The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

maandag 22 oktober 2018 om 16:46
Ik heb al gelezen dat er waarschijnlijk nog een grote tijdsprong aankomt, gedurende het seizoen. Dus dan weet je dat vast.
Volgens mij gebeurt dit ook in de comics, maar dat moet je ook maar net weten natuurlijk.
Vanmiddag de nieuwe aflevering bekeken. Interessant wel. Ben benieuwd waar het naartoe gaat.

Volgens mij gebeurt dit ook in de comics, maar dat moet je ook maar net weten natuurlijk.
Vanmiddag de nieuwe aflevering bekeken. Interessant wel. Ben benieuwd waar het naartoe gaat.
maandag 22 oktober 2018 om 21:42
maandag 22 oktober 2018 om 21:47
En o ja er zijn echt al heel vaak tijdsprongen geweest tussen seizoenen
Bij seizoen 2 en 3 was het bijvoorbeeld een paar maanden nadat ze boerderij waren ontsnapt en waren ze dichtbij de gevangenis die ze gek genoeg pas later ontdekte
En er was ook een tijdsprong tussen seizoen 3 en seizoen 4 of ik vergis mij toen waren de mensen van the governor plek in de gevangenis verwelkomd en had the governor gedwaald en Tara + familie en ander overlevers gevonden
En er was nog een tijdsprong tussen een seizoen bij Alexandria, dat ze er alweer een tijdje waren na de dood van de man van die oude leidster daar,
Hoe dan ook wat ik probeer te zeggen het is algemeen bekend dat er veel tijdsprongen kunnen zitten tussen seizoenen en in dit seizoen idd nog een
Bij seizoen 2 en 3 was het bijvoorbeeld een paar maanden nadat ze boerderij waren ontsnapt en waren ze dichtbij de gevangenis die ze gek genoeg pas later ontdekte

En er was ook een tijdsprong tussen seizoen 3 en seizoen 4 of ik vergis mij toen waren de mensen van the governor plek in de gevangenis verwelkomd en had the governor gedwaald en Tara + familie en ander overlevers gevonden
En er was nog een tijdsprong tussen een seizoen bij Alexandria, dat ze er alweer een tijdje waren na de dood van de man van die oude leidster daar,
Hoe dan ook wat ik probeer te zeggen het is algemeen bekend dat er veel tijdsprongen kunnen zitten tussen seizoenen en in dit seizoen idd nog een
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 24 oktober 2018 om 14:39
Hoe vond jullie de aflevering ?
Eindelijk iets meer duidelijkheid ivb met de helikopters
Blij dat de 3.30 aflevering nu ondertiteling heeft en
die plank van Carl en Judith handen
was aandoenlijk,+ gezinsmomenten 
Hahaha de gesprek tussen daryl en Rick, vond ik grappig en goed was dit hoe je het vroeger deed,
Sasha is de enigste die haar eigen dood heeft veroorzaakt, niemand dan alleen zij deed dat en goed dat Rick zei over not killing the guy who left tour Brother on the roof too die,
Het is wel heel toevallig dat alle savoirs vermist raken,
Niet dat ze ik echt interessant vind, arat bijvoorbeeld
De vorige 2 afleveringen vond ik jardis best leuk maar helaas is dat nu weer door de actie in deze aflevering weer weg
Alhoewel ik oceanmensen begrijp en ook dat daryl en Maggie wegliepen
Maar ben nu zwaar geïrriteerd om de plannen van daryl en Maggie, zo jammer dat hun karakters in twd voor mijn gevoel zo verpest zijn,
Maar ik geef eerlijk toe dat misschien wel aan de badguy zelf lig
Zouden ze een ander badguy willen omleggen dan Negan had ik niet eens zo erg gevonden misschien
Eindelijk iets meer duidelijkheid ivb met de helikopters
Blij dat de 3.30 aflevering nu ondertiteling heeft en
Hahaha de gesprek tussen daryl en Rick, vond ik grappig en goed was dit hoe je het vroeger deed,
Sasha is de enigste die haar eigen dood heeft veroorzaakt, niemand dan alleen zij deed dat en goed dat Rick zei over not killing the guy who left tour Brother on the roof too die,
Het is wel heel toevallig dat alle savoirs vermist raken,
Niet dat ze ik echt interessant vind, arat bijvoorbeeld
De vorige 2 afleveringen vond ik jardis best leuk maar helaas is dat nu weer door de actie in deze aflevering weer weg
Alhoewel ik oceanmensen begrijp en ook dat daryl en Maggie wegliepen
Maar ben nu zwaar geïrriteerd om de plannen van daryl en Maggie, zo jammer dat hun karakters in twd voor mijn gevoel zo verpest zijn,
Maar ik geef eerlijk toe dat misschien wel aan de badguy zelf lig
Zouden ze een ander badguy willen omleggen dan Negan had ik niet eens zo erg gevonden misschien

woensdag 24 oktober 2018 om 15:00
Nog maar twee afleveringen met Rick. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe ze hem eruit gaan schrijven want het kan haast niet anders of hij gaat dood (ze kunnen hem natuurlijk ook weg laten gaan maar wat doen ze dan met Judith en Michonne?). Maar durven de makers het aan om het belangrijkste personage dood te laten gaan? Ik denk dat de kijkcijfers van die aflevering wel wat hoger zullen zijn.
vrijdag 26 oktober 2018 om 18:36
Misschien red hij Gabriël van jardis en nemen ze hem meeRikM schreef: ↑24-10-2018 15:00Nog maar twee afleveringen met Rick. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe ze hem eruit gaan schrijven want het kan haast niet anders of hij gaat dood (ze kunnen hem natuurlijk ook weg laten gaan maar wat doen ze dan met Judith en Michonne?). Maar durven de makers het aan om het belangrijkste personage dood te laten gaan? Ik denk dat de kijkcijfers van die aflevering wel wat hoger zullen zijn.
Maar dat denk ik dus niet eigenlijk
Ik denk dat hij dood gaat

vrijdag 26 oktober 2018 om 18:42
zaterdag 27 oktober 2018 om 09:12
Catnip
fijn dat je de begrippenlijst heb weggehaald
(irriteerde mij er soms aan)
O wacht dat is van een de oudere topic niet van jou dus,
Sorry
Maar misschien kan je ook de tijd aanpassen naar 3.30 maandag nacht en 22u dinsdag avond
fijn dat je de begrippenlijst heb weggehaald
(irriteerde mij er soms aan)

O wacht dat is van een de oudere topic niet van jou dus,
Sorry
Maar misschien kan je ook de tijd aanpassen naar 3.30 maandag nacht en 22u dinsdag avond
mamsvan wijzigde dit bericht op 27-10-2018 17:58
18.55% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 09:22
stiekem hoop ik ook het eerste

maar denk met een ruime voorsprong dat het zijn dood betekent
pas op spoiler-gerelateerd
de flashbacks met Hershell, Sasha ? en Shane wijzen daar namelijk op
pas op nog een (echt pas op)
er word gesuggereerd dat A en B met de whisperers te maken heeft
----
wat ik mij nog goed weet te herinneren zat Rick en Gabriel wel in vorig seizoen bij de vuilnisbelt en ik begreep van de aflevering van maandag, dat ze altijd dacht dat hij een B was,
dan ga ik er vanuit dat Rick verlicht een A was ? maar wat was Negan, want tenslotte kwam toen die helikopter ook
Misschien was hij ook een A,
dus ik weet echt niet wat A en B betekent
vind het wel grappig dat we A zo vaak tegenkwamen het hele serie
Terminus, op sommige walkers toch ? bij Alexandria, de A op de shirts als je gezellig hondenvoer op brood kon eten met gezellig muziek bij the factory en vast nog wel andere keren dat de letter A kwam

eindelijk een klein deel onthult
ik ben benieuwd
alhoewel ook wel beetje zit met ongeloofwaardigheid en dan vooral helikopters nog in die wereld
het zou juist meer moeten opvallen dat die rondvliegen,
en dat ze rondvliegen vind ik apart, menig ander zou misschien de helikopter uit de lucht schieten,
maar heb graag een ander kijk op, misschien denk ik gewoon ingewikkeld

Negan keek ook verbaasd naar de helikopter, nu begrijp ik dat er best nog wel wat nadat hij vrij kwam daar allemaal plaats vind
maar ik vind het jammer dat hij het niet verder verteld heeft, niet toen die nog in the factory zat (of misschien off-screen) en ook nu nog niet nu die in de cel zit, alhoewel die natuurlijk niet beste vriendjes met Michonne en Rick is

als ik een z-a zou zitten en ik zou verbaasd een helikopter zien zou ik het toch wel een keer vermelden

zaterdag 27 oktober 2018 om 09:36
Zelf dacht ik dat A of B voor alpha of beta staat, oftewel leider of volger. Rick en Negan zijn leiders. Maar op internet lees ik dat A of B wellicht staat voor (spoiler in wit) after en before. D.w.z. vóór of nadat ze gebeten zijn. Jardis moet een A leveren, oftewel iemand die net gebeten is. Daarom bindt ze haar slachtoffers ook vast en laat ze er een walker op los voordat de helikopter komt. Geen idee of het waar is maar het klinkt ergens wel aannemelijk. We gaan het zien.
zaterdag 27 oktober 2018 om 09:40
misschien de eerste zin ook wit makenRikM schreef: ↑27-10-2018 09:36. Maar op internet lees ik dat A of B wellicht staat voor (spoiler in wit) after en before. D.w.z. vóór of nadat ze gebeten zijn. Jardis moet een A leveren, oftewel iemand die net gebeten is. Daarom bindt ze haar slachtoffers ook vast en laat ze er een walker op los voordat de helikopter komt. Geen idee of het waar is maar het klinkt ergens wel aannemelijk. We gaan het zien.

en wow inderdaad dat is best wel een aannemelijk spoiler

zaterdag 27 oktober 2018 om 10:18
Interessant dit. Ik heb er nog niets over gelezen. Ben lid van TSDF, maar wil niet gespoilerd worden dus ik kijk niet op het forum.RikM schreef: ↑27-10-2018 09:36Zelf dacht ik dat A of B voor alpha of beta staat, oftewel leider of volger. Rick en Negan zijn leiders. Maar op internet lees ik dat A of B wellicht staat voor (spoiler in wit) after en before. D.w.z. vóór of nadat ze gebeten zijn. Jardis moet een A leveren, oftewel iemand die net gebeten is. Daarom bindt ze haar slachtoffers ook vast en laat ze er een walker op los voordat de helikopter komt. Geen idee of het waar is maar het klinkt ergens wel aannemelijk. We gaan het zien.
Wow. I wish I could speak whale.
zaterdag 27 oktober 2018 om 10:19
Wat klets je nou. De OP is een jaar (!) geleden aangepast. Knap dat je je ergerde aan iets wat er niet stond.
zaterdag 27 oktober 2018 om 10:21
Dit ja. Saai?! Ik vond de afgelopen seizoenen niet denderend, maar heb nu wel het echt het gevoel dat ze weer op de goede weg zitten. Overigens vond ik het begin eerder saai met dat zoete familiegedoe.
zaterdag 27 oktober 2018 om 17:57
zaterdag 27 oktober 2018 om 20:51
Ja saai, niet zo boeiend meer als hoe het geweest is. Dat mag ik toch vinden of mag je hier alleen maar jubelen en zwijmelen over de serie? Ik zat voorheen op het puntje van mijn stoel en ook bij de langzamere afleveringen was ik erg geboeid en nu gewoon niet meer zo. Bij deze serie heb ik het nog lang vol gehouden

zaterdag 27 oktober 2018 om 21:46
Tuurlijk mag je dat vinden, maar ik lees de laatste tijd alleen maar 'niet leuk', 'stom dit, stom dat', 'irritant' etc. (Niet alleen van jou)dolfje schreef: ↑27-10-2018 20:51Ja saai, niet zo boeiend meer als hoe het geweest is. Dat mag ik toch vinden of mag je hier alleen maar jubelen en zwijmelen over de serie? Ik zat voorheen op het puntje van mijn stoel en ook bij de langzamere afleveringen was ik erg geboeid en nu gewoon niet meer zo. Bij deze serie heb ik het nog lang vol gehouden![]()
Als ik een serie niet meer leuk vind dan kijk ik gewoon niet meer, laat staan dat ik er over ga discussieren.
Verder eens met dory, dit seizoen vind ik nu al 10x beter dan de vorige.

zondag 28 oktober 2018 om 15:01
Hoort gewoon te kunnen delen hoordolfje schreef: ↑27-10-2018 20:51Ja saai, niet zo boeiend meer als hoe het geweest is. Dat mag ik toch vinden of mag je hier alleen maar jubelen en zwijmelen over de serie? Ik zat voorheen op het puntje van mijn stoel en ook bij de langzamere afleveringen was ik erg geboeid en nu gewoon niet meer zo. Bij deze serie heb ik het nog lang vol gehouden![]()
Ik heb het zelf niet zeg altijd ik blijf tot de laatste scène
Maar voor sommige is dat t gewoon niet prima toch