Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oef altijd lekker zo'n smakkert op de vroege ochtend :$

Phoebe missie is geslaagd!!

Coco jammie.

En ik heb net mijn vingers opengehaald... Ben even krokodillen-knuffel-dokter aan het spelen. Woef is weer bijna blij dat ze haar vriendje weer bij zich heeft.
lollypopje schreef:
25-10-2018 09:09
ik wil ook wel mee hoor :P
Gezellig!
Heb mezelf net toch de deur uitgesleept,dus mijn chocoladecroissantjesmissie is ook geslaagd, joehoe!
(Verder voel ik me nog wel mistens 120... da's minder)

Had niet gehoeven zie ik al, mooi dan hebben we lekker veel.. :yes:
lollypopje schreef:
25-10-2018 09:09
ik wil ook wel mee hoor :P
Niet dat ik een man zoek, maar stappen zonder éminence grise als chaperon is natuurlijk geen optie. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
25-10-2018 11:37
Niet dat ik een man zoek, maar stappen zonder éminence grise als chaperon is natuurlijk geen optie. :D
Eensch ;-D
Oost en west vertegenwoordigd, nu nog een geschikte plek zoeken en gaan :cheer2:
Mènnn wat heb ik gedaan vannacht???

Ik vond net schoenen in de vaatwasser :O :O
GenieInABottle schreef:
25-10-2018 12:59
Mènnn wat heb ik gedaan vannacht???

Ik vond net schoenen in de vaatwasser :O :O

Had je hem ook aangezet?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
25-10-2018 13:05
Had je hem ook aangezet?
Was denk ik erg milieubewust, ik ga toch geen bijna lege vaatwasser aanzetten, tsjjj :rofl:
En daar ben ik blij mee, ik heb niet de illusie dat leer er beter van wordt.
GenieInABottle schreef:
25-10-2018 13:06
Was denk ik erg milieubewust, ik ga toch geen bijna lege vaatwasser aanzetten, tsjjj :rofl:
En daar ben ik blij mee, ik heb niet de illusie dat leer er beter van wordt.
:rofl:
Ik dacht automatisch aan sportschoenen, maar leer zal dat niet kunnen waarderen!

Slaapwandel je vaak? Ik heb het twee keer gedaan zover ik weet en elke keer was ik niet thuis...maar vondhet tijdens slaapwandelen wel nodig mij uit te kleden :-$
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
25-10-2018 13:18
:rofl:
Ik dacht automatisch aan sportschoenen, maar leer zal dat niet kunnen waarderen!

Slaapwandel je vaak? Ik heb het twee keer gedaan zover ik weet en elke keer was ik niet thuis...maar vondhet tijdens slaapwandelen wel nodig mij uit te kleden :-$
Oh dat kan gênant zijn :HA:

Ik die het niet zo vaak, tenminste voor zover ik weet. Jaren niet gedaan en dit jaar nu de derde keer. Ik ben er sinds vandaag wel achter waar het vandaan komt.
Hoe weet je dat je hebt geslaapwandeld (voordat je die schoenen in de vaatwasser vindt dan :proud: )

Fijn dat je in ieder geval weet waar het vandaan komt. Kun je er dan ook iets aan doen?

Ik probeer me te bedenken of ik mijn vriend gisteren nog in bed heb zien stappen of niet. Hij zei vanmorgen dat hij wat later was, maar ik kon me dat helemaal niet meer herinneren? :@@: In mijn beleving kwam hij vlak na mij naar bed...
Als oost en west nu eens gezellig gaan stappen in zuid. Geen feest als er geen katje is bij geweest. (die kater die na het feest langs komt, telt niet)

Slaapwandelen, nooit gedaan denk ik. Je hebt wel wat te vertellen daarna :rofl:
Marana-- schreef:
25-10-2018 13:48
Hoe weet je dat je hebt geslaapwandeld (voordat je die schoenen in de vaatwasser vindt dan :proud: )

Fijn dat je in ieder geval weet waar het vandaan komt. Kun je er dan ook iets aan doen?

Ik probeer me te bedenken of ik mijn vriend gisteren nog in bed heb zien stappen of niet. Hij zei vanmorgen dat hij wat later was, maar ik kon me dat helemaal niet meer herinneren? :@@: In mijn beleving kwam hij vlak na mij naar bed...
De eerste keer dit jaar viel ik in bed in slaap en werd ik in de tuin wakker.
De tweede keer had ik alle verlengsnoeren en oplaadkabels verzameld en in bed gelegd.
En vanochtend was boven de deur open (terwijl ik hem gisteravond had afgesloten), waren alle lampen aan, zat de sleutel beneden in de voordeur (wel braaf afgesloten), stonden mijn wandelschoenen buiten (en dat doe ik iig nooit) en had ik dus schoenen in de vaatwasser gestopt.

Er iets aan doen is lastige te beantwoorden, zonder dingen te delen die ik niet hier wil delen. :$

Ohhh dat is raar he? Tijdbeleving als je ligt te slapen. Mss net even tussendoor wakker geworden?

@Kat, heb je genoeg slaapruimte? ;-D
GenieInABottle schreef:
25-10-2018 14:34
De eerste keer dit jaar viel ik in bed in slaap en werd ik in de tuin wakker.
De tweede keer had ik alle verlengsnoeren en oplaadkabels verzameld en in bed gelegd.
En vanochtend was boven de deur open (terwijl ik hem gisteravond had afgesloten), waren alle lampen aan, zat de sleutel beneden in de voordeur (wel braaf afgesloten), stonden mijn wandelschoenen buiten (en dat doe ik iig nooit) en had ik dus schoenen in de vaatwasser gestopt.

Er iets aan doen is lastige te beantwoorden, zonder dingen te delen die ik niet hier wil delen. :$

Ohhh dat is raar he? Tijdbeleving als je ligt te slapen. Mss net even tussendoor wakker geworden?

@Kat, heb je genoeg slaapruimte? ;-D
Donnie heeft vast wel een plekkie in zijn bedje voor ons. :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
25-10-2018 14:49
Donnie heeft vast wel een plekkie in zijn bedje voor ons. :heart:
Arme Donnie :rofl:
ben moe. is het al tijd? :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
GenieInABottle schreef:
25-10-2018 12:57
Eensch ;-D
Oost en west vertegenwoordigd, nu nog een geschikte plek zoeken en gaan :cheer2:
Jaaaaaaaaaaaaa :cheer2:

Ik heb het trouwens retekoud... :@
(Ok ik voer ook werkelijk geen reet uit momenteel...)
shifty schreef:
25-10-2018 09:14
Jazeker, minimaal 1 :biggrin:

(beetje jammer dat ie zich standaard kan beroepen op ontoerekeningsvatbaarheid).
:rofl: :applause:
(+ 1 trouwens wat betreft onvatbaarrekingstoe ;-D , heb ik ook chronisch last van, vind ik zelf. Komt nu goed uit want dan kan ik zo zonder gezeik even een paar nekken omdraaien. Ik wacht op een pakkie en dat duurt weer es retelang...)

Zitten we klaar met choco en thee want Phoebs is weer es eigenwijs geweest en zit nu weer met een ontzettend nutteloos dilemma.
(Toch weer Tinder opgezet, in gesprek geraakt met iemand die erg leuk overkomt en nu onschuldig koffie wil drinken maar ivm hoogstwaarschijnlijk onterecht wantrouwen van mijn kant twijfel ik en heb ik sowieso zin om te kappen maar dat vind ik lullig... Is denk ik echt onterecht dat ik twijfel, vriend van mij kent hem en hij zegt dat ie ok is, maar toch zit ik smoezen te bedenken om te kappen. Ik ben echt erg... ;-D :$)

Schoenen in de vaatwasser, sorry maar :rofl:
pfffff kunnen ze geen ban in voeren voor het openen van onzinnige topics? 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Bubbels, niet zo nadenken en moeilijk doen, ga gewoon gezellig een kop koffie met die gozer drinken.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
25-10-2018 17:20
Bubbels, niet zo nadenken en moeilijk doen, ga gewoon gezellig een kop koffie met die gozer drinken.
Ik weet het ik weet het.. :proud:
(Kijk soms heb je dat even nodig, ein schup unter den kont...)

Ik wil trouwens even kwijt dat ik het hier heel leuk vind en ik vind iedereen hier lief :flirting:
Phoebe-returns schreef:
25-10-2018 18:06
Ik weet het ik weet het.. :proud:
(Kijk soms heb je dat even nodig, ein schup unter den kont...)

Ik wil trouwens even kwijt dat ik het hier heel leuk vind en ik vind iedereen hier lief :flirting:

Zo is dat, gewoon ff een bakje koffie gaan drinken met die gozer.

Onder z'n kont schoppen en onterecht wantrouwend zijn kan altijd nog als jullie getrouwd zijn.
shifty schreef:
25-10-2018 20:09
Zo is dat, gewoon ff een bakje koffie gaan drinken met die gozer.

Onder z'n kont schoppen en onterecht wantrouwend zijn kan altijd nog als jullie getrouwd zijn.
Hey zeg, schiet ff op met je trouwen ;-D, ik heb al gezegd dat ik het doe maar nu durf ik het bijna niet meer... ;-D (Ik ben inmiddels best wel gehecht aan alleen zijn en kunnen doen en laten wat ik wil..)
Phoebe-returns schreef:
25-10-2018 20:26
Hey zeg, schiet ff op met je trouwen ;-D, ik heb al gezegd dat ik het doe maar nu durf ik het bijna niet meer... ;-D (Ik ben inmiddels best wel gehecht aan alleen zijn en kunnen doen en laten wat ik wil..)
Dat laatste maakt allemaal niet uit, als wij maar met zijn allen op de bruiloft mogen komen :proud:
Phoebe-returns schreef:
25-10-2018 20:26

Oh ja nou heb je al gezegd dat je het doet, dus nou mogen we er ook de draak mee steken.

Zijn er al lootjes getrokken voor de functie van rebound-guy of begripvolle uithuilschouder met stiekeme seksintenties?
Die heeft bubbels niet nodig Mini. (Wat leuk, een date bubbly!)
Maar jij mag daarover komen uithuilen onder mijn dekentje hoor.
anoniem_64ad3182d2905 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 21:28
1.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven