Films/series spel topic
zondag 28 oktober 2018 om 17:11
JollyRider schreef: ↑28-10-2018 16:02Wat staat Aretha Franklin te doen als de band weer bij elkaar wordt gehaald en de Blues Brothers haar man nodig hebben?
Ze werkte in een cafetaria maar ik kan zo even niet voor de geest halen wat ze precies aan het doen was. Stond ze de vloer te boenen?
zondag 28 oktober 2018 om 17:12
Ik tel het goed, ze staat te bakken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 28 oktober 2018 om 17:24
Mwah. Halve punt?
–
Hoe heette het vriendinnetje van WALL-E?
zondag 28 oktober 2018 om 19:08
Niemand die dit weet?broodtrommel schreef: ↑28-10-2018 10:24Ik heb eindelijk een vraag bedacht.
Hoe heet het karakter die Richard Belzer jarenlang heeft vertolkt en in diverse series heeft gespeeld? Noem tevens minstens 6 van de series.
zondag 28 oktober 2018 om 19:10
Ik heb nog nooit gehoord van de beste man dus ik kan je niet helpen.
zondag 28 oktober 2018 om 19:19
Nope, nooit van gehoord.
zondag 28 oktober 2018 om 19:19
JollyRider schreef: ↑28-10-2018 17:56Ehm, ok, nieuwe vraag dan: wie geeft als antwoord “general Lee, I have no division!” na welke slag in de gelijknamige film?
Zal iets met de Amerikaanse Burgeroorlog te maken hebben maar daar ken ik geen films van dus ook hier geen idee...
zondag 28 oktober 2018 om 19:26
Gettysburg? Geen idee welk personage. Pure gok.JollyRider schreef: ↑28-10-2018 17:56Ehm, ok, nieuwe vraag dan: wie geeft als antwoord “general Lee, I have no division!” na welke slag in de gelijknamige film?
zondag 28 oktober 2018 om 19:48
Ok de beste man heeft 20 jaar lang het karakter van detective John Munch gespeeld.
Hij is begonnen in Homicide Life on the Streets. Vandaar naar Law&Order SVU gegaan. Af en toe gastoptredens in Law & Order, Trial by Jury etc
Hetzelfde karakter heeft ook zijn opwachting gemaakt in The Wire, The X Files, Arrested Development,30 Rock, The Beat, Unbreakable Kimmy Schmidt, hij is genoemd in de serie Luther, hij zat in een verwijzing in de comic Deadpool/ Spuderman nr 6 en de beste crossover:
Sesamstraat als muppet
Kan alleen geen plaatjes plakken maar het is de groene muppet
https://www.google.nl/search?q=simpsons ... Z0Jw7YbD3M:
Hij is begonnen in Homicide Life on the Streets. Vandaar naar Law&Order SVU gegaan. Af en toe gastoptredens in Law & Order, Trial by Jury etc
Hetzelfde karakter heeft ook zijn opwachting gemaakt in The Wire, The X Files, Arrested Development,30 Rock, The Beat, Unbreakable Kimmy Schmidt, hij is genoemd in de serie Luther, hij zat in een verwijzing in de comic Deadpool/ Spuderman nr 6 en de beste crossover:
Sesamstraat als muppet
Kan alleen geen plaatjes plakken maar het is de groene muppet
https://www.google.nl/search?q=simpsons ... Z0Jw7YbD3M:
zondag 28 oktober 2018 om 19:52
Klopt. Nu het personage nog: https://youtu.be/rGv1VKAybcI
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)