Daten gescheiden man
woensdag 7 november 2018 om 13:26
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik date al een aantal weken met een pas gescheiden man. Nou ja, daten. We spreken bij 1 van ons thuis af.
Hij wil namelijk nog niet dat zijn (puber)kinderen het weten, aangezien hij pas net gescheiden is.
Iets wat ik heel goed begrijp. Ik wil ook niet meteen in hun gezinsleven mengen. Rustig aan
Als hij zijn kinderen niet heeft, zien wij elkaar eigenlijk altijd. Zetten de wekker dan heel vroeg, zodat niemand ons weg ziet gaan.
Hij laat wel echt merken dat hij me mist als we elkaar niet zien.
Nu is mijn vraag: hoe lang is het normaal een "geheime relatie" te hebben?
Ik date al een aantal weken met een pas gescheiden man. Nou ja, daten. We spreken bij 1 van ons thuis af.
Hij wil namelijk nog niet dat zijn (puber)kinderen het weten, aangezien hij pas net gescheiden is.
Iets wat ik heel goed begrijp. Ik wil ook niet meteen in hun gezinsleven mengen. Rustig aan
Als hij zijn kinderen niet heeft, zien wij elkaar eigenlijk altijd. Zetten de wekker dan heel vroeg, zodat niemand ons weg ziet gaan.
Hij laat wel echt merken dat hij me mist als we elkaar niet zien.
Nu is mijn vraag: hoe lang is het normaal een "geheime relatie" te hebben?
woensdag 7 november 2018 om 15:00
In je vorige topic vertel je dat je in een dorp woont dus je loopt altijd het risico dat zijn kinderen er links- of rechtsom achter zullen komen. Buren zullen
's nachts ook wel eens naar de wc moeten, even in de keuken water drinken, etc. dus garanties dat zij jullie niet ontdekken, heb je echt niet.
Het lijkt me voor kinderen rottig om er via via achter te komen dat hun vader al een ander heeft. Anderzijds snap ik dat hij zijn kinderen niet aan jou wil voorstellen. Zo'n scheiding is al ingrijpend genoeg. Jullie relatie komt dus wel erg vroeg.
Ik vind het vreemd dat er slechts thuis wordt afgesproken. Je kunt toch gerust in de stad of een stad verderop naar de film, uit eten, en leuke date-dingen doen?
Hoelang een relatie geheim moet blijven, hangt af m.i. van allerlei omstandigheden waarin de rust voor de kinderen het belangrijkste blijft.
's nachts ook wel eens naar de wc moeten, even in de keuken water drinken, etc. dus garanties dat zij jullie niet ontdekken, heb je echt niet.
Het lijkt me voor kinderen rottig om er via via achter te komen dat hun vader al een ander heeft. Anderzijds snap ik dat hij zijn kinderen niet aan jou wil voorstellen. Zo'n scheiding is al ingrijpend genoeg. Jullie relatie komt dus wel erg vroeg.
Ik vind het vreemd dat er slechts thuis wordt afgesproken. Je kunt toch gerust in de stad of een stad verderop naar de film, uit eten, en leuke date-dingen doen?
Hoelang een relatie geheim moet blijven, hangt af m.i. van allerlei omstandigheden waarin de rust voor de kinderen het belangrijkste blijft.
woensdag 7 november 2018 om 15:30
Vind een paar weken nog kort en kan mij voorstellen dat hij het eerst aankijkt of het wat word en de kids de rust gunt voorlopig!
Zijn ex woont een half jaar ergens anders, betekent dat, dat hun sinds een half jaar uit elkaar zijn ? Is de situatie verder rustig tussen hem en zijn ex en tussen hem en de kids ?
Wonen jullie in het zelfde dorp ofso, dat jullie niet na de bios gaan of een hapje eten en de wekker zetten voor de buurt ?
Zijn ex woont een half jaar ergens anders, betekent dat, dat hun sinds een half jaar uit elkaar zijn ? Is de situatie verder rustig tussen hem en zijn ex en tussen hem en de kids ?
Wonen jullie in het zelfde dorp ofso, dat jullie niet na de bios gaan of een hapje eten en de wekker zetten voor de buurt ?
woensdag 7 november 2018 om 15:38
Probeer elkaar ook op een andere manier te leren kennen, samen uit in de grote stad, laat je eens verwennen door hem en meenemen naar een restaurant lekker dineren met een glas wijn, haal het een beetje uit de taboe sfeer tussen jullie, jullie zijn volwassen en ik vind samen daten en leuke herinneringen maken juist in het begin belangrijk!
En niet alleen maar stiekem met de gordijnen dicht een filmpje thuis kijken en vroeg in de ochtend de deur uitsluipen brr.
Ik snap best waarom hij het nu nog stil houdt maar maak er wel een volwassen respectvolle tijd van.
En niet alleen maar stiekem met de gordijnen dicht een filmpje thuis kijken en vroeg in de ochtend de deur uitsluipen brr.
Ik snap best waarom hij het nu nog stil houdt maar maak er wel een volwassen respectvolle tijd van.
woensdag 7 november 2018 om 15:45
woensdag 7 november 2018 om 15:48
Dit inderdaad.MissMaran schreef: ↑07-11-2018 15:38Probeer elkaar ook op een andere manier te leren kennen, samen uit in de grote stad, laat je eens verwennen door hem en meenemen naar een restaurant lekker dineren met een glas wijn, haal het een beetje uit de taboe sfeer tussen jullie, jullie zijn volwassen en ik vind samen daten en leuke herinneringen maken juist in het begin belangrijk!
Mijn eerste weekendje weg deze zomer met mijn nieuwe lover was in een leuk hotel in Vlissingen.
Ik kijk daar nog steeds met veel plezier op terug.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 november 2018 om 15:52
Maar ook om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, misschien was het een slome niet romantische cauch potato bij zijn ex, nou daar wil je toch ook op tijd achter komen en dat jullie ook je best voor elkaar doen, lekker optutten en je tussen de mensen begeven, pas dan krijg je ook een goed beeld van hem.
woensdag 7 november 2018 om 15:52
het kunnen twee totaal verschillende levensfases zijn
als hij al kinderen heeft, en zij daar nooit aan toe gekomen is
woensdag 7 november 2018 om 15:54
Ja dat is inderdaad waar daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.