Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Firedragon schreef:
07-11-2018 22:48
Nou heb net de eerste aflevering gekeken, ik vond het inderdaad ook 'mwah'. Met name op het eind , de overval van Bonnet, met die rare muziek er bij, vond het zó niet matchen met het voorheen bekende Outlander o_o . Ik vond het er totaal niet bij passen. Voorgaande scenes alles serieus in beeld, en dan zo'n vechtscene met een vrolijk muziekje....
Ik vond die muziek ook niet zo’n goed idee. Wat een rotvent die Bonnet.
Alle reacties Link kopieren
De producenten hebben uitgelegd waarom ze hiervoor gekozen hebben en dan begrijp ik het wel beter. Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering, berooid aankomen bij Jacosta.

Die Bonnet is inderdaad een engerd, daar zijn we nog niet vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt nou wel nieuwsgierig...zal helaas geduld moeten hebben tot netflix over de brug komt. Vond het vorige seizoen maar heel matig moet ik zeggen..
Alle reacties Link kopieren
:'( sinds vorige maand Ziggo opgezegd, nu moet ik ook maanden wachten op Netflix. Eigen schuld.

Ik vond het vorige seizoen nog steeds vermakelijk, maar vond het inderdaad wel een beetje kwezelig worden, de helden rol van Claire en de perfecte nobele hunk Jamie. Vanaf het eerste seizoen had de serie al een zeer hoog bouquetreeks gehalte. Maar daarom niet minder smullen :flirting: ik ga dus zeker weer kijken..over een paar maanden...
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu illegaal te kijken. Als je een link wil dan PB je me maar :)

Maar goed, ik heb dit boek ook nog gelezen maar die Stephen Bonnet was toch echt een hele lelijke stinkerd? Ik vind hem er veel te leuk uit zien voor wat ik in mijn hoofd had.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe Bonnet er uit ziet in de serie, maar heb wel een beeld voor me door het boek. En daarin was het geen stuk volgens mij...maar als dat in de serie wel zo is..mij hoor je niet klagen :biggrin:
De eerste 2 seizoenen was ik echt helemaal gek van deze serie. Maar na seizoen 3 te hebben gezien...the thrill is gone..ik hoop dat het weer terugkomt in het volgende seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb net even gespiekt wie Stephen Bonnet speelt. Ik had meer een soort van Charles Vane voor me gezien, de piraat uit de serie Black Sails.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

ik vind hem net iets te knap
maar goed, we zullen vanzelf een enorme hekel aan hem krijgen :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik had een wat ruigere vent verwacht..(gehoopt).. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je aanbod Malifecent, maar ik wacht toch maar op Netflix. En ondertussen moet ik hier niet te veel kijken voordat ik alles al weet! :-D
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
De link is niet een ingewikkeld download iets hoor, gewoon klik en klaar.
Er zit Engelse OTT bij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet River Run er van binnen uit zoals ik me het had voorgesteld in het boek.
En ik vind Jocasta heel lief zo deze eerste aflevering.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een mooie aflevering. Misschien iets té principieel, maar netjes opgelost.

Jacosta is heel goed, knap hoor om dat zo te spelen. Ik kijk echt uit naar de rest van de afleveringen!
Alle reacties Link kopieren
Ja oke, maar ik snap Claire wel. Zij weet natuurlijk vanuit de toekomst hoe vreselijk de slavernij was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie aflevering was die van afgelopen weekend. Heb hem net gekeken. Spannend met die beerman en de indianen en ook dat Roger ontdekt dat Brianna naar haar ouders wil. Voorstukje van volgende week zag er ook weer veelbelovend uit. En Rollo :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hele goede aflevering, kan niet wachten tot maandag! De scene met de beer mooi opgelost! Al denken sommige fans daar anders over, die willen dat de serie letterlijk het boek volgt. Die zien niet dat het dan 100 saaie afleveringen worden😉
Alle reacties Link kopieren
dutchsuzanne schreef:
29-11-2018 18:56
Jaaa, hele goede aflevering, kan niet wachten tot maandag! De scene met de beer mooi opgelost! Al denken sommige fans daar anders over, die willen dat de serie letterlijk het boek volgt. Die zien niet dat het dan 100 saaie afleveringen worden😉
Ik las het al inderdaad. Ik zat er ook naar te kijken en ik dacht, hmm, het was toch een echte beer of heb ik het niet goed onthouden?
Maar come on, hoe realistisch is het dan een man alleen een losgeslagen beer kan doden?
Dit is een mooie oplossing inderdaad.

Ik snap het gezeur van de diehard boekenlezers ook niet echt hoor. Kijk dan niet als je je alleen maar ergert.
Over het algemeen wordt er altijd wel het een en ander verandert als boeken verfilmd worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat die boekenlezers allemaal lopen te zeuren over aanpassingen, maar wel in de gloria zijn dat Murtagh weer terug is :facepalm: :proud:

Ik vond het weer een mooie aflevering. Hopelijk volgende keer ook wat meer Brianna en hoe het haar vergaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zat als een idioot te grijnzen toen t Murtagh bleek te zijn :heart:

De charme van season 1 en 2 heeft t niet meer, maar vermakelijk is het zeker nig wel (en oooh wat een hoop camera/montage foutjes!!)
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
03-12-2018 10:39
Grappig dat die boekenlezers allemaal lopen te zeuren over aanpassingen, maar wel in de gloria zijn dat Murtagh weer terug is :facepalm: :proud:

Ik vond het weer een mooie aflevering. Hopelijk volgende keer ook wat meer Brianna en hoe het haar vergaat.


Waar halen jullie die commentaren vandaan?

Ik ben hier speciaal gekomen om te checken of “murtagh” ook zo in het boek stond.
Kan het me niet herinneren maar is ook lang geleden.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
04-12-2018 14:39
Waar halen jullie die commentaren vandaan?

Ik ben hier speciaal gekomen om te checken of “murtagh” ook zo in het boek stond.
Kan het me niet herinneren maar is ook lang geleden.
Outlander Facebook pagina.
En Murtagh is na de slag van Culloden niet meer in het verhaal voorgekomen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat met die geest beer komt wel ergens in een boek terug. Maar pas veel verder in het verhaal als jamie al een reputatie van berendoder heeft... ze blijven dus wel de verhaallijn volgen en het is dus niet vergezocht
Alle reacties Link kopieren
MissTiek2015 schreef:
04-12-2018 22:19
Dat met die geest beer komt wel ergens in een boek terug. Maar pas veel verder in het verhaal als jamie al een reputatie van berendoder heeft... ze blijven dus wel de verhaallijn volgen en het is dus niet vergezocht
Ik heb na dit boek nog 1 boek gelezen en toen trok ik het niet meer, dus dit zou best goed kunnen. :biggrin:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
04-12-2018 15:25
Outlander Facebook pagina.
En Murtagh is na de slag van Culloden niet meer in het verhaal voorgekomen.

Dank!

Zo worden we toch nog verrast door de serie
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik zit as we speak de nieuwe aflevering te kijken, en ik vind het al in de boeken maar het zo te zien; wat zijn Brianna en Roger bikkels dat ze terug gaan in zo'n onbekende tijd om een ander te redden. Vooral Brianna, zo'n jong meisje alleen, en de ontberingen van de winter en de ongerepte natuur.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven