Spijkerbroeken
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:56
Serieus! Nee dat bedoel ik niet. Ik vind links echt een veel minder flatteuze broek ondanks de meer flatterende kleur. Gedateerd en plat onaardig gezegd.inkepinkje schreef: ↑23-10-2018 19:44Links heeft een beter achterkantje voor spijkerbroeken dan rechts, of bedoel je dat niet? Een zonder achterkantzakken kan links ook nog goed hebben.
Rechts is 'lekkerder' vind ik dan. Maargoed smaken verschillen dus. Ik dacht altijd dat vrouwen die de linker broek droegen gewoon geen interesse hadden maar het is blijkbaar een keuze.
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:02
Links heeft een taille die de helft is van rechts, die kan dus elke spijkerbroek aan, maar je hebt wel gelijk dat die zakken links raar hoog zitten. Meer rugzakken dan kontzakken.De pasvorm blijf ik wel mooier vinden dan rechts. Qua grootte verschillen de kontzakken niet zo gek veel, vooral optische illusie omdat ze links donkerder zijn. Lijkt wel politieke praat haha.Het-groepje schreef: ↑23-10-2018 19:56Serieus! Nee dat bedoel ik niet. Ik vind links echt een veel minder flatteuze broek ondanks de meer flatterende kleur. Gedateerd en plat onaardig gezegd.
Rechts is 'lekkerder' vind ik dan. Maargoed smaken verschillen dus. Ik dacht altijd dat vrouwen die de linker broek droegen gewoon geen interesse hadden maar het is blijkbaar een keuze.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:38
Ik dacht even dat het weer een typisch mannen-opmerking zou zijn, als ik 'rechts' echt mooier vind dan links.
Maar ik bij steun...
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:12
1 op 1 over te nemen in de zendtijd politieke partijeninkepinkje schreef: ↑23-10-2018 20:02Links heeft een taille die de helft is van rechts, die kan dus elke spijkerbroek aan, maar je hebt wel gelijk dat die zakken links raar hoog zitten. Meer rugzakken dan kontzakken.De pasvorm blijf ik wel mooier vinden dan rechts. Qua grootte verschillen de kontzakken niet zo gek veel, vooral optische illusie omdat ze links donkerder zijn. Lijkt wel politieke praat haha.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:12
daddy_gijs schreef: ↑23-10-2018 20:38Ik dacht even dat het weer een typisch mannen-opmerking zou zijn, als ik 'rechts' echt mooier vind dan links.
Maar ik bij steun...![]()
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:14
Echt?
Ik vind rechts niet mooi. Veel ouderwetser. Links is slanker en moderner.
woensdag 24 oktober 2018 om 12:21
De mijne ook, je bent niet alleen
Die kontzakken bij links zitten naar mijn idee te hoog, meer richting haar onderrug dan op haar kont.
Kom je er een beetje uit TO?
"I love not Man the less, but Nature more..."
woensdag 24 oktober 2018 om 12:37
Die heb ik ook altijd. Heel fijne broeken en ze gaan lang mee.
Geen gezicht trouwens, die hoge kleine zakjes. Het hangt vooral af van de taillehoogte en de maat. Een maatje groter en lage taille kleedt vaak meer af omdat je je kont dan niet optisch vergroot en er geen kwabben overheen puilen.
woensdag 24 oktober 2018 om 12:42
Het-groepje schreef: ↑23-10-2018 19:56Serieus! Nee dat bedoel ik niet. Ik vind links echt een veel minder flatteuze broek ondanks de meer flatterende kleur. Gedateerd en plat onaardig gezegd.
Ik zie precies hetzelfde! Snapte de reacties al niet. Rechts is veel lekkerder, dacht ik nog. Ha!
Such fun!1
woensdag 24 oktober 2018 om 13:00
In links zie ik geen vijftiger. Het effect is wel ouwelijk.
Die rechter is zéker niet te dun. En haar broek is te strak, de rollen puilen eroverheen. Ik vind ze er allebei niet zo lekker uitzien eigenlijk, maar de rechterbroek is in principe wel beter/meer mijn smaak.
Maar ja, ik bén een vijftiger. Misschien ben ik juist ouderwets
.
woensdag 24 oktober 2018 om 18:30
Mee eens. Zo'n muffintop is niet charmant. Ik vind ook de zakken erg vierkant en gedateerd. Seven for all Mankind anno 2002 vibe krijg ik ervan.
woensdag 24 oktober 2018 om 19:41
Oh ik heb echt zó veel verschillende broeken aan gehad voordat ik wist welke maat/soort/merk ik hebben moest.
Ooit had ik echt een nieuwe broek nodig, toen heb ik de halve winkel aangehad en had ik nog geen fatsoenlijke broek.
Ik draag tegenwoordig graag de broeken van Tommy Hilfinger. Vroeger droeg ik ze vaak van forecast, maar die is helaas failliet.
Ooit had ik echt een nieuwe broek nodig, toen heb ik de halve winkel aangehad en had ik nog geen fatsoenlijke broek.
Ik draag tegenwoordig graag de broeken van Tommy Hilfinger. Vroeger droeg ik ze vaak van forecast, maar die is helaas failliet.
Lach hard, duik diep, kom terug..
donderdag 25 oktober 2018 om 21:39
Misschien is het gewoon hetzelfde als dat er mannen zijn die van volle vrouwenbillen houden en mannen die liever kleine billen willen of er niet om geven, of meer een borstenman zijn (groot of klein verschilt daar dan ook weer). Vrouwen hebben blijkbaar ook gewoon allemaal een andere smaak wat betreft onze eigen konten.
Zoveel mensen zoveel wensen
Zoveel mensen zoveel wensen
donderdag 25 oktober 2018 om 22:12