Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 21 oktober 2018 om 12:06
Ik vind het prima als ze dat soort reltopics met zulke intenties gewoon lekker deleten.
Als ze eindelijk hun eigen Vivaregels ook uitvoeren.
Helemaal voor.
Dat jij dat niet bent zal mij aan me reetje roesten hoor.

zondag 21 oktober 2018 om 12:07
Gezellig toch?
zondag 21 oktober 2018 om 12:12
zondag 21 oktober 2018 om 12:14
Nee. HBG staat voor lul en viva staat framing en stemmingmakerij toe en staat daarmee óók voor lul.
Je hebt gelijk dat dat lang de normale gang van zaken is geweest op dit forum.
Gijs is in mijn ogen dramatisch tekortgeschoten in zijn grote plan om met stemmingmakerij de opinie flink te beïnvloeden. Hij bleef achter met zijn groepje groupies waar geen normaal gesprek mee te voeren viel. Treurig dat je alleen die kunt beïnvloeden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 oktober 2018 om 12:15
Dat moet nog blijken.
Weet Lady*V wie je bent?

zondag 21 oktober 2018 om 12:16
eensfeow schreef: ↑21-10-2018 12:14Nee. HBG staat voor lul en viva staat framing en stemmingmakerij toe en staat daarmee óók voor lul.
Gijs is in mijn ogen dramatisch tekortgeschoten in zijn grote plan om met stemmingmakerij de opinie flink te beïnvloeden. Hij bleef achter met zijn groepje groupies waar geen normaal gesprek mee te voeren viel. Treurig dat je alleen die kunt beïnvloeden.
zondag 21 oktober 2018 om 12:17
Vroeger, toen we dat soort dingen zelf nog oplosten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 21 oktober 2018 om 12:17
Ook eens.feow schreef: ↑21-10-2018 12:14Nee. HBG staat voor lul en viva staat framing en stemmingmakerij toe en staat daarmee óók voor lul.
Geen bijzonderheden
zondag 21 oktober 2018 om 12:25
Anouk, boer Jan,Piet,Klaas.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

zondag 21 oktober 2018 om 12:25

zondag 21 oktober 2018 om 12:31
Hef napraat ook maar op als je deze lijn doorzet . Nergens wordt zoveel stemming gemaakt en gereld als hier. Maar hier wordt ervan gesmuld. Mits je de 'juiste' stemming maakt natuurlijk.
Dit is één groot reltopic.
impala wijzigde dit bericht op 21-10-2018 12:33
8.64% gewijzigd
.
zondag 21 oktober 2018 om 12:34
Precies!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 21 oktober 2018 om 12:34
Ik geloof inderdaad dat dat zo is.
Daar waar je ziet dat keer op keer het gesprek geen doel is kun je er voor kiezen om je er niet voor te lenen om een podium te zijn en blijven voor bewuste stemmingmakerij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 oktober 2018 om 12:37
Als iemand dat antwoordt, neem ik tegenwoordig ( ervaring?) meteen aan dat er iets gezegd is, dat gewoon waar is.

zondag 21 oktober 2018 om 12:39
Mag.simbalabimba schreef: ↑21-10-2018 12:37Als iemand dat antwoordt, neem ik tegenwoordig ( ervaring?) meteen aan dat er iets gezegd is, dat gewoon waar is.![]()
zondag 21 oktober 2018 om 12:42
Grappig, ik zie dit juist andersom.
Doordat hier dingen geschreven kunnen worden worden, in mijn ogen, veel rellen op andere topics voorkomen.
En ik ben toch benieuwd wie die vreselijke napraatkliek toch is.
Als ík denk aan napraat denk ik aan lieve genuanceerde of neutrale of zelf nietszeggende forummers.
zondag 21 oktober 2018 om 12:49
Als een en dezelfde forummer om de dag een topic, met steeds dezelfde insteek, over een van deze personen zou openen is dat ook stemmingmakerij en mag dat van mij weg.
Verder heeft HBG met het vluchtelingentopic al zijn eigen clubhuis waar hij normaal elk wissewasje post. Dus hoeft er nu niet opeens een eigen topic over een nieuwsbericht van twee jaar oud gemaakt te worden.
Ik hoop dat de mods zo doorgaan met ingrijpen.