Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

donderdag 25 oktober 2018 om 06:31
Nu kun je wel het zonnetje zien opkomenPhoebe-returns schreef: ↑25-10-2018 06:29Ja helaas wel, ik word de laatste tijd erg vroeg wakker.
(Niet meer om 5 uur gelukkig, 6 uur, 6.30, dat valt wel mee. Ik ga ook vroeg slapen, ben absoluut geen avondmens)

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 25 oktober 2018 om 06:43
de buurtpubers hadden kennelijk vakantie en gisteren een feestje met slechte muziek in de tuin tot een uur of 12. Zo fijn doordeweeks als mensen vroeg op moeten. Dat die ouders dat goed vonden. Dat had ik echt niet hoeven proberen 
Dat is ook niks Phoebe, iemand die zo raar blijkt. Bij mij is het nooit zo ver gekomen. De paar die wel een date werden, klikte irl niet
En
nachtbrakers en nieuwelingen
Dat is ook niks Phoebe, iemand die zo raar blijkt. Bij mij is het nooit zo ver gekomen. De paar die wel een date werden, klikte irl niet

En

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

donderdag 25 oktober 2018 om 09:02
Natuurlijk niet, gezellig toch!GenieInABottle schreef: ↑25-10-2018 08:44Choco croissantjes???? YEAH!!!!! Ik ik ik ik ik![]()
Enne Morning all.
Enne gaan we doen Phoebe! De club kennende zou er best nog wel een knusselaar of twee of drie kunnen aanhaken, mocht dat geen bezwaar zijn![]()
Dan motten we daar wel ff werk van maken als je serieus bent

Ik was te vroeg wakker, ben moe en een vriend van mij heeft verdrietig nieuws gekregen, ik voel me dus niet helemaal jofel. Genoeg redenen voor chocoladecroissantjes en puddingbroodjes dus

Alleen geen zin om te halen dus dat ga ik zo meteen maar ff doen, in pyama met laarzen en een lange jas (en dan hopen dat je geen leuke man tegenkomt..)

donderdag 25 oktober 2018 om 09:07
GenieInABottle schreef: ↑25-10-2018 08:46Vannacht weer eens geslaapwandeld, ben nu kaput wie Hund![]()
Had ik geweten dat het hier een gezellige boel was, dan was ik liever wakker geweest en had lekker mee gekletst.![]()

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

donderdag 25 oktober 2018 om 09:08
Een leuke man kan dat alleen waarderen hoorPhoebe-returns schreef: ↑25-10-2018 09:02Natuurlijk niet, gezellig toch!
Dan motten we daar wel ff werk van maken als je serieus bentwant anders komt het er niet van..
Ik was te vroeg wakker, ben moe en een vriend van mij heeft verdrietig nieuws gekregen, ik voel me dus niet helemaal jofel. Genoeg redenen voor chocoladecroissantjes en puddingbroodjes dus![]()
Alleen geen zin om te halen dus dat ga ik zo meteen maar ff doen, in pyama met laarzen en een lange jas (en dan hopen dat je geen leuke man tegenkomt..)

Ik stuur je straks even een pb, functie werkt even niet. Anders mag jij even proberen mij een te sturen.
Ik ga alleen voor de chocolade, pudding is mwah.
donderdag 25 oktober 2018 om 09:09
donderdag 25 oktober 2018 om 09:09
ik wil ook wel mee hoorGenieInABottle schreef: ↑25-10-2018 09:08Een leuke man kan dat alleen waarderen hoor
Ik stuur je straks even een pb, functie werkt even niet. Anders mag jij even proberen mij een te sturen.
Ik ga alleen voor de chocolade, pudding is mwah.

donderdag 25 oktober 2018 om 09:14
EvenOpnieuwDanMaar schreef: ↑25-10-2018 04:18Ai, als er niets te doen is, kruipt de tijd, lijkt me! Maar fijn voor de patiënten - een goede nacht slaap maakt alles beter!
Ach, ik overdrijf hoor. Heb geweldige vrienden en familie dus mag niet klagen! Het lijkt er alleen op dat ik mn baan heel binnenkort kwijt ben waardoor onzeker is of ik in mijn geweldige appartement en geliefde stad kan blijven. En de man waar ik een geweldige eerste date mee had, heeft me ernstig onder de negeer gegooid. Normaal niet echt een probleem maar als je een labiele dag hebt... misschien kun je me er van verzekeren dat er toch echt wel hele leuke mannen rondwandelen?![]()
Jazeker, minimaal 1

(beetje jammer dat ie zich standaard kan beroepen op ontoerekeningsvatbaarheid).

donderdag 25 oktober 2018 om 09:16
pfffff ohwja, wandelen. dat moet ik meer doenGenieInABottle schreef: ↑25-10-2018 09:14Gezellig Pop, ik rij wel![]()
Blijf je slapen dan? Kunnen we er een wandeltraining langs het water aan vast plakken.

donderdag 25 oktober 2018 om 09:17

donderdag 25 oktober 2018 om 09:21