Ben ik vruchtbaar?
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:07
Hoi,
Ik heb momenteel (sorry voor het zo te moeten uitleggen) wit elastisch dik slijm in mijn onderbroek ontdekt.
Ik ben al eventjes gaan zoeken maar de ene zegt dat als de afscheiding in je onderbroek belandt je
eisprong al voorbij is en de andere zegt dat als je zo'n soort afscheiding hebt momenteel het meest
vruchtbaar bent.
Ik ben dus aan het twijfelen of ik nu vruchtbaar ben of niet.
Heeft er iemand dezelfde afscheiding gehad en weet wat dat wilt zeggen?
Alvast bedankt!
Ik heb momenteel (sorry voor het zo te moeten uitleggen) wit elastisch dik slijm in mijn onderbroek ontdekt.
Ik ben al eventjes gaan zoeken maar de ene zegt dat als de afscheiding in je onderbroek belandt je
eisprong al voorbij is en de andere zegt dat als je zo'n soort afscheiding hebt momenteel het meest
vruchtbaar bent.
Ik ben dus aan het twijfelen of ik nu vruchtbaar ben of niet.
Heeft er iemand dezelfde afscheiding gehad en weet wat dat wilt zeggen?
Alvast bedankt!
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:08
gioia82 schreef: ↑23-10-2018 12:12Ik heb een idee.Als je nou eens regelmatig seks hebt met je vriend als je zwanger wil worden in plaats van te googlen wanneer je vruchtbaar bent en je onderbroek te inspecteren en vervolgens wildvreemden te informeren over wat je in je onderbroek vindt, denk je niet dat je dan sneller zwanger bent?
En als je niet zwanger wil worden zou ik gewoon de pil en/of condoom gebruiken.
En gatverdegatver en zo!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:17
Troepjesnessemeisje schreef: ↑23-10-2018 12:24Jezus zeg....
Ga eerst eens regelmatig seksen, slik foliumzuur en stop met het analyseren van troepjes in je onderbroek.
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:18
Als je zwanger wilt worden niet hoor. Dan hoort seks er zeg maar toch een beetje bij. Of ben je vergeten aan je vriend te vertellen dat je zwanger wilt worden en ben je bang dat het raar gaat zijn als je hem nu constant alleen maar gaat bespringen?Indiravm schreef: ↑23-10-2018 12:43Mijn vriend heeft geen erg hoog libido, ik nu ook niet eerlijk gezegd.
Dus als we dit ineens heel veel zouden gaan doen gaat het een beetje raar zijn denk ik..
Foliumzuur slik ik namelijk al effe, straks ga ik lang Kruidvat om ovulatietesten te gaan halen.
Dat gaat het verstandigste zijn denk ik!![]()
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:29
Nee dat niet hij is er helemaal van op de hoogte, we hebben dit dan ook samen beslist.Maartje2016 schreef: ↑23-10-2018 13:18
Als je zwanger wilt worden niet hoor. Dan hoort seks er zeg maar toch een beetje bij. Of ben je vergeten aan je vriend te vertellen dat je zwanger wilt worden en ben je bang dat het raar gaat zijn als je hem nu constant alleen maar gaat bespringen?
Ik zie wel waar ik kom. Het is ook namelijk zo dat mijn vriend en ik 15 jaar leeftijdsverschil hebben en
wil daarom niet dat het nog te lang duurt voor ik zwanger ben.
Ik weet natuurlijk dat het niet meteen lukt als je het wilt, want zo is het altijd als je iets wilt lukt het niet..
Daarom dat ik tips vraag van andere vrouwen die hier al ervaring mee hebben
Zo nu weten jullie heel mijn verhaal haha!
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:30
To ovulatie testen bij de action werken prima.
Iedereen doet t op zijn eigen manier maar het advies wat ik je kan geven niet gelijk gaan testen kijk t eerst is zes maanden aan of het zo lukt. Vanaf zeven dagen na je menustruatie om de dag seks voor twee weken zou t moeten doen:) als je een kindje wilt werkt soms libido verhogend;))
Iedereen doet t op zijn eigen manier maar het advies wat ik je kan geven niet gelijk gaan testen kijk t eerst is zes maanden aan of het zo lukt. Vanaf zeven dagen na je menustruatie om de dag seks voor twee weken zou t moeten doen:) als je een kindje wilt werkt soms libido verhogend;))
where ever you go, go with your heart
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:46
Nee hoor. Genoeg mensen inclusief mezelf die zwanger wilden worden en dat ook gewoon eerste maand werden. En genoeg waarbij het langer duurt maar statistisch gezien is grootste deel gewoon binnen jaar zwanger.Indiravm schreef: ↑23-10-2018 13:29Nee dat niet hij is er helemaal van op de hoogte, we hebben dit dan ook samen beslist.
Ik zie wel waar ik kom. Het is ook namelijk zo dat mijn vriend en ik 15 jaar leeftijdsverschil hebben en
Ik weet natuurlijk dat het niet meteen lukt als je het wilt, want zo is het altijd als je iets wilt lukt het niet..
Daarom dat ik tips vraag van andere vrouwen die hier al ervaring mee hebben![]()
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:53
Indiravm schreef: ↑23-10-2018 13:29Nee dat niet hij is er helemaal van op de hoogte, we hebben dit dan ook samen beslist.
Daarom dat ik tips vraag van andere vrouwen die hier al ervaring mee hebben![]()
Heb je daar veel ervaring mee dan? Ik dacht altijd dat als je iets heel graag wilt, dan vind je meestal wel een manier om het te halen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:41
Gelukkig. Dacht dat je misschien zoiets wel vaak aan de hand hebt gehad. Verder is het echt een uitspraak van mensen die (in mijn optiek) te weinig doen om doelen te halen.
Maar back on topic, kijk het even een paar maanden aan of het gewoon spontaan lukt, anders van die testen halen. Succes!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:55
Arme mannelijke gynaecoloog.Darkcrystal schreef: ↑23-10-2018 12:27ik zou nóóit op het advies van een man vertrouwen als het om vruchtbaarheid en wit slijm gaat....![]()
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:15
Dankjewel, lief van jou!dianaf schreef: ↑23-10-2018 14:41Gelukkig. Dacht dat je misschien zoiets wel vaak aan de hand hebt gehad. Verder is het echt een uitspraak van mensen die (in mijn optiek) te weinig doen om doelen te halen.
Maar back on topic, kijk het even een paar maanden aan of het gewoon spontaan lukt, anders van die testen halen. Succes!
Ik hoop dat het ons snel lukt hihi
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:34
@Indiravm: Trek je niks aan van al die domme reacties. Je vraag is gewoon normaal. Als je cervixslijm doorzichtig is en je er draden mee kunt trekken, dan zit je in je vruchtbare periode. Rond die dagen kun je het beste gemeenschap samen hebben.
Ovulatietesten kunnen handig zijn. Je weet dan precies wanneer je LH-piek is en dan heb je je eisprong binnen 24-48 uur.
Nadeel van ovulatietesten is dat je erg obsessief bezig kunt gaan zijn met de testen.
Hopelijk ben je snel zwanger!
Ovulatietesten kunnen handig zijn. Je weet dan precies wanneer je LH-piek is en dan heb je je eisprong binnen 24-48 uur.
Nadeel van ovulatietesten is dat je erg obsessief bezig kunt gaan zijn met de testen.
Hopelijk ben je snel zwanger!
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:05
Waarom nou weer getver? Ik neem aan dat TO haar handen heeft gewassen nadat ze in d'r cervixslijm heeft zitten roeren hoor!
Ik zou overwegen te gaan temperaturen. Kan je een app voor downloaden, zoals Fertility Friend. Of Maya als je Nederlandstalig wil. Temperatuur is de meest betrouwbare indicatie, nadeel is dat je het pas ziet nadat je al te laat bent (temperatuur stijgt na de eisprong). Daarom kun je slijm en ovulatietesten secundair gebruiken. Doorzichtig rekbaar (rauw eiwit-achtig) cervixslijm duidt er inderdaad op dat je ovulatie eraan zit te komen. Als je ovulatie geweest is wordt het snel wit en chreme-achtig.
Ik zou overwegen te gaan temperaturen. Kan je een app voor downloaden, zoals Fertility Friend. Of Maya als je Nederlandstalig wil. Temperatuur is de meest betrouwbare indicatie, nadeel is dat je het pas ziet nadat je al te laat bent (temperatuur stijgt na de eisprong). Daarom kun je slijm en ovulatietesten secundair gebruiken. Doorzichtig rekbaar (rauw eiwit-achtig) cervixslijm duidt er inderdaad op dat je ovulatie eraan zit te komen. Als je ovulatie geweest is wordt het snel wit en chreme-achtig.
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36
Als je goed temperatuurt, zie je een kleine dip, net voor je ovulatieMik* schreef: ↑23-10-2018 19:05Waarom nou weer getver? Ik neem aan dat TO haar handen heeft gewassen nadat ze in d'r cervixslijm heeft zitten roeren hoor!
En een zwangerschapstest is nuet nodig, je temperatuur stijgt na innestelling door,
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:49
Niet iedereen heeft een ovulatiedip en/of een extra stijging bij de innesteling (drie fasen). Wel zie je dat de temperatuur niet omlaag gaat als je zwanger bent ja, maar dan merk je ook al dat je niet ongesteld bent. Zwangerschapstest geeft vervolgens uitsluitsel. Maar als je na een paar cycli duidelijk die ovulatiedip ziet is dat mooi meegenomen natuurlijk.