Tinder reactietijd
dinsdag 6 november 2018 om 09:24
Hi! Dus.. 11 maanden single. 1 korte rebounder.. En dacht nu, dan dat rot tinder ook maar eens proberen 
Ik vind het ergens helemaal niets, maar ja.. Een beetje aandacht is ook leuk. Ik merk dat ik vrij kieskeurig kijk. Uiterlijk moet een beetje gelijkwaardig zijn en profiel beschrijving moet aanspreken.
Diverse matches en eentje springt eruit. Even een dagje gewacht, hij begon geen gesprek. Dus ik dacht, hoppa, dan doe ik dat. Vrij snel een hele leuke reactie. En over en weer even appen, hij stelt steeds wedervragen ook. Dus ik reageer nog een keer,.... Niets meer
wth?
Dusss.. Ik ben heel ongeduldig maar ook een beetje onzeker en nu kom ik dus precies in zo'n gevoel terecht waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Ik zit in het standje, fuckit, tinder verwijderen. Maar, als dit niets hoeft te betekenen dan moet ik meer geduld hebben..
Dus de vraag: super leuke appjes op zondagmiddag. Zondagavond reageerde ik laatste keer, niets meer. Het is nu dinsdagochtend. Tot wanneer moet ik afwachten? Het lijkt mij dat hij gisteren wel had gereageerd als hij de intentie nog heeft btw. Maar omdat de appjes zo leuk waren had ik echt anders verwacht..
Thanks vast!
Ik vind het ergens helemaal niets, maar ja.. Een beetje aandacht is ook leuk. Ik merk dat ik vrij kieskeurig kijk. Uiterlijk moet een beetje gelijkwaardig zijn en profiel beschrijving moet aanspreken.
Diverse matches en eentje springt eruit. Even een dagje gewacht, hij begon geen gesprek. Dus ik dacht, hoppa, dan doe ik dat. Vrij snel een hele leuke reactie. En over en weer even appen, hij stelt steeds wedervragen ook. Dus ik reageer nog een keer,.... Niets meer
Dusss.. Ik ben heel ongeduldig maar ook een beetje onzeker en nu kom ik dus precies in zo'n gevoel terecht waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Ik zit in het standje, fuckit, tinder verwijderen. Maar, als dit niets hoeft te betekenen dan moet ik meer geduld hebben..
Dus de vraag: super leuke appjes op zondagmiddag. Zondagavond reageerde ik laatste keer, niets meer. Het is nu dinsdagochtend. Tot wanneer moet ik afwachten? Het lijkt mij dat hij gisteren wel had gereageerd als hij de intentie nog heeft btw. Maar omdat de appjes zo leuk waren had ik echt anders verwacht..
Thanks vast!
dinsdag 6 november 2018 om 09:29
Welcome to the real world.
Dat is het voor- en nadeel van Tinder. Vluchtige contacten, leuke gesprekken kunnen ineens ophouden. Zo werkt dat nou eenmaal. Er zijn geen regels voor en er is dus ook geen eenduidig antwoord op je vraag.
Vermoedelijk ga je nog 10 keer Tinder installeren en weer verwijderen
maar houdt moed, er kunnen ook leuke dingen uit voortkomen, je moet alleen niet te snel opgeven. Kansen spreiden en niet teveel focussen op 1 leuke match, want dat doen de anderen ook niet.
Dat is het voor- en nadeel van Tinder. Vluchtige contacten, leuke gesprekken kunnen ineens ophouden. Zo werkt dat nou eenmaal. Er zijn geen regels voor en er is dus ook geen eenduidig antwoord op je vraag.
Vermoedelijk ga je nog 10 keer Tinder installeren en weer verwijderen
dinsdag 6 november 2018 om 09:59
verwachten dat iemand altijd terug appt is behoorlijk hoopvol, als je er niet wat losser in kan staan dan is tinder misschien inderdaad niets voor jou... maar eigenlijk geldt overal wel dat het deksel op je neus krijgen een mogelijkheid is dus misschien maar gewoon helemaal niet daten als je niet tegen mogelijke afwijzingen kunt?
Lorem Ipsum
dinsdag 6 november 2018 om 10:10
Het is Tinder. Het is daar vrij normaal dat mensen plots niet meer reageren of wel twintig gesprekken tegelijkertijd hebben lopen.
Als je het contact leuk is zou ik elkaar z.s.m. voor een kopje koffie in een café ofzo willen ontmoeten, als hij in de buurt woont. Dan wordt het tenminste wat meer dan een compleet niet te peilen contact.
Als je het contact leuk is zou ik elkaar z.s.m. voor een kopje koffie in een café ofzo willen ontmoeten, als hij in de buurt woont. Dan wordt het tenminste wat meer dan een compleet niet te peilen contact.
.
dinsdag 6 november 2018 om 10:57
Haha, grappig.
Zie het met humor.
Veel succes!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 6 november 2018 om 11:53
dinsdag 6 november 2018 om 13:50
Eerst maar ff wat eelt op je hartje kweken als je over zoiets al van de flos raakt.
Ik snap überhaupt niet waarom je gaat Tinderen als je het bij voorbaat al rot gaat noemen. Neem het niet zo serieus en heb er plezier mee en stop vooral met jezelf zo serieus nemen.
Ik ken genoeg vaste relaties die zijn ontstaan via deze app, waaronder ikzelf.
Ik snap überhaupt niet waarom je gaat Tinderen als je het bij voorbaat al rot gaat noemen. Neem het niet zo serieus en heb er plezier mee en stop vooral met jezelf zo serieus nemen.
Ik ken genoeg vaste relaties die zijn ontstaan via deze app, waaronder ikzelf.
dinsdag 6 november 2018 om 21:37
Fake wereld.Takkie1 schreef: ↑06-11-2018 09:29Welcome to the real world.
Vermoedelijk ga je nog 10 keer Tinder installeren en weer verwijderenmaar houdt moed, er kunnen ook leuke dingen uit voortkomen, je moet alleen niet te snel opgeven. Kansen spreiden en niet teveel focussen op 1 leuke match, want dat doen de anderen ook niet.
dinsdag 6 november 2018 om 22:03
Dan kan je dat toch ook tegen diegene zeggen ipv niks meer zeggen.Eslarealidad schreef: ↑06-11-2018 09:52Soms heb jij meer interesse dan de ander.
Andersom kan dat ook gebeuren.
Het is een gevoel.
Bah zeg.
vrijdag 9 november 2018 om 16:16
zaterdag 10 november 2018 om 09:58
Hi.
For the record, over de flos en dat soort emoties is echt te zwaar aangezet hoor. Zo erg is het heus niet. Maar het is van super leuk naar niets wat ik zo gek vond en ik zat te twijfelen tot welk punt ik ging wachten voor ik gewoon een sneu geval werd..
Inmiddels weekje hele slechte starters gehad.. En het boeiende van Tinder is er wel een beetje vanaf.. Je wordt er snel makkelijker van ja. "hallo, wat doe je voor werk" en hoppa, eraf die match
Bedankt voor jullie posts! Maar ik ben toe aan de eerste keer die app eraf gooien
For the record, over de flos en dat soort emoties is echt te zwaar aangezet hoor. Zo erg is het heus niet. Maar het is van super leuk naar niets wat ik zo gek vond en ik zat te twijfelen tot welk punt ik ging wachten voor ik gewoon een sneu geval werd..
Inmiddels weekje hele slechte starters gehad.. En het boeiende van Tinder is er wel een beetje vanaf.. Je wordt er snel makkelijker van ja. "hallo, wat doe je voor werk" en hoppa, eraf die match
Bedankt voor jullie posts! Maar ik ben toe aan de eerste keer die app eraf gooien
zaterdag 10 november 2018 om 11:57
Ja, sommige leden zijn gek, weet je dat nu pas?Ria2017 schreef: ↑10-11-2018 09:58Hi.
For the record, over de flos en dat soort emoties is echt te zwaar aangezet hoor. Zo erg is het heus niet. Maar het is van super leuk naar niets wat ik zo gek vond en ik zat te twijfelen tot welk punt ik ging wachten voor ik gewoon een sneu geval werd..![]()
Inmiddels weekje hele slechte starters gehad.. En het boeiende van Tinder is er wel een beetje vanaf.. Je wordt er snel makkelijker van ja. "hallo, wat doe je voor werk" en hoppa, eraf die match![]()
Bedankt voor jullie posts! Maar ik ben toe aan de eerste keer die app eraf gooien![]()
Wat doe je voor werk, ja bekende vraag
Er zijn ook leuke mannen. Serieuze.
Als je daar geen klik mee hebt, houdt het ook op om af te spreken.
Ik heb weleens een neiging om die app er af te gooien als zo een match blijft vragen om te drinken ergens. Een match wil niet zeggen dat je de 'ware' voor elkaar bent. Ik snap zo een man ook wel weer die dan sneller wil. Ik heb die tijd ook even gehad. Dat ik eerder een afspraak maakte. Steeds geen klik, wel gezellig op een terras. Ik kijk nu na het chatten of er enige klik is. Bij een foto meer dan na een gesprek. Nu praat ik met een man met veel humor. Dat is 1 eis.
In jouw geval, kon je wel zien dat lid online soms was?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 10 november 2018 om 23:51
Dat is zo'n rood bolletje denk ik? Nee. Niet gezien. Ik heb de match inmiddels verwijderd. Als het wederzijds was had hij vast wel gereageerd. Ik bleef toch een beetje wachten op een reactie, nergens goed voor, zoiets
graag of niet hoor.
Ik heb vanaf 16e tot 39e 2 lange relaties gehad. Dus een beetje onervaren op dit vlak. Ik ik ben nog niet overtuigd haha
Ik heb vanaf 16e tot 39e 2 lange relaties gehad. Dus een beetje onervaren op dit vlak. Ik ik ben nog niet overtuigd haha
zondag 11 november 2018 om 12:37
Eigenlijk weet ik niet precies hoe je daar ziet of iemand online is.Ria2017 schreef: ↑10-11-2018 23:51Dat is zo'n rood bolletje denk ik? Nee. Niet gezien. Ik heb de match inmiddels verwijderd. Als het wederzijds was had hij vast wel gereageerd. Ik bleef toch een beetje wachten op een reactie, nergens goed voor, zoietsgraag of niet hoor.
Ik heb vanaf 16e tot 39e 2 lange relaties gehad. Dus een beetje onervaren op dit vlak. Ik ik ben nog niet overtuigd haha![]()
Ik bedoelde alleen dat je dan weet of hij actief is.
Je moet het niet al te serieus nemen zo een kort gesprek want dan voel je de moedeloosheid.
Negeren vind ik een nare eigenschap maar ook een afknapper. Al zitten er meer vissen in de zee en wil je niet meer, een reactie is wel op zijn plaats.
Gebeurt
eslarealidad wijzigde dit bericht op 11-11-2018 12:52
Reden: Gebeurd of gebeurt. Toch met een 't?
Reden: Gebeurd of gebeurt. Toch met een 't?
0.69% gewijzigd
zondag 11 november 2018 om 13:25
Er zijn niet echt regels voor....ik merk wel dat mijn geduld echt een stuk minder is dan in het begin...Zegt iemand alleen maar 'Hoi" dan ben ik 9/10 x al geneigd niet te reageren...Het gaat vaak zo sloom en traag en saai... originele mannen met pit zijn er niet veel.... En 1 berichtje per dag schiet natuurlijk ook totaal niet op... Ik ben van het snel afspreken..dat zegt veel meer dan appen... niet iedereen is ook goed in appen.
noppes