Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 26 oktober 2018 om 14:43

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 oktober 2018 om 15:39
En toen vielen mijn luiken dicht om half 5ingelke_kepringelke schreef: ↑26-10-2018 04:26Lekker! Vertel.
Jep, aan het werk.
Ik meen Kia ook, maar ze heeft het druk aan haar afwezigheid te zien.

zaterdag 27 oktober 2018 om 15:50
We wonen niet heel ver bij elkaar vandaan, ik maak wel een keer een echt ontbijtje voor jePhoebe-returns schreef: ↑27-10-2018 08:14Goedemorgen!
Jammer dat ik jouw ontbijtjes niet zo uit het scherm kan pakken Kia!
Het ziet er weer heerlijk uit!![]()

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zaterdag 27 oktober 2018 om 17:41

Kan iemand trouwens ff als understudy dienen voor mij vanavond?
Ik wil niet meer...
Ik vind het koud en ik wil in joggingbroek netflixen met een bak kippenpoten en chippies...

zaterdag 27 oktober 2018 om 17:46
Phoebe-returns schreef: ↑27-10-2018 17:41![]()
![]()
![]()
Ik wil niet meer...
Ik vind het koud en ik wil in joggingbroek netflixen met een bak kippenpoten en chippies...![]()
Ben je besodemieterd! Tis zaterdag en je gaat gewoon de deur uit jij.
Hoe moet ik anders straks goed voor de dag komen als je niet eerst met andere mannen date.

zaterdag 27 oktober 2018 om 18:03
Niet terugkrabbelen jij! Hup gaan en maak het gezelligPhoebe-returns schreef: ↑27-10-2018 17:41![]()
![]()
![]()
Ik wil niet meer...
Ik vind het koud en ik wil in joggingbroek netflixen met een bak kippenpoten en chippies...![]()

zaterdag 27 oktober 2018 om 18:16
Precies! En met napret!Coconuts12 schreef: ↑27-10-2018 18:03Niet terugkrabbelen jij! Hup gaan en maak het gezelligMorgenavond ga je lekker op de bank hangen met kippenpoten en chippies.
Hoe gaat het Coco?

zaterdag 27 oktober 2018 om 18:45
Hetzelfde voor jou! Ben je helemaal besodemieterd! Jij hebt helemaal geen andere (slechtere) mannen als voorbeeld nodig om goed voor de dag te komen...
En

kia・ora wijzigde dit bericht op 27-10-2018 18:51
Reden: Lekker nl....
Reden: Lekker nl....
1.42% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:55
Uiteraard! Daar komt ze niet onder vandaan hoor!
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:03
volgens mij ga jij morgen knusselen met onze opperknusselaarster toch? Heel veel knussels van ons!!
rosanna08 wijzigde dit bericht op 27-10-2018 19:16
0.30% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:06
Je kleurtje is weer gepikt.

kia・ora wijzigde dit bericht op 27-10-2018 19:07
2.01% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:06
Jaaaa!!!!! Knusselen met Maman. Ik neem al jullie knussels mee en krijg vast weer hele zakken voorraad van haar mee naar huis. Net als man hele zakken okkernoten krijgt die ze met haar vriendin speciaal voor hem raapt op hun rollatorwandelingetjes rond het tehuis. Vriendin heeft me uitgebreid uitgelegd dat zij geen fitnesszaal nodig hebben want bukken en rapen is net zo gezond

zaterdag 27 oktober 2018 om 19:09
Ja, knussels voor en van Maman.Oudblond schreef: ↑27-10-2018 19:06Jaaaa!!!!! Knusselen met Maman. Ik neem al jullie knussels mee en krijg vast weer hele zakken voorraad van haar mee naar huis. Net als man hele zakken okkernoten krijgt die ze met haar vriendin speciaal voor hem raapt op hun rollatorwandelingetjes rond het tehuis. Vriendin heeft me uitgebreid uitgelegd dat zij geen fitnesszaal nodig hebben want bukken en rapen is net zo gezond![]()

zaterdag 27 oktober 2018 om 19:10

Hallo, Mien muts alias mijn persoontje heeft een paar jaar terug al genoeg gedate.
Met onbereikbare eikels.. (En das al een verschil met deze man, die lijkt 'gewoon' geïnteresseerd in mij, appt ook iedere dag. (Niet de hele dag hoor..)
En bovendien was ik toen wanhopig op zoek, nu niet meer... Toen had ik veel verwachtingen, nu is mijn enige verwachting dat ik een uur later weer naar huis ga...
Echt, ben ik dit?)
Nou jullie zijn wel streng heur...

Rustig, ik ga al, ik ga al... (Ik mag ook nooit wat...

anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 27-10-2018 19:15
8.13% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:12
Ze is zo grappig bij de hand! Het was nog niet helemaal zeker dat we konden gaan want man heeft last van zijn rug en ik zou haar vandaag bellen om ja of nee te zeggen. Belt ze zelf: ' Zeg Blondje, komen jullie?'. 'Ja Maman, ik wilde je zo bellen, maar we komen dus.'. 'Oh ja ik dacht ik bel even want dan waarschuw ik de keuken dat ik er niet ben'. Lees: Jullie nemen me mee uit eten

zaterdag 27 oktober 2018 om 19:14
Zo nu klopt je zin weer.Phoebe-returns schreef: ↑27-10-2018 19:10![]()
![]()
geniaal dit...
Hallo, Mien muts alias mijn persoontje heeft een paar jaar terug al genoeg gedate.
Met onbereikbare eikels.. (En das al een verschil met deze man, die lijkt geïnteresseerd in mij. En bovendien was ik toen wanhopig op zoek, nu niet meer... Toen had ik veel verwachtingen, nu is mijn enige verwachting dat ik een uur later weer naar zijn huis ga..Echt, ben ik dit?)
Nou jullie zijn wel streng heur...![]()

zaterdag 27 oktober 2018 om 19:16
Oudblond schreef: ↑27-10-2018 19:12Ze is zo grappig bij de hand! Het was nog niet helemaal zeker dat we konden gaan want man heeft last van zijn rug en ik zou haar vandaag bellen om ja of nee te zeggen. Belt ze zelf: ' Zeg Blondje, komen jullie?'. 'Ja Maman, ik wilde je zo bellen, maar we komen dus.'. 'Oh ja ik dacht ik bel even want dan waarschuw ik de keuken dat ik er niet ben'. Lees: Jullie nemen me mee uit eten![]()