Films/series spel topic
vrijdag 26 oktober 2018 om 19:03
Maakt niet uit. Het oog wil ook watRikM schreef: ↑25-10-2018 18:47Dat zeg jij nou, maar volgens mij was het als auto niet veel soeps. Het ding was veel te zwaar vanwege al het roestvrij staal, hij zoop benzine en de deuren bleven niet goed openstaan vanwege het gewicht (daar werden ze bij het maken van de film helemaal gek van).
Maar mooi is 'ie zeker. Het schijnt dat er ook drie gouden versies zijn gemaakt.![]()
vrijdag 26 oktober 2018 om 22:05
zaterdag 27 oktober 2018 om 02:38
Die vent had zijn eigen dood gefaked toch maar was uiteindelijk ergens gaan rentenieren. Of is dit weer een andersnug schreef: ↑26-10-2018 17:46In 2017 kwam er meer aan het licht over de mysterieuze verdwijning van de vriend van Olivia Newton John in 2005. De man is waarschijnlijk:
A Verdronken op zee
B Gaan wonen in Mexico
C Doodgegaan aan een overdosis tijdens een trip naar Miami
D Vermoord door de zogenaamde real estate killer
zaterdag 27 oktober 2018 om 02:58
De DeLorean rulet, maar het is de door plutonium aangedreven flux capacitordie het tijdreizen mogelijk maakt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 27 oktober 2018 om 08:10
Nee dat is die.broodtrommel schreef: ↑27-10-2018 02:38Die vent had zijn eigen dood gefaked toch maar was uiteindelijk ergens gaan rentenieren. Of is dit weer een ander
Hebben jullie trouwens die dochter van Oliva newton John nog wel eens gezien? Die is een beetje doorgeslagen..
zaterdag 27 oktober 2018 om 08:11
Oh ja dat was het!JollyRider schreef: ↑27-10-2018 02:58De DeLorean rulet, maar het is de door plutonium aangedreven flux capacitordie het tijdreizen mogelijk maakt.
zaterdag 27 oktober 2018 om 08:17
Dan mag ik een nieuwe vraag stellen?
Alle 6 Star War-films over Anakin openen met dezelfde camera-beweging (na het bekende inleidende gele verhaaltje), op één na. Welke is dat, en wat is het verschil?
Alle 6 Star War-films over Anakin openen met dezelfde camera-beweging (na het bekende inleidende gele verhaaltje), op één na. Welke is dat, en wat is het verschil?
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 27 oktober 2018 om 09:28
JollyRider schreef: ↑27-10-2018 08:17Dan mag ik een nieuwe vraag stellen?
De camera beweegt altijd naar beneden, naar een planeet of iets dergelijks, maar in één film beweegt de camera naar boven, naar een schip geloof ik. Vraag me niet welke film, ik denk een van de prequels.
zaterdag 27 oktober 2018 om 12:28
Klopt helemaal
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:15
Kokosnoten