Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kijk dan toch maar...ze stelt wederom niet teleur. ;-D
Alle reacties Link kopieren
En dat was seizoen 3.
Ze gaan er wel in sneltreinvaart doorheen zeg......
Denk dat ik 1,2 en 3 nog maar eens kijk.
Alle reacties Link kopieren
Hmm..ik ben er ook doorheen, en ik moet zeggen; de room is er een beetje af. Ik heb het idee dat de makers erg veel haast hadden, er zijn dingen weggelaten, afgeraffeld, en ik mis dat gevoel dat ik bij de vorige seizoenen had. Er waren momenten dat ik me ergerde aan Claire, en ja, zelfs aan Jamie..Hoewel ik er vanaf de helft weer wat in was gekomen viel me de laatste aflevering ook weer tegen. Jammer hoor. :|
Hebben jullie van seizoen 1 alle afleveringen helemaal gekeken?
Of hebben jullie je ook verschuild achter partner/ de kat / een kussen?

De laatste 2 episodes met die folteringen en de verkrachting
waren zo gewelddadig dat ik niet meer kon kijken.
Ik kan me voorstellen dat het toerisme in Schotland een boost heeft gekregen.

Wauw, wat mooi daar.

Dream, dream, dream.
Alle reacties Link kopieren
Best jammer aan de ene kant, het is godsgruwelijk duur geworden door het toegenomen toerisme. Wij zijn er een aantal jaar geleden geweest, ruim voor de serie, 17 dagen door de Highlands gestruind met ons gezin. Was toen al een rib uit ons lijf, vooral de overtocht, maar het is nu nog veel erger.
Maar mooi was het er zeker. En prachtig weer gehad :proud:
Zijn seizoenen 2 en 3 net zo gewelddadig (foltering, open wonden) als seizoen 1?
Alle reacties Link kopieren
Ja. De boeken worden redelijk getrouw gevolgd en daarin is de schrijfster ook niet vies van het nodige geweld/ziektes/medische handelingen en folteringen.
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
07-09-2018 12:29
Hmm..ik ben er ook doorheen, en ik moet zeggen; de room is er een beetje af. Ik heb het idee dat de makers erg veel haast hadden, er zijn dingen weggelaten, afgeraffeld, en ik mis dat gevoel dat ik bij de vorige seizoenen had. Er waren momenten dat ik me ergerde aan Claire, en ja, zelfs aan Jamie..Hoewel ik er vanaf de helft weer wat in was gekomen viel me de laatste aflevering ook weer tegen. Jammer hoor. :|
Dat had ik ook. Claire die toevallig altijd en overal een medisch spoedgeval tegenkomt. En Jamie die zijn neefje voor hem laat werken. En al die seksscenes, wordt een beetje bouquetreeksachtig.
En de laatste aflevering vond ik ook stom. Hoe ze dan aan dat strand zitten.

Nee, mij wordt het ook allemaal te veel.
en toch droom ik weg bij de muziek, het landschap, het accent en bij jamie :heart:

Krijg iedere keer weer heimwee naar Schotland!
Alle reacties Link kopieren
Het is een cliché, maar ik vind de boeken beter! Maar geniet ook van de tv serie.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het nieuwe seizoen 4 november beginnen!
Vorige seizoen heb ik illegaal kunnen kijken, hopelijk lukt dat nu weer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
03-11-2018 14:51
Volgens mij gaat het nieuwe seizoen 4 november beginnen!
Vorige seizoen heb ik illegaal kunnen kijken, hopelijk lukt dat nu weer.
Dat is morgen al en ik heb Ziggo!!! :cheer2:


Edit: Ik lees net bij Ziggo dat de nieuwe serie 5 november begint.
Alle reacties Link kopieren
Is hij alleen op Ziggo te bekijken?
Karbonksel schreef:
03-11-2018 21:45
Is hij alleen op Ziggo te bekijken?
De vorige keer was de serie eerst op Ziggo en maanden later stond hij op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Eerste afl staat op ziggo.

Iedere maandag een nieuwe, ik wacht dus nog even want kijk ze liever achter elkaar.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net vragen hoe jullie de 1e aflevering vonden :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het mwah. Ik hou niet van de voice-over. De scenes op de boot vond ik nep (duidelijk gefilmd met groen scherm). En de sexscene was overbodig. Stephen Bonnet vond ik wel goed.

Ik moet er echt weer even inkomen merk ik. Zo'n eerste aflevering is altijd een beetje aftasten, de verhaallijnen moeten dan gevormd gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een date winnen met Sam in Schotland! Ik zag het op Facebook voorbij komen.



Ik ga seizoen 4 pas kijken als alle afleveringen geweest zijn. Nu ook druk met studie en werk dus ik wacht nog eventjes. Dan kan ik ze daarna allemaal achter elkaar kijken :D
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
06-11-2018 10:38
Je kunt een date winnen met Sam in Schotland! Ik zag het op Facebook voorbij komen.



Ik ga seizoen 4 pas kijken als alle afleveringen geweest zijn. Nu ook druk met studie en werk dus ik wacht nog eventjes. Dan kan ik ze daarna allemaal achter elkaar kijken :D
Een date met Jamie?..als het nou Dougal was geweest.. :kwijl: ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nou Dougal hoef ik echt niet......... Jamie :heart:
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
https://nicegirlstv.com/2018/11/01/omg- ... m-heughan/
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
06-11-2018 13:37
Nou Dougal hoef ik echt niet......... Jamie :heart:
Jamie is een heerlijk stuk kerel hoor, maar te jong voor mij ;-D al geniet ik er wel van als hij halfnaakt voorbij komt natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
06-11-2018 16:11
Jamie is een heerlijk stuk kerel hoor, maar te jong voor mij ;-D al geniet ik er wel van als hij halfnaakt voorbij komt natuurlijk!
Haha ja en Dougal is te oud voor mij:P
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Nou heb net de eerste aflevering gekeken, ik vond het inderdaad ook 'mwah'. Met name op het eind , de overval van Bonnet, met die rare muziek er bij, vond het zó niet matchen met het voorheen bekende Outlander o_o . Ik vond het er totaal niet bij passen. Voorgaande scenes alles serieus in beeld, en dan zo'n vechtscene met een vrolijk muziekje....
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven