Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 2 november 2018 om 09:16

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 6 november 2018 om 09:32
Nou.. ik gooi er nog wat informatie in in het wit hieronder..
De rol van Q word het einde van deze maand gerecast, iemand anders gaat hem spelen omdat de huidige acteur iets in Amerika wil gaan doen. Ben je eindelijk aan hem gewend, gaat ie weg. Jammer.
Verder ook goed nieuws, Jef komt terug! Net zoals de moeder van Rik en.. Zij is een bekende van Eduard Stern. Mensen vermoeden nu dat ze ooit een affaire hebben gehad en dat Rik een zoon van Eduard Stern is.
De rol van Q word het einde van deze maand gerecast, iemand anders gaat hem spelen omdat de huidige acteur iets in Amerika wil gaan doen. Ben je eindelijk aan hem gewend, gaat ie weg. Jammer.
Verder ook goed nieuws, Jef komt terug! Net zoals de moeder van Rik en.. Zij is een bekende van Eduard Stern. Mensen vermoeden nu dat ze ooit een affaire hebben gehad en dat Rik een zoon van Eduard Stern is.

woensdag 7 november 2018 om 13:22
Ik klets nog even wat in het wit hieronder hoor..
Het lijkt bijna alsof de schrijvers eindelijk hebben geluisterd naar wat er hier en op fansites geschreven is. Lone speelt de rol van Billy dePalma echt fantastisch en als ik eerlijk mag zijn, ik vind haar nu al beter dat Martine ooit geweest is.
Ze gaat ook samenspelen met Ludo, iets met drugsgeld witwassen via kunst. En wel schilderij heeft Billy? Ill Viglio (madonna met kind), een schilderij waar al heel veel om te doen is geweest in het verleden destijds met Stefano. Natuurlijk kennen Aysen, die undercover is bij Billy, en Ludo elkaar en smeden nu samen een plan om haar aan te pakken waarbij Ludo dat het door hem zo geliefde schilderij krijgt. Of in elk geval, dat is zijn voorstel.
Dit en het feit dat Jef en de moeder van Rik deze maand terugkomen zorgt er toch wel voor dat GTST weer een stuk leuker wordt om naar te kijken.
Het lijkt bijna alsof de schrijvers eindelijk hebben geluisterd naar wat er hier en op fansites geschreven is. Lone speelt de rol van Billy dePalma echt fantastisch en als ik eerlijk mag zijn, ik vind haar nu al beter dat Martine ooit geweest is.
Ze gaat ook samenspelen met Ludo, iets met drugsgeld witwassen via kunst. En wel schilderij heeft Billy? Ill Viglio (madonna met kind), een schilderij waar al heel veel om te doen is geweest in het verleden destijds met Stefano. Natuurlijk kennen Aysen, die undercover is bij Billy, en Ludo elkaar en smeden nu samen een plan om haar aan te pakken waarbij Ludo dat het door hem zo geliefde schilderij krijgt. Of in elk geval, dat is zijn voorstel.
Dit en het feit dat Jef en de moeder van Rik deze maand terugkomen zorgt er toch wel voor dat GTST weer een stuk leuker wordt om naar te kijken.
woensdag 7 november 2018 om 14:46

woensdag 7 november 2018 om 21:36
Nee, dat is best uitzonderlijk inderdaad, terwijl het tegenovergestelde veel vaker voorkomt.AbsolutelyFabulous schreef: ↑07-11-2018 20:45Ik ben het met Nina eens, ze is irritant leuk en lief.
Niemand is altijd zo lief en begripvol.

woensdag 7 november 2018 om 21:39
Ik heb videoland en kijk dus een week vooruit, verder kijk ik vaak op gtstcourant en daar lees je vaak de laatste roddels.

donderdag 8 november 2018 om 09:02
ik kijk nu gisteren terug... ik vind die scenes met Marieke/Mark/Janine erg goed gespeeld idd. Maar wat verschrikkelijk als je je door zo’n ziekte zo gaat gedragen. ik was echt een beetje in shock, niet in de laatste plaats omdat ik me zelf nog nooit echt heb gerealiseerd wat het echt inhoudt. Sorry ik moest het even kwijt.
Don't cry, buy a bag and move on.

donderdag 8 november 2018 om 09:59
In het echt gaat het dus heel anders, dat irriteert me wel een beetje eigenlijk.daenerys79 schreef: ↑08-11-2018 09:02ik kijk nu gisteren terug... ik vind die scenes met Marieke/Mark/Janine erg goed gespeeld idd. Maar wat verschrikkelijk als je je door zo’n ziekte zo gaat gedragen. ik was echt een beetje in shock, niet in de laatste plaats omdat ik me zelf nog nooit echt heb gerealiseerd wat het echt inhoudt. Sorry ik moest het even kwijt.
Maar afgezien van dat is het inderdaad wel goed geacteerd.