Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

dinsdag 23 oktober 2018 om 20:38
Ach nou ja, Stanley zal hem ook niet met plassen versleten zijn, wie weet wat er nog meer opduikt. Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij ook echt meteen in grote broer modus staat.Kwebbeltje91 schreef: ↑23-10-2018 20:06Haha blijkbaar weten ze niet meer wat ze met Bing moeten en verzinnen ze er maar een zusje bij![]()

woensdag 24 oktober 2018 om 20:13

donderdag 25 oktober 2018 om 10:57
Deed Sam dat ook niet toen ze net in gtst kwam?AbsolutelyFabulous schreef: ↑24-10-2018 23:05Ja vrolijk is prima hoor, maar moet ze daar zo stom bij giechelen?

donderdag 25 oktober 2018 om 11:27
Nee, die vond alles episch

donderdag 25 oktober 2018 om 13:17
Unknown1985 schreef: ↑23-10-2018 18:59Ik dacht dat Noud eruit ging, maar weet niet meer waar ik dat heb gelezen.
Het is even afwachten wanneer er plaats is in de watjespot.
Mijn hemel, wat een softie is die gast toch.
Ik vond hem altijd wel leuk om te zien (lieve oogjes), maar ik ben die enorme pruik van hem eigenlijk zat, om over die baard nog maar te zwijgen.
donderdag 25 oktober 2018 om 14:47
Aysen is de enige die ik nog leuk vind de rest mag wat mij betreft naar een onbewoond eiland.AbsolutelyFabulous schreef: ↑24-10-2018 20:13Wat is die Jojo irritant. En Aysen ook terwijl ik die juist eerst een van de leukste Meerdijkers vond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 25 oktober 2018 om 15:09
Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers? Oprecht bezorgd om Zoey? Stom gedoe allemaal.charlottew88 schreef: ↑25-10-2018 14:47Aysen is de enige die ik nog leuk vind de rest mag wat mij betreft naar een onbewoond eiland.
donderdag 25 oktober 2018 om 15:17
Ja dat weet ik ook niet. De verhaallijn is irritant maar ik vind Aysen gewoon een leuk personage dus kan ik van haar meer hebben dan van de rest van de Meerdijkers.AbsolutelyFabulous schreef: ↑25-10-2018 15:09Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers? Oprecht bezorgd om Zoey? Stom gedoe allemaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 25 oktober 2018 om 16:24
AbsolutelyFabulous schreef: ↑25-10-2018 15:09Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers?
Ja joh, ze geilt als een dolle op Danemans.

donderdag 25 oktober 2018 om 20:18