Graag jullie mening

30-10-2018 12:48 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Wat vinden jullie van het volgende? Ik volg coaching bij iemand op het gebied Van ontwikkeling en business.Op zich ben ik heel erg tevreden. Degene heeftmij gevraagd een review achter te laten op Facebook en dat heb ik gedaan. Nu zat ik laatst op de website van dat bedrijf te kijken en zie ik dat ze mijn review heeft aangepast. Zij heeft zinnen aangevuld die ik niet heb geschreven met mijn naam er onder. Tijdens mijn coaching gesprek heb ik het aangekaart, en er werd heel vreemd op gereageerd. Degene waar ik coaching volg, werkt alleen en vertelde dat er iemand aan haar website heeft gewerkt en dat zij daar niets van af wist. En dat ze daar naar zou kijken. En alles merkte ik dat zij zich betrapt voelde. Wat moet ik hier nou mee? Het zit me echt niet lekker. Ik heb nog twee maanden Coaching te gaan. Het vertrouwen bij mij is helemaal weg.

Wat vinden jullie? Am I overreacting?
Kun je die review niet gewoon verwijderen? Ik zou niet vrolijk worden van een ongevraagde aanpassing.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo, die durft.
¡Apagando las luces!
ik zou heel mijn reactie van facebook af halen .
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja de review Heeft ze verwijderd van haar site. Ik heb haar ook verteld dat ik het heel raar vindt.
Wat een klotestreek, en dan nog zo brutaal zijn om jouw naam eronder te zetten!
Fake reviews komt helaas veel voor. Gewoon eraf halen of om verwijdering vragen.
gewoon eisen dat ze jouw tekst gebruikt of geen tekst. omdat je tevreden bent over de coaching maak je het af
siamese schreef:
30-10-2018 12:52
Ja de review Heeft ze verwijderd van haar site. Ik heb haar ook verteld dat ik het heel raar vindt.
maar wat ze zegt kan kloppen, er zijn veel bedrijven die de content van hun website uit besteden
Zou het overdreven zijn als ik het traject zou willen stoppen om die reden? En moet ik dan geld terug vragen? Want ik heb ook al betaald. Het traject duurt in totaal zes maanden. Heb dus nog twee maanden te gaan.
siamese schreef:
30-10-2018 12:58
Zou het overdreven zijn als ik het traject zou willen stoppen om die reden? En moet ik dan geld terug vragen? Want ik heb ook al betaald. Het traject duurt in totaal zes maanden. Heb dus nog twee maanden te gaan.
Ja, dat is overdreven.
Afmaken waar je voor hebt betaald en daarna niet meer omkijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
S-Meds schreef:
30-10-2018 12:57
gewoon eisen dat ze jouw tekst gebruikt of geen tekst. omdat je tevreden bent over de coaching maak je het af
Dit dus.
Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat ze liegt. Maar het lijkt mij erg sterk. Omdat zij alles zelf doet. En ik kan me niet voorstellen dat iemand anders een recensie inhoudelijk gaat aanpassen. Toch?
siamese schreef:
30-10-2018 12:52
.
Ben je tevreden over wat de coaching jou persoonlijk oplevert?
Dan zou ik het afmaken.

Het is inderdaad raar wat ze heeft gedaan. Maar ze heeft je review verwijderd en hopelijk heeft zij hier zelf ook iets van geleerd. Goed dat je hebt aangegeven wat je ervan vond.

Al denk ik dat hierin voor jou net per se een 'juiste' beslissing is. Ik kan me namelijk ook goed voorstellen dat je vertrouwen weg is en dat je het traject niet voort wil zetten. En dat is ook prima, toch? Maar als je er echt iets aan hebt, haal eruit wat jou iets oplevert. Mensen die ergens goed in zijn kunnen ook ergens anders niet goed in zijn, of fouten maken. Ik praat het zeker niet goed, maar ik zou kijken naar wat dit jou oplevert of je verder wil gaan of niet.
siamese schreef:
30-10-2018 12:58
ja dat is overdreven en ook niet terecht. Klinkt alsof je een stok zoekt om de hond mee te slaan. Je was immers tevreden over de dienst
siamese schreef:
30-10-2018 13:00
Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat ze liegt. Maar het lijkt mij erg sterk. Omdat zij alles zelf doet. En ik kan me niet voorstellen dat iemand anders een recensie inhoudelijk gaat aanpassen. Toch?
een onervaren internetmarketeer zou dat kunnen doen.
Je kunt natuurlijk stoppen en vragen om je geld terug voor de komende 2 maanden. Dan kan zij beslissen wat ze doet, ze zal het niet verplicht zijn omdat jij opzegt.

De vorige 4 maanden zul je niet terug krijgen, want er is een dienst geleverd waar je voor hebt betaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De reden dat ik zou willen stoppen is omdat ik mij in dit traject heel kwetsbaar moet opstellen. Een vertrouwensband hierin is gewoon heel erg belangrijk. Nu heb ik echt het gevoel dat ze heeft gelogen en vind ik het erg lastig om haar nog serieus te nemen eerlijk gezegd.
himalaya schreef:
30-10-2018 13:01
Je kunt natuurlijk stoppen en vragen om je geld terug voor de komende 2 maanden. Dan kan zij beslissen wat ze doet, ze zal het niet verplicht zijn omdat jij opzegt.

De vorige 4 maanden zul je niet terug krijgen, want er is een dienst geleverd waar je voor hebt betaald.
die dienst is voor 6 maanden afgenomen. ze kan wel stoppen maar zal gewoon moeten betalen
Wat staat er in de algemene voorwaarden over het stop zetten van het traject?

Je kan niet altijd zomaar opzeggen. Dat kan wel, maar je moet dan nog wel voldoen aan de betalingsverplichtingen. Of het moet een reden zijn die vermeld staat in de algemene voorwaarden.

Je bent dus tevreden over waarvoor je haar betaalt, het coachen. Dan is het wel vreemd om dan om een andere reden het contract op te zeggen.

Het was niet netjes, geen idee wie dit gedaan heeft. zij zelf of een handig neefje of nichtje. En ze heeft daarna de review verwijderd. Wat wil je nog meer?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
siamese schreef:
30-10-2018 13:03
De reden dat ik zou willen stoppen is omdat ik mij in dit traject heel kwetsbaar moet opstellen. Een vertrouwensband hierin is gewoon heel erg belangrijk. Nu heb ik echt het gevoel dat ze heeft gelogen en vind ik het erg lastig om haar nog serieus te nemen eerlijk gezegd.
je weet niet of ze heeft gelogen, wat een drama maak je er van zo. Zij is niet netjes omgegaan met jouw quote en het is nu verwijderd. Probleem opgelost.
Ik had me er overheen kunnen zetten als ze daar gewoon voor uit was gekomen en excuses had aangeboden. Maar vooral haar reactie toen ik haar daarmee confronteren vind ik echt een afknapper!
siamese schreef:
30-10-2018 13:04
Ik had me er overheen kunnen zetten als ze daar gewoon voor uit was gekomen en excuses had aangeboden. Maar vooral haar reactie toen ik haar daarmee confronteren vind ik echt een afknapper!
ja nou en?
Bedankt voor alle Reacties tot nu toe! :-)
siamese schreef:
30-10-2018 12:48
Wat vinden jullie? Am I overreacting?
Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven