties een functie hebben en dus per definitie ook eindig zijn. Wat nu goed voor allebei is is niet perse over 10 jaar nog zo. Mensen blijven uit beleefdheid afspreken. Maar dat is geen relatie meer. Dat is beleefdheid en die zuigt energie en brengt niets meer. Het uitspreken van 'Truus, we bellen elkaar duidelijk omdat we beiden voelen dat we dat moeten doen, maar zie jij er ook wel eens tegenop?' is moeilijk maar schept wel duidelijkheid zonder ruzie. Het is dan gewoon klaar.
En we zijn niet gewoon lief. We zijn hier vooral onszelf. En dat kan jij hier ook zijn.
En we zijn niet gewoon lief. We zijn hier vooral onszelf. En dat kan jij hier ook zijn.

zaterdag 20 oktober 2018 om 22:34
Klopt wat je zegt, afscheid nemen van bepaalde mensen hoort bij een nieuwe levensfase en als je zelf door ontwikkelen verandert.
Vervelend maar het hoort erbij en het is ook al gebeurt.
(Gelukkig is het niet bij iedereen met wie ik bevriend ben nodig)
Anders is het i.m.o wanneer ieder een eigen leven heeft, nog wel interesse in je heeft maar simpelweg niet meer 24 u 7 tijd voor je heeft omdat ze een druk, ander leven hebben.
Ik vind het soms ook moeilijk om geduld te hebben en mensen op hun woorden te vertrouwen. En dat moet ik echt zelf oplossen.
dat begin ik door te krijgen en dat vind ik heel fijn.
Het gaat wel hoor, ik was bezig vandaag en ik ben ook vrij moe, dan ben ik wat prikkelbaar.
(Fijn.... een feessie hierachter
, tja ik moest zo nodig in de stad wonen..)
Ik heb trouwens ineens zin om naar Parijs te gaan, wie wil mee..
?
Vervelend maar het hoort erbij en het is ook al gebeurt.
(Gelukkig is het niet bij iedereen met wie ik bevriend ben nodig)
Anders is het i.m.o wanneer ieder een eigen leven heeft, nog wel interesse in je heeft maar simpelweg niet meer 24 u 7 tijd voor je heeft omdat ze een druk, ander leven hebben.
Ik vind het soms ook moeilijk om geduld te hebben en mensen op hun woorden te vertrouwen. En dat moet ik echt zelf oplossen.

Het gaat wel hoor, ik was bezig vandaag en ik ben ook vrij moe, dan ben ik wat prikkelbaar.
(Fijn.... een feessie hierachter

Ik heb trouwens ineens zin om naar Parijs te gaan, wie wil mee..