Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerbroeken

22-10-2018 14:40 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik wil gaan investeren in een goede spijkerbroek, ik draag meestal zwarte broeken maar wil nu graag weer een mooie jeans...
Tips?
inkepinkje schreef:
23-10-2018 19:44
Links heeft een beter achterkantje voor spijkerbroeken dan rechts, of bedoel je dat niet? Een zonder achterkantzakken kan links ook nog goed hebben.
Serieus! Nee dat bedoel ik niet. Ik vind links echt een veel minder flatteuze broek ondanks de meer flatterende kleur. Gedateerd en plat onaardig gezegd.
Rechts is 'lekkerder' vind ik dan. Maargoed smaken verschillen dus. Ik dacht altijd dat vrouwen die de linker broek droegen gewoon geen interesse hadden maar het is blijkbaar een keuze.
Het-groepje schreef:
23-10-2018 19:56
Serieus! Nee dat bedoel ik niet. Ik vind links echt een veel minder flatteuze broek ondanks de meer flatterende kleur. Gedateerd en plat onaardig gezegd.
Rechts is 'lekkerder' vind ik dan. Maargoed smaken verschillen dus. Ik dacht altijd dat vrouwen die de linker broek droegen gewoon geen interesse hadden maar het is blijkbaar een keuze.
Links heeft een taille die de helft is van rechts, die kan dus elke spijkerbroek aan, maar je hebt wel gelijk dat die zakken links raar hoog zitten. Meer rugzakken dan kontzakken.De pasvorm blijf ik wel mooier vinden dan rechts. Qua grootte verschillen de kontzakken niet zo gek veel, vooral optische illusie omdat ze links donkerder zijn. Lijkt wel politieke praat haha.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Het-groepje schreef:
Rechts is 'lekkerder' vind ik dan.
Ik dacht even dat het weer een typisch mannen-opmerking zou zijn, als ik 'rechts' echt mooier vind dan links.
Maar ik bij steun... :cheer2:
lilalinda schreef:
22-10-2018 18:11

Ik geloof niet, dat je een jeans langer dan een paar jaar meegaat, ze lijken tijdloos, maar modellen verouderen echt.
Ja, precies... dit!
Yasna schreef:
23-10-2018 19:44
Ik vind de linker veel mooier staan dan de rechter hetgroepje.

Links slankt af, rechts lijkt veel forser.
Echt? Links is echt mijn gruwelbeeld, grappig.
inkepinkje schreef:
23-10-2018 20:02
Links heeft een taille die de helft is van rechts, die kan dus elke spijkerbroek aan, maar je hebt wel gelijk dat die zakken links raar hoog zitten. Meer rugzakken dan kontzakken.De pasvorm blijf ik wel mooier vinden dan rechts. Qua grootte verschillen de kontzakken niet zo gek veel, vooral optische illusie omdat ze links donkerder zijn. Lijkt wel politieke praat haha.
1 op 1 over te nemen in de zendtijd politieke partijen :-D
daddy_gijs schreef:
23-10-2018 20:38
Ik dacht even dat het weer een typisch mannen-opmerking zou zijn, als ik 'rechts' echt mooier vind dan links.
Maar ik bij steun... :cheer2:
:-D
Het-groepje schreef:
23-10-2018 22:09

Echt?

Ik vind rechts niet mooi. Veel ouderwetser. Links is slanker en moderner.
Het-groepje schreef:
23-10-2018 22:09
De mijne ook, je bent niet alleen :biggrin:

Die kontzakken bij links zitten naar mijn idee te hoog, meer richting haar onderrug dan op haar kont.

Kom je er een beetje uit TO? :rolling:
"I love not Man the less, but Nature more..."
PimPom schreef:
22-10-2018 14:52
Esprit heeft jeans met lengtemaat 30 en taille vanaf 26. Ook verschillende stijlen (Skinny, Slim, Straight, Bootcut) en verschillende tailehoogtes.

Persoonlijk vind ik het goede jeans voor een normale prijs.
Die heb ik ook altijd. Heel fijne broeken en ze gaan lang mee.
Geen gezicht trouwens, die hoge kleine zakjes. Het hangt vooral af van de taillehoogte en de maat. Een maatje groter en lage taille kleedt vaak meer af omdat je je kont dan niet optisch vergroot en er geen kwabben overheen puilen.
Het-groepje schreef:

Ik zie precies hetzelfde! Snapte de reacties al niet. Rechts is veel lekkerder, dacht ik nog. Ha!
Such fun!1
Ik vind links eigenlijk de kont van een vijftiger die iets te dun is :$
Such fun!1
MarindaH schreef:
24-10-2018 12:46
Ik vind links eigenlijk de kont van een vijftiger die iets te dun is :$
In links zie ik geen vijftiger. Het effect is wel ouwelijk.
Die rechter is zéker niet te dun. En haar broek is te strak, de rollen puilen eroverheen. Ik vind ze er allebei niet zo lekker uitzien eigenlijk, maar de rechterbroek is in principe wel beter/meer mijn smaak.
Maar ja, ik bén een vijftiger. Misschien ben ik juist ouderwets :P
.
vind het beide niks, links zijn de zakken te klein en te hoog geplaatst, rechts is de broek te laag waardoor je van die rollen krijgt. beide geen pan dus.
Ik zweer bij de broeken van Topshop, hele mooie jeans en zitten als gegoten bij mij.
De lichte broek is echt leuker! Dat is een echte jeans met mooie zakken op de goede plek. De linker broek vind ik meer een pantalon in jeansachtige stof.
guppekop schreef:
24-10-2018 15:59
vind het beide niks, links zijn de zakken te klein en te hoog geplaatst, rechts is de broek te laag waardoor je van die rollen krijgt. beide geen pan dus.
Mee eens. Zo'n muffintop is niet charmant. Ik vind ook de zakken erg vierkant en gedateerd. Seven for all Mankind anno 2002 vibe krijg ik ervan.
Klopt het dat de afbeeldingen van de broeken van dezelfde persoon zijn?
De rechterbroek staat beter, op de zwembandjes en gedateerde kleur na. Maar de kont zelf oogt inderdaad 'lekkerder'.
Ik koop wel jeans die van duurdere merken zijn, maar altijd in de sale. Echt geen zin om er volle prijs voor te betalen en tot nu toe ook nog nooit nodig geweest.
Oh ik heb echt zó veel verschillende broeken aan gehad voordat ik wist welke maat/soort/merk ik hebben moest.

Ooit had ik echt een nieuwe broek nodig, toen heb ik de halve winkel aangehad en had ik nog geen fatsoenlijke broek.

Ik draag tegenwoordig graag de broeken van Tommy Hilfinger. Vroeger droeg ik ze vaak van forecast, maar die is helaas failliet.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Hier absoluut team links. Rechts zit veel te strak, enorme kont. Nee..smaken verschillen...ik hou me in.
Misschien is het gewoon hetzelfde als dat er mannen zijn die van volle vrouwenbillen houden en mannen die liever kleine billen willen of er niet om geven, of meer een borstenman zijn (groot of klein verschilt daar dan ook weer). Vrouwen hebben blijkbaar ook gewoon allemaal een andere smaak wat betreft onze eigen konten.

Zoveel mensen zoveel wensen
Beide broeken mogen op de brandstapel. En beide vrouwen hebben geen figuur voor dat soort broeken.
Team rechts.
On topic: ik word altijd erg goed geholpen bij Jeans Centre. Hele grote collectie, en ze weten de pasvorm van al die broeken en wat jou het best past.
Broeken in vele prijsklasses.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb een hele mooie zwarte skinny jeans van Tom Taylor, 'Nela' heet hij, echt prachtig en zit super lekker! Was geloof ik rond de €40 euro.. Ik zou nu het liefst meer van deze broeken willen kopen!

Goede prijs kwaliteitverhouding iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven