Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 oktober 2018 om 13:23
Pardon????????????????????
missie_m wijzigde dit bericht op 21-10-2018 13:23
0.16% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
zondag 21 oktober 2018 om 13:23
Moet ik nu “ Calimero” zeggen?Lucifer2018 schreef: ↑21-10-2018 13:20Napraat is nooit geopend om een rel over racisme uit te lokken, dat is het verschil.
Bijzonder wat jij ervan maakt. Geeft meteen goed weer aan hoe je hersenen werken.![]()

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

zondag 21 oktober 2018 om 13:25
Miss-Pippilotta schreef: ↑15-10-2018 22:58Sorry, waarschijnlijk is het hier een napraatclubje van een kliekje dat allemaal aan één kant staat, maar ik vind de uitspraken van fashionvictim die gequote worden aan het eind van het ZP topic wel bizar en getuigen van een zeer bijzondere denkwijze hoor.
En ook dat continu spreken over 'wit', de witte Nederlander, de witte Amerikaan.
Maar vooral alle uitspraken die op de laatste pagina gequote worden over (o.a.) Marokkanen en hun hekel aan de blanke Nederlander en hoe zij ons uitkotsen.
Denken dat dit iets met ons te maken heeft, terwijl we alles gefaciliteerd hebben... Moskeeën gefinancierd door het midden oosten met rare haat imams, halal slachten, gebedsruimten met gescheiden ingangen, besnijdenis vergoed door ziekenfonds (vroeger).
Die hekel aan de blanke Nederlander heeft niks met ons te maken en alles met de Islam en wat er geschreven staat in de Koran over ongelovigen. Hoe de Islam niet strookt met onze moderne levensstijl, normen en waarden, hoe onze vrouwen zijn. En jij ziet dit niet en legt dit compleet anders uit. Really?
Jij begrijpt ze wel? En ziet niet dat dit alles te maken heeft met cultuur en religie....
En zegt dan nog zo voldaan dat de blanke Nederlander aan terrein verliest. Besef dat wat je ervoor terug gaat krijgen voor vrouwen waarschijnlijk niet beter zal zijn....
Ik begin nu wel de felheid te begrijpen van het andere kamp.
De manier waarop in de discussie raakt kant noch wal...... Van beide kanten.
Dit
LOEP ME MAAR aub.

zondag 21 oktober 2018 om 13:25
Ja, je maakt een goed punt hoor. Wow.

zondag 21 oktober 2018 om 13:29
Ipv in het topic zelf te schrijven dat je het een trolltopic vindt, kan je het hier op napraat schrijven.simbalabimba schreef: ↑21-10-2018 13:21Maar waarom of waardoor wordt er dan omdat er hier op Napraat geschreven kan worden, rellen op andere topics voorkomen?
Als er een discussie aan de gang is in een topic (die bv off topic is), kan deze verplaatst worden naar hier om zo te voorkomen dat het topic uit de hand loopt.
Dit zijn een paar voorbeelden.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 21 oktober 2018 om 13:29
shifty schreef: ↑15-10-2018 23:04Ben je besodemieterd. Ik sta niet aan de kant en ik weiger kliekjes!
Ik vind de één ongenuanceerd en ik ben het zeker niet altijd met haar eens en sommige uitspraken vind ik ronduit ongelukkig. Ik vind de andere zo gek als een deur en er een bijzonder suggestief en vuig soort manier van forummen op na houden. Met het eerste soort kan ik in gesprek. Met het tweede soort niet.
Twee kampen zie ik niet, maar schijnbaar zie ik wel meer niet.
Bovenstaande forummer noemde mij een spookrijder omdat ik tegen hun mening inreed.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 21 oktober 2018 om 13:30
Omdat hier geschreven wordt hoe dom, stom, grappig, watdanook bepaalde topics zijn. Die uitwisseling van meningen blijven veel meer weg uit die topics zelf.
Ik heb hier ook wel eens een ruzie gemaakt (uitgevochten is een te groot woord) die elders offtopic geweest zou zijn.
Oude koeien die op een topic misplaatst of offtopic zijn worden hier opgedregd en als avondeten gepresenteerd.
En hier is ruimte voor grapjes die elders het topic zouden verstoren.
Ik heb hier ook wel eens een ruzie gemaakt (uitgevochten is een te groot woord) die elders offtopic geweest zou zijn.
Oude koeien die op een topic misplaatst of offtopic zijn worden hier opgedregd en als avondeten gepresenteerd.
En hier is ruimte voor grapjes die elders het topic zouden verstoren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 oktober 2018 om 13:31
Miss-Pippilotta schreef: ↑15-10-2018 23:09Tuurlijk.
De haat ten opzichte van de blanke Nederlander en het uitkotsen daarvan komt wel degelijk voort uit wat er in de Koran staat over ongelovigen en andersgelovigen en komt niet zoals FV beweert door het gedrag van de blanke mens.
Lees het maar.
Bijzondere denkwijze hoor, dat WIJ dat hebben veroorzaakt.
Dit
LOEP ME MAAR aub.

zondag 21 oktober 2018 om 13:36
NietPipistrello schreef: ↑21-10-2018 13:32Kolere Missie. Ga je nu werkelijk weer posten van 15 oktober quoten?
Geen bijzonderheden
zondag 21 oktober 2018 om 13:36
@doornroosje en @feow bedankt voor de antwoorden.
Inhoudelijk geen zin om dr op in te gaan.
Inhoudelijk geen zin om dr op in te gaan.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 21-10-2018 13:38
30.50% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

zondag 21 oktober 2018 om 13:38
Ik hoef helemaal niks gelukkkig! Gisteravond naar een concert geweest, daarna nog even de kroeg in.Pipistrello schreef: ↑21-10-2018 13:36Ik heb zo een meet(je). Hele middag zuipen (ik hoef niet te rijden) en vreterij.
Nu wat wasjes draaien en netflixen.
Geen bijzonderheden
zondag 21 oktober 2018 om 13:42
Deze hypocrisie inderdaad.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 21 oktober 2018 om 13:44
Zeker wel hij is een grote knul.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 21 oktober 2018 om 13:45
Precies. Om dan als een dolle naar dat topic te rennen. Niet om inhoudelijk te reageren, maar alleen om ff mee te rellen. Of te gniffelen. En er dan hier nog even van na te genieten en er nog een schep bovenop te doen, gezellig onder elkaar. Zonder risico op een ban.feow schreef: ↑21-10-2018 13:09Vroeger, in de napraatserie vóór deze, keek ik eerst welk topic er als een dolle berichten bij kreeg. Daar was dan een zeer levendige discussie of een rel.
Als zoiets niet direct opviel ging ik naar napraat of het moderatortopic, dan kreeg je daar wel een aanwijzing waar het leven was.
Je beschrijft het heel goed ja. Jij weet precies hoe dat werkt. En niet alleen vroeger.
.