Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Haha blijkbaar weten ze niet meer wat ze met Bing moeten en verzinnen ze er maar een zusje bij :P
Kwebbeltje91 schreef:
23-10-2018 20:06
Haha blijkbaar weten ze niet meer wat ze met Bing moeten en verzinnen ze er maar een zusje bij :P
Ach nou ja, Stanley zal hem ook niet met plassen versleten zijn, wie weet wat er nog meer opduikt. Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij ook echt meteen in grote broer modus staat.
Alle reacties Link kopieren
En naar goed Meerdijks gebruik sta je dan zomaar ineens op de stoep in plaats van dat eerst fatsoenlijk aan te kondigen.
Ik vind hier dingen van.
Lucas is echt een vervelend mannetje bah.
Jammer dat ie nog steeds niet geëmigreerd is ofzo. Verschrikkelijk irritant ventje. De vlag ging uit toen ie uit GTST ging.. Hopelijk komt dat moment snel weer.
Of hij maakt het goed met de schrijvers en krijgt dan opeens een leukere rol.
The Beatles hadden een vooruitziende blik. Ze wisten eind jaren 60 al hoe ik over de nieuwe aanwinst in Meerdijk denk.

Afbeelding

Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back Jojo, go home
Ik vind hier dingen van.
Wat is die Jojo irritant. En Aysen ook terwijl ik die juist eerst een van de leukste Meerdijkers vond
STC ;-D
Eens, ik vind haar ook zwaar irritant.
Ik denk dat schrijvers alle nieuwe personages irritant maken in het begin. Maar een vrolijk meisje vind ik wel erg verfrissend.
Ja vrolijk is prima hoor, maar moet ze daar zo stom bij giechelen?
Ja, zeker als Rover in de buurt is. Zij wordt zijn persoonlijke beenhanger.
AbsolutelyFabulous schreef:
24-10-2018 23:05
Ja vrolijk is prima hoor, maar moet ze daar zo stom bij giechelen?
Deed Sam dat ook niet toen ze net in gtst kwam?
watdachtjehiervan schreef:
25-10-2018 10:57
Deed Sam dat ook niet toen ze net in gtst kwam?
Nee, die vond alles episch
thee schreef:
23-10-2018 17:30
Ik word er ook helemaal gallisch van. Wat een immens gezeik. En Flo vind ik ook niet leuk.

Haha Thee, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Zonde van de zendtijd, die twee.
Unknown1985 schreef:
23-10-2018 18:59
Ik dacht dat Noud eruit ging, maar weet niet meer waar ik dat heb gelezen.

Het is even afwachten wanneer er plaats is in de watjespot.
Mijn hemel, wat een softie is die gast toch.
Ik vond hem altijd wel leuk om te zien (lieve oogjes), maar ik ben die enorme pruik van hem eigenlijk zat, om over die baard nog maar te zwijgen.
Haha Lotte, ja die baard, bbbrrrrr :rofl:
24-10-2018 20:13
Wat is die Jojo irritant. En Aysen ook terwijl ik die juist eerst een van de leukste Meerdijkers vond
Aysen is de enige die ik nog leuk vind de rest mag wat mij betreft naar een onbewoond eiland.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-10-2018 14:47
Aysen is de enige die ik nog leuk vind de rest mag wat mij betreft naar een onbewoond eiland.
Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers? Oprecht bezorgd om Zoey? Stom gedoe allemaal.
25-10-2018 15:09
Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers? Oprecht bezorgd om Zoey? Stom gedoe allemaal.
Ja dat weet ik ook niet. De verhaallijn is irritant maar ik vind Aysen gewoon een leuk personage dus kan ik van haar meer hebben dan van de rest van de Meerdijkers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
25-10-2018 15:09
Maar waarom dat bemoeien met Zoey en hunk? Is ze jaloers?

Ja joh, ze geilt als een dolle op Danemans.
:hello: Lotte, ik heb je gemist!

Wat ik begreep is dat zij het zielig vindt voor het kind, want bij wie moet dat dan opgroeien?
Ik vind hier dingen van.
Lotte35 schreef:
25-10-2018 16:24
Ja joh, ze geilt als een dolle op Danemans.
Ja hallo, ze had zijn volle aandacht en heeft het zelf verpest hoor. Dan ook niet zo stom doen als hij weer verder kijkt.
Sabeltandcavia schreef:
25-10-2018 18:40
:hello: Lotte, ik heb je gemist!

:cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven