Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Lotte35 schreef:
01-11-2018 22:38
Tenenkrommend zeg, Lucas aan die boom (hoewel eikels natuurlijk wel aan bomen horen). Ook nog eens gejat van Gooische Vrouwen.
Ha ja, daar moest ik ook gelijk aan denken ja.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
01-11-2018 22:38
Tenenkrommend zeg, Lucas aan die boom (hoewel eikels natuurlijk wel aan bomen horen). Ook nog eens gejat van Gooische Vrouwen.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wie schrijft voor GTST? Serieus.. ik pies in mn broek.. ff in wit hieronder..

Billy de Palma, drugsbaron van de eerste orde, doet zelf boodschappen bij de Lidl in Meerdijk. Wie verzint dit?
Ah de Lidl is terug.
Nou.. ik gooi er nog wat informatie in in het wit hieronder..

De rol van Q word het einde van deze maand gerecast, iemand anders gaat hem spelen omdat de huidige acteur iets in Amerika wil gaan doen. Ben je eindelijk aan hem gewend, gaat ie weg. Jammer.

Verder ook goed nieuws, Jef komt terug! Net zoals de moeder van Rik en.. Zij is een bekende van Eduard Stern. Mensen vermoeden nu dat ze ooit een affaire hebben gehad en dat Rik een zoon van Eduard Stern is.
Oeh, dat vind ik dan wel weer een verrassende wending.....
Don't cry, buy a bag and move on.
ik zie het trouwens wel want Eduard heeft ook geen nek!
Dat is een leuke plottwist, wie weet wordt gtst weer aangenaam om naar te kijken.
Mag hopen dat het iets aangenamer wordt want vind het nu niks en blijf toch kijken.
Ik klets nog even wat in het wit hieronder hoor..

Het lijkt bijna alsof de schrijvers eindelijk hebben geluisterd naar wat er hier en op fansites geschreven is. Lone speelt de rol van Billy dePalma echt fantastisch en als ik eerlijk mag zijn, ik vind haar nu al beter dat Martine ooit geweest is.
Ze gaat ook samenspelen met Ludo, iets met drugsgeld witwassen via kunst. En wel schilderij heeft Billy? Ill Viglio (madonna met kind), een schilderij waar al heel veel om te doen is geweest in het verleden destijds met Stefano. Natuurlijk kennen Aysen, die undercover is bij Billy, en Ludo elkaar en smeden nu samen een plan om haar aan te pakken waarbij Ludo dat het door hem zo geliefde schilderij krijgt. Of in elk geval, dat is zijn voorstel.

Dit en het feit dat Jef en de moeder van Rik deze maand terugkomen zorgt er toch wel voor dat GTST weer een stuk leuker wordt om naar te kijken.
thee schreef:
06-11-2018 19:13
Mag hopen dat het iets aangenamer wordt want vind het nu niks en blijf toch kijken.
dat hoop ik ook, dit seizoen komt maar moeilijk en traag op gang. als het seizoen 1 was zou het gecanceld worden 8-)
GinnyJones, hoe kom je aan die spoilers? ik lees ze graag!!
Was dat nou echt nodig, Lukas nakend in beeld?
Ik vind JoJo zo'n snoesje.
Sophiever schreef:
07-11-2018 20:40
Ik vind JoJo zo'n snoesje.
Ik ben het met Nina eens, ze is irritant leuk en lief.
Niemand is altijd zo lief en begripvol.
AbsolutelyFabulous schreef:
07-11-2018 20:45
Ik ben het met Nina eens, ze is irritant leuk en lief.
Niemand is altijd zo lief en begripvol.
Nee, dat is best uitzonderlijk inderdaad, terwijl het tegenovergestelde veel vaker voorkomt.
daenerys79 schreef:
07-11-2018 14:47
GinnyJones, hoe kom je aan die spoilers? ik lees ze graag!!
Ik heb videoland en kijk dus een week vooruit, verder kijk ik vaak op gtstcourant en daar lees je vaak de laatste roddels. :mrgreen:
Wat speelt Janine ontzettend goed zeg, in die verhaallijn met Marieke.
Ik wil veel liever zeiken, maar dit moet ik even kwijt.
las ik nou op dat geboortekaartje dat Nina’s zoontje Max gaat heten? Verwijzing naar Maxime?
ik kijk nu gisteren terug... ik vind die scenes met Marieke/Mark/Janine erg goed gespeeld idd. Maar wat verschrikkelijk als je je door zo’n ziekte zo gaat gedragen. ik was echt een beetje in shock, niet in de laatste plaats omdat ik me zelf nog nooit echt heb gerealiseerd wat het echt inhoudt. Sorry ik moest het even kwijt.
daenerys79 schreef:
08-11-2018 09:02
ik kijk nu gisteren terug... ik vind die scenes met Marieke/Mark/Janine erg goed gespeeld idd. Maar wat verschrikkelijk als je je door zo’n ziekte zo gaat gedragen. ik was echt een beetje in shock, niet in de laatste plaats omdat ik me zelf nog nooit echt heb gerealiseerd wat het echt inhoudt. Sorry ik moest het even kwijt.
In het echt gaat het dus heel anders, dat irriteert me wel een beetje eigenlijk.
Maar afgezien van dat is het inderdaad wel goed geacteerd.
Ik moest wel even slikken hoor, toen marieke begon te huilen dat ze nog niet dood wil.
lise1985 schreef:
08-11-2018 09:59
In het echt gaat het dus heel anders, dat irriteert me wel een beetje eigenlijk.
Maar afgezien van dat is het inderdaad wel goed geacteerd.
Dat begin hebben we toch allang gehad dat ze toen dacht dat ze met een burnout zat?
Sophiever schreef:
08-11-2018 11:44
Dat begin hebben we toch allang gehad dat ze toen dacht dat ze met een burnout zat?
Klopt, maar dan nog.

Maar ik snap ook wel dat je dit niet jaren gaat rekken in een soap. Eigenlijk een overbodige opmerking van mijn kant dus ;-)
lise1985 schreef:
08-11-2018 11:47
Maar ik snap ook wel dat je dit niet jaren gaat rekken in een soap. Eigenlijk een overbodige opmerking van mijn kant dus ;-)

Nou ja, de moord op Jan Maes hebben ze toch ook bijna een volledig seizoen kunnen uitmelken ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven