Spijkerbroeken
maandag 22 oktober 2018 om 14:45
Jouw lichaam is onbekend bij ons, dus dan word het moeilijk adviseren.
Waar je op kunt letten is dat je achterwerk er goed in past en dat de jeans niet zo strak zit dat je er de hele dag aan loopt te hijsen.
Sommige jeansmerken hebben de neiging om wijder te worden in de loop van de dag, maar welke merken dat zijn, daar ben ik niet meer in thuis.
Ik droeg altijd Levi's, die zaten mij als gegoten. Nu draag ik jeans van MSmode, die zitten mij het fijnst, maar die verkopen ze vanaf maat 40.
Succes met je zoektocht.
Waar je op kunt letten is dat je achterwerk er goed in past en dat de jeans niet zo strak zit dat je er de hele dag aan loopt te hijsen.
Sommige jeansmerken hebben de neiging om wijder te worden in de loop van de dag, maar welke merken dat zijn, daar ben ik niet meer in thuis.
Ik droeg altijd Levi's, die zaten mij als gegoten. Nu draag ik jeans van MSmode, die zitten mij het fijnst, maar die verkopen ze vanaf maat 40.
Succes met je zoektocht.
maandag 22 oktober 2018 om 14:52
maandag 22 oktober 2018 om 14:56
Jeans met kleine achterzakken die hoog zitten zorgen ervoor dat je achterkantje er mooi uit ziet. Jeans met van die grote, laag geplaatste zakken laat zelfs de meest stevige ronde billen er afgezakt uit zien. Let ook op de taille. Sommigen zweren bij een lage taille maar het afzakgevaar is groot en als je een spekrandje op je buik hebt zit het ook niet lekker.
Als de broek te strak zit bij de benen ben je ook voortdurend aan het hijsen. Kortom : passen, passen en nog eens passen.
Voor lengtematen langer dan 32 moet je trouwens online zijn. Er is geen winkel die ze langer verkoopt. Bij hoge uitzondering soms lengte 34, maar dan heb je gewoon mazzel. Succes
Als de broek te strak zit bij de benen ben je ook voortdurend aan het hijsen. Kortom : passen, passen en nog eens passen.
Voor lengtematen langer dan 32 moet je trouwens online zijn. Er is geen winkel die ze langer verkoopt. Bij hoge uitzondering soms lengte 34, maar dan heb je gewoon mazzel. Succes
maandag 22 oktober 2018 om 14:56
Ik heb jaren teveel geld betaald voor peperdure jeans. Je weet wel, zo’n 7 for all mankind en dat soort belachelijk dure broeken. Maar uiteindelijk was ik nooit helemaal tevreden. Ik ben toen ‘goedkope’ jeans gaan uitproberen.
Ik ben er wel uit: voor mij nooit meer die dure broeken, want de beste jeans koop ik al voor 35 euro. Ik ben dolblij met de jeans van Pieces, te koop bij Vila. Ze zitten mooi en blijven na het wassen ook mooi.
De jeans van Massimo Duti ben ik ook blij mee. Die zijn ook goed betaalbaar.
Ik ben er wel uit: voor mij nooit meer die dure broeken, want de beste jeans koop ik al voor 35 euro. Ik ben dolblij met de jeans van Pieces, te koop bij Vila. Ze zitten mooi en blijven na het wassen ook mooi.
De jeans van Massimo Duti ben ik ook blij mee. Die zijn ook goed betaalbaar.
maandag 22 oktober 2018 om 15:15
Ditgizzmo-returns schreef: ↑22-10-2018 14:50Ga eens naar een winkel en pas wat aan/ laat je adviseren.
In de stad Groningen heb je first in jeans. Een hele grote jeanswinkel met verschillende merken. Ik zou eens naar zo'n soort winkel gaan en daar verschillende modellen passen. Want wat al gezegd wordt, een broek die bij mij goed zit hoeft dat bij jou niet te zitten.
maandag 22 oktober 2018 om 15:30
Boek een trip naar de USA 
Als je genoeg spijkerbroeken in 1 keer koopt, heb je 'bijna' het ticket er al uit...
Laatst 5 spijkerbroeken gekocht, van Levi's, voor USD 40,- per stuk... dat is Euro 35,-- met nog eens 15% SALES-korting....
Wel af en toe moeite om de maat 33/34 te vinden
want de amerikanen zijn korter dan europeanen... dus de serie hield vaak bij 34/34
op... of juist bij 33/32
Als je genoeg spijkerbroeken in 1 keer koopt, heb je 'bijna' het ticket er al uit...
Laatst 5 spijkerbroeken gekocht, van Levi's, voor USD 40,- per stuk... dat is Euro 35,-- met nog eens 15% SALES-korting....
Wel af en toe moeite om de maat 33/34 te vinden
want de amerikanen zijn korter dan europeanen... dus de serie hield vaak bij 34/34
op... of juist bij 33/32
maandag 22 oktober 2018 om 16:00
Hier heb je ook zat spijkerbroeken voor minder dan 50 euro. En veel mooiere, naar mijn mening. Laatst nog in de VS geweest en rondgekeken. En niks gekocht. Die goedkope Levis broeken hadden een raar model en erg stugge stof. Je hebt er wél apartere jeans dan hier, met bijzondere stiksels enzo.daddy_gijs schreef: ↑22-10-2018 15:30Boek een trip naar de USA
Wel af en toe moeite om de maat 33/34 te vinden![]()
op... of juist bij 33/32![]()
impala wijzigde dit bericht op 22-10-2018 16:02
1.80% gewijzigd
.
maandag 22 oktober 2018 om 16:02
bedoel je confectiemaat 36/38 of jeans maat 36/38? Die eerste is nl. poepsimpel, de laatste inderdaad lastig.Pansje-ansje schreef: ↑22-10-2018 14:48Hmm,
Zoek eigenlijk een donkerblauwe jeans voor de winter en daar wil ik best rond de 100 euro aan besteden.
Heb alleen een lastig figuur met lengtemaatje 30 en taille 36/38...
maandag 22 oktober 2018 om 16:08
Oh ik dacht ook wat is er in hemelsnaam moeilijk aan 36/38, maar misschien is dat het inderdaad.
Het is al gezegd maar Esprit heeft vanaf 25/26 en lengte 30.
.
maandag 22 oktober 2018 om 16:29
lengte 30 zie je nu heel veel, zelfs bij Only en C&AAnoniem262821034 schreef: ↑22-10-2018 16:08Oh ik dacht ook wat is er in hemelsnaam moeilijk aan 36/38, maar misschien is dat het inderdaad.
Het is al gezegd maar Esprit heeft vanaf 25/26 en lengte 30.
Ik vind trouwens Cars en Garcia ook prima broeken.
maandag 22 oktober 2018 om 16:39
Ik dacht ein-de-lijk mijn jeansmt. van Esprit te weten na veel afvallen (26/32), bestel ik online een bootcut model is het ineens véél te lang. Maar écht te lang. Zucht. En natuurlijk niet in de winkel te ruilen want ‘exclusief online’, en nu is m’n kortingscode niet meer geldig, dus weer klantenservice.. struggles
.
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:39
,*Hapt naar lucht*Ouwedibbes schreef: ↑22-10-2018 14:56Jeans met kleine achterzakken die hoog zitten zorgen ervoor dat je achterkantje er mooi uit ziet. Jeans met van die grote, laag geplaatste zakken laat zelfs de meest stevige ronde billen er afgezakt uit zien. Let ook op de taille. Sommigen zweren bij een lage taille maar het afzakgevaar is groot en als je een spekrandje op je buik hebt zit het ook niet lekker.
Hoe. Kom. Je . Daarbij.
Krijg je juist hele lelijke platte hangkont van!
Kijk dan!
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:44
Links heeft een beter achterkantje voor spijkerbroeken dan rechts, of bedoel je dat niet? Een zonder achterkantzakken kan links ook nog goed hebben.Het-groepje schreef: ↑23-10-2018 19:39,*Hapt naar lucht*
Hoe. Kom. Je . Daarbij.
Krijg je juist hele lelijke platte hangkont van!
Kijk dan!
![]()
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 19:45
7.46% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell