Films/series spel topic

18-10-2018 22:02 473 berichten
1 Geef antwoord op de film/serie vraag

2 Stel zelf een nieuwe vraag over een film/serie

Noem een acteur uit Logan Lucky.

*geen spoilers*
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 10:04
Reden: Dubbel woordje
8.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef: ↑
22-10-2018 22:22
Brad Pitt, Se7en van David Fincher
Antwoord: Gwyneth Paltrows hoofd. Personage ben ik even kwijt
:cheer:
Ik weet alleen even geen vraag te bedenken, sorry. Kom er op terug

@RikM, ja op beide vragen maar ik was te laat :)
Rouge__ schreef: ↑
22-10-2018 21:33
oooh hahahah verkeerd gelezen,

eh... hij functioneerde als communicatie met de thuisbasis

Klopt. Officieel was hij de 'Communications Officer' maar in feite was hij letterlijk de radio. :biggrin:
snug schreef: ↑
22-10-2018 20:41
Welke Nederlandse actrice kwam (in haar rol uiteraard) onder de douche onder de bloedspetters te zitten en in welke film was dat?

Kun je nog een hint geven? Ik denk natuurlijk meteen aan Psycho maar dat was geen Nederlandse actrice. Is het een Nederlandse film?
Welke actrice uit Orange Is The New Black speelde jarenlang een kapitein in Star Trek?
RikM schreef: ↑
23-10-2018 13:54
Kun je nog een hint geven? Ik denk natuurlijk meteen aan Psycho maar dat was geen Nederlandse actrice. Is het een Nederlandse film?
Oeps, foutje, het was geen film maar een serie. Een oudere Nederlandse serie gebaseerd op het boek van een bekende Nederlandse schrijver.
23-10-2018 16:00
Welke actrice uit Orange Is The New Black speelde jarenlang een kapitein in Star Trek?
Geen idee! Ben wel benieuwd.
23-10-2018 16:00
kate mulgrew
Relax we're all crazy, it's not a competition
Kate Mulgrew inderdaad. Speelde Capt. Janeway in Star Trek: Voyager. Je moet wel goed kijken want ze ehh... heeft zich nogal laten gaan, zeg maar.

Afbeelding
Afbeelding
snug schreef: ↑
23-10-2018 21:48
Oeps, foutje, het was geen film maar een serie. Een oudere Nederlandse serie gebaseerd op het boek van een bekende Nederlandse schrijver.

Ik denk niet dat ik 'm ken want er gaat geen lampje branden. Iemand anders misschien?
In welke film laten twee nerds een vrouw tot leven komen via de computer?
24-10-2018 11:42
In welke film laten twee nerds een vrouw tot leven komen via de computer?
Weird science

In the Shining rent Wendy Torrance in paniek naar de trap, welk bizar tafereeltje van een man in een beerkostuum ziet ze in een hotelkamer met de deur open?
Bobby-Pin schreef: ↑
24-10-2018 11:56
In the Shining rent Wendy Torrance in paniek naar de trap, welk bizar tafereeltje van een man in een beerkostuum ziet ze in een hotelkamer met de deur open?

Ik weet het niet precies meer maar volgens mij was het iets seksueels? (twee mannen)
Weet iemand nog wat er op de poster in Andy's cel stond in The Shawshank Redemption? (of posters, het waren er meerdere geloof ik)
24-10-2018 15:51
Ik weet het niet precies meer maar volgens mij was het iets seksueels? (twee mannen)
Klopt, iets wat je niet zou verwachten van hotelgeesten.
24-10-2018 16:25
Weet iemand nog wat er op de poster in Andy's cel stond in The Shawshank Redemption? (of posters, het waren er meerdere geloof ik)
Ik dacht een oude filmster, Ava Gardner ofzo.
24-10-2018 16:25
Rita Hayworth
24-10-2018 17:01
Rita Hayworth
Ja die is het volgens mij!
24-10-2018 17:01
Rita Hayworth

Klopt. Heb het even opgezocht en hij blijkt drie posters gehad te hebben: Rita Hayworth, Marilyn Monroe en Raquel Welch (die laatste had ik onthouden).
Hoe heten de kinderen in Family Ties?
Alex, Mallory, Jennifer en Andrew.

In welke serie komt de afkorting W.W. regelmatig voor?
Westworld?

Welke kleur(en) zijn de truien van Buurman & Buurman?
Erinlynn schreef: ↑
25-10-2018 10:35
Westworld?

Welke kleur(en) zijn de truien van Buurman & Buurman?
Geel en rood en soms geel en blauw.

Hoe heette de narcist uit As the world turns voor wie iedereen in Oakdale vreesde en levens verpestte. Hij was ooit getrouwd met Barbara Ryan.
Erinlynn schreef: ↑
25-10-2018 10:35
Westworld?
Nee die bedoel ik niet.
Hint:
Is de afkorting van de namen van de hoofdrolspeler en van een schrijver van een boek wat belangrijk is voor het plot in de serie.
25-10-2018 13:09
Geel en rood en soms geel en blauw.

Hoe heette de narcist uit As the world turns voor wie iedereen in Oakdale vreesde en levens verpestte. Hij was ooit getrouwd met Barbara Ryan.
James Stenbeck!
Tenminste dat is wel een van de kerels met wie ze getrouwd was en ik denk de grootste schurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven