Entertainment
alle pijlers
Jouw vrouw, mijn vrouw
maandag 29 oktober 2018 11:26
Wie kijkt ook? Ik ben het nu aan het kijken en mijn bloeddruk is al best hoog. Dat "rijke" grietje...wat een verwend nest. Oppervlakkig best wel naar mijn mening. En idd. zo veel geld en dan iemand op een luchtbedje laten slapen midden in de woonkamer. En dat grietje, maakt die haar gezicht niet schoon als ze gaat slapen (even dat masker eraf schrobben)? De "arme" vrouw keek wel wat neer op flats met haar 'Ghetto'. Dat vond ik ook niet zo aardig.
maandag 29 oktober 2018 11:33
Ik vond ze allebei nogal dom. Dat jonge stel gaf hun geld uit aan allerlei overbodige luxe (zet t op de bank en koop een huis), en die andere die beweerde dat een pizza net zo lekker is als uit eten in een goed restaurant. En nooit eens normaal koken voor haar man en kind.
Dat snackbar stel werkte zich 3x in de rondte, en dan nog geen cent om de kont te krabben.
Dat snackbar stel werkte zich 3x in de rondte, en dan nog geen cent om de kont te krabben.
ik geef mn bek ook maar een douw
maandag 29 oktober 2018 11:41
Hoe fout ook: ik vind dit soort programma's heerlijk!
Wat betreft haar make up.. Ik denk dat ze over voldoende dure middeltjes beschikt, maar ze gaat natuurlijk niet zonder make up op TV! Stel je voor
Ze wilden vooral duidelijk maken hoeveel geld ze wel niet hebben, inderdaad oppervlakkig.
En ja, iemand z'n woning tot ghetto bestempelen is niet echt tof, maar andersom werd het ook gedaan over de kleding van de 'oudere' vrouw.
Wat betreft haar make up.. Ik denk dat ze over voldoende dure middeltjes beschikt, maar ze gaat natuurlijk niet zonder make up op TV! Stel je voor
Ze wilden vooral duidelijk maken hoeveel geld ze wel niet hebben, inderdaad oppervlakkig.
En ja, iemand z'n woning tot ghetto bestempelen is niet echt tof, maar andersom werd het ook gedaan over de kleding van de 'oudere' vrouw.
maandag 29 oktober 2018 11:49
Pokeren tot midden in de nacht, 200 euro voor een fles wijn en dan niet 1 maar 2 . Takenpakket voor de vrouw...van hotel mama naar hotel Tanita, echt tenenkrommend. 25 jaar en nog nooit iets gepoetst/opgeruimd.
En idd. dat weinig tijd voor elkaar, slecht eten bij dat 'arme' stel. Zielig voor de dochter. En toch kijk ik graag naar dit ☺.
En idd. dat weinig tijd voor elkaar, slecht eten bij dat 'arme' stel. Zielig voor de dochter. En toch kijk ik graag naar dit ☺.
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 12:09
0.43% gewijzigd
maandag 29 oktober 2018 11:57
Hij is niet de enige die dat doet hoor, er zijn genoeg die hun brood daarmee verdienen. Valt leuk mee te verdienen als je er goed in bent. Het gaat dan volgens mij wel echt om toernooien en niet 'zomaar' online gokken.Toedeltjes schreef: ↑29-10-2018 11:50ik vond het nogal bijzonder dat die snotneus, niet geplaagd door enige vorm van intelligentie, kennelijk zijn brood verdient met online gokken?? Ik vraag me af of de belastingdienst daar ook van op de hoogte is.
maandag 29 oktober 2018 12:13
Ik geloof dat ik ook maar eens aan een nieuwe hobby moet beginnen. Iets met een P of zo.blondie-90 schreef: ↑29-10-2018 11:57Hij is niet de enige die dat doet hoor, er zijn genoeg die hun brood daarmee verdienen. Valt leuk mee te verdienen als je er goed in bent. Het gaat dan volgens mij wel echt om toernooien en niet 'zomaar' online gokken.
maandag 29 oktober 2018 12:25
Hier idem, ik erger me kapot maar kijk toch alles hahaRoosh schreef: ↑29-10-2018 11:49Pokeren tot midden in de nacht, 200 euro voor een fles wijn en dan niet 1 maar 2 . Takenpakket voor de vrouw...van hotel mama naar hotel Tanita, echt tenenkrommend. 25 jaar en nog nooit iets gepoetst/opgeruimd.
maandag 29 oktober 2018 12:37
maandag 29 oktober 2018 14:14
maandag 29 oktober 2018 17:28
Ik denk dat dat jonge stel niet alles helemaal wit deed. Ze woonde zo te zien gewoon in een huurhuis en als je goed opgelet had op de wc was die echt oud. Net zoals de keuken. Viel mij tenminste op. Als ik veel geld heb zou ik toch minstens een leuk huis en in grote dingen investeren dan in spullen.
En die andere man en kind vond ik zielig. Die wilde volgens mij het wel anders zien, maar wist niet zo goed hoe dat moest.
En die andere man en kind vond ik zielig. Die wilde volgens mij het wel anders zien, maar wist niet zo goed hoe dat moest.
maandag 29 oktober 2018 20:08
oh wow, ik kijk nu ook! Hij verdient met crypto currency en poker.... nou, believe me, met die cryptos verdien je op dit moment geen rooie rotcent. “ we zijn ondernemers” ? wat doet zij dan? behalve lekker eten? En iedere week uit eten en dan een pistoletje met zalm eten met je handen dat waren pas de eerste 3 minuten. Ik vind het nu al geweldig!!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
vrijdag 2 november 2018 13:19
vrijdag 2 november 2018 13:21
vrijdag 2 november 2018 13:37
Ik vind beide stellen een beetje raar.. Het jonge stel is natuurlijk nog jong, nog niet zo lang samen en dan zie je de dingen toch echt anders. Wel vond ik het een hoog "kijk ons een lekker Kim Kardashian achtig doen" gehalte hebben. Teveel willen, te hoog van de toren blazen en er niet teveel voor willen doen. Even voor ruim 400 euro champagne bestellen en schoenen van 800 euro vind ik erg pocherig. Maar nogmaals, jong. Hun interieur vond ik overigens eerder saai, kil en leeg dan luxueus.
Het oudere stel zit in een gigantische sleur volgens mij. Mogelijk zou relatietherapie hen goed doen. Goed dat ze haar baan bij de thuiszorg heeft opgegeven, hopelijk kan ze die tijd benutten om het plezier in het leven weer wat terug te vinden. Overigens je kind (in de groei) elke dag die kant en klare troep laten eten vind ik heel onverantwoordelijk...
Het oudere stel zit in een gigantische sleur volgens mij. Mogelijk zou relatietherapie hen goed doen. Goed dat ze haar baan bij de thuiszorg heeft opgegeven, hopelijk kan ze die tijd benutten om het plezier in het leven weer wat terug te vinden. Overigens je kind (in de groei) elke dag die kant en klare troep laten eten vind ik heel onverantwoordelijk...
vrijdag 2 november 2018 13:41
Ginny, we waren al bij aflevering 2.....
Ik vond beide stellen wel aardig. Stel met de kinderen waren net kampers in een huis. Jong kinderen krijgen, sletterige kleding en de vrouw hoort thuis bij het aanrecht. Alleen kookte zij nooit.
Andere stel waren smeerkezen, bah. Neem dan een hulp.
Ik vond beide stellen wel aardig. Stel met de kinderen waren net kampers in een huis. Jong kinderen krijgen, sletterige kleding en de vrouw hoort thuis bij het aanrecht. Alleen kookte zij nooit.
ik geef mn bek ook maar een douw
vrijdag 2 november 2018 13:53
Oh echt? Loop ik weer achter? Het zal ook eens nietMadeliefjees schreef: ↑02-11-2018 13:41Ginny, we waren al bij aflevering 2.....
Dan ga ik aflevering 2 maar kijken..