1e date

07-11-2018 19:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb volgende week voor t eerst een date met iemand die ik nog nooit in het echt ontmoet heb..
Ik heb nu alleen geen idee wat ik moet dragen..
Heeft iemand tips?
Wat gaan jullie doen?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Misschien iets waarin je je zelfzeker en sexy voelt?
En inderdaad afgestemd op wat jullie gaan doen. Voor een wandeling in het park zijn naaldhakken minder ideaal natuurlijk ;)

Have fun!!!
Iets waar je je lekker in voelt. Hoe meer je jezelf bent, hoe sneller je weet of jullie al dan geen klik hebben.
je lot?
Waarschijnlijk gewoon naar de film
Kleding is meestal een goed idee.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
Janita19 schreef:
07-11-2018 19:15
Ah, je bioscoopbroek dus!
(Google maar)
Janita19 schreef:
07-11-2018 19:15
Dat zou ik niet doen. Je wil elkaar leren kennen toch? Bij de film kan je niet met elkaar praten dus voor een eerste date eigenlijk de meest waardeloze plek ;)
Gewoon ergens een drankje doen of een hapje eten is voor een eerste date meer dan prima.

Edit: leuk jurkje?
Filmpje is idd niet echt lekker kennismaken.

Maar ik stem ook voor het leuke jurkje, altijd goed toch? Mits het bij je past natuurlijk.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Film zou ik zeker niet doen. Ga ergens wat drinken, en hou het niet langer dan een uur, hooguit anderhalf. Dan heb je een eerste indruk en is de spanning eraf voor een tweede date. Tenzij je enorme koeienletters in je hoofd ziet knipperen met NEE, natuurlijk.

En wat kleding betreft: een leuk jurkje is altijd goed!
Inderdaad, film op eerste date niet doen, jullie willen elkaar leren kennen, niet 1,5u in het donker voor je uit zitten staren.
Iets leuks waarin je je wel lekker en zelfverzekerd voelt.

Veel succes! :) :) :) :)
De bioscoop is geen goede plek voor een eerste date. Daar kan je niet praten en dus elkaar niet leren kennen.

Een leuk jurkje is altijd goed. Maar als je in je dagelijkse leven (bijna) nooit een jurk draagt zou ik niet nu ineens wel een jurk aantrekken maar gewoon in een broek gaan.
MokThee schreef:
07-11-2018 19:31
Film zou ik zeker niet doen. Ga ergens wat drinken, en hou het niet langer dan een uur, hooguit anderhalf. Dan heb je een eerste indruk en is de spanning eraf voor een tweede date. Tenzij je enorme koeienletters in je hoofd ziet knipperen met NEE, natuurlijk.

En wat kleding betreft: een leuk jurkje is altijd goed!
Waarom maar zo kort? Als het gezellig is blijf je toch lekker zo lang als confortabel is.

Ik belandde op mijn eerste dat met vriend ineens aan tafel in de restaurant waar ik dacht dat we gewoon wat gingen drinken. Had ook al gegeten haha

En bij mannen die niet mijn vriend zijn geworden had ik het vaak na een uurtje wel gezien.
Zo kort omdat het een eerste kennismaking is, omdat jij of hij misschien wel zenuwachtig is, en bij een tweede date veel van die spanning weg is gevallen, en je elkaar beter kunt leren kennen. Eén date is zelden genoeg om een goede indruk van iemand te krijgen.

Nou ja, behalve bij de volslagen idioten, maar die kun je er meestal wel uitfilteren voordat je elkaar ontmoet.
Wat je anders ook draagt?
Een rokje is wel handig in de bioscoop, dan kan hij overal makkelijk bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven