Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 8 november 2018 om 20:12

vrijdag 9 november 2018 om 11:01
GinnyJones schreef: ↑09-11-2018 10:25Ik vind wel dat ze de verhaallijn met Marieke in sneltreinvaart er doorheen jatsen hoor.. Ik begrijp dat ze het niet jaren kunnen rekken maar dit is ook een beetje van 0 tot 100 in 10 afleveringen..
Mee eens.
Daarom maakte ik ook de vergelijking met die verhaallijn van Jan Maes.
Het contrast is wel erg groot.

vrijdag 9 november 2018 om 11:50
Nou, dat verwacht ik niet, gezien haar gedrag aankomende week. Maar er zal ongetwijfeld nog iets uit voortkomen. Mark is een eikel en die krijgt vast nog last na haar overlijden. Ik hoop stiekem nog steeds dat Sjors zwanger is van Mark..
vrijdag 9 november 2018 om 14:27
Nou inderdaad die Mark werkt bijna heel vrouwelijk Meerdijk af. Zelfs Bobby waar hij haar nu weer heeft ontmoet.GinnyJones schreef: ↑09-11-2018 11:50Nou, dat verwacht ik niet, gezien haar gedrag aankomende week. Maar er zal ongetwijfeld nog iets uit voortkomen. Mark is een eikel en die krijgt vast nog last na haar overlijden. Ik hoop stiekem nog steeds dat Sjors zwanger is van Mark..
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 november 2018 om 14:37
Nou dat vond ik dus ook al zo eigenaardig.. Ik vermoed dat ze beide een advertentie hebben geplaatst op hitsigmeerdijk.nlcharlottew88 schreef: ↑09-11-2018 14:27Nou inderdaad die Mark werkt bijna heel vrouwelijk Meerdijk af. Zelfs Bobby waar hij haar nu weer heeft ontmoet.
vrijdag 9 november 2018 om 14:39
GinnyJones schreef: ↑09-11-2018 14:37Nou dat vond ik dus ook al zo eigenaardig.. Ik vermoed dat ze beide een advertentie hebben geplaatst op hitsigmeerdijk.nl

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 november 2018 om 14:40
Lotte35 schreef: ↑08-11-2018 20:12Goede tijden, slechte tijden
Ah, daar is de Lidl weer
Lucas trek ik echt niet meer
Sjors ligt constant op haar rug
Kuisheidsgordel oooooom en vlug
Sorry, ik moet af en toe m'n tunes even oefenen.

vrijdag 9 november 2018 om 18:36
Goede tijden slechte tijden
Wat die Mark heel graag wil
Is met elke vrouw van bil
Rik die draagt een rare sjaal
Wat is hij toch een vooooddenbaal
Wat die Mark heel graag wil
Is met elke vrouw van bil
Rik die draagt een rare sjaal
Wat is hij toch een vooooddenbaal
charlottew88 wijzigde dit bericht op 09-11-2018 18:44
2.11% gewijzigd
vrijdag 9 november 2018 om 18:43
Bind Lucas weer aan een boom
Zet hem daarna onder stroom
Hij is zo'n irritante gast
Wordt tijd dat hij snel wooooordt verast
Bind Lucas weer aan een boom
Zet hem daarna onder stroom
Hij is zo'n irritante gast
Wordt tijd dat hij snel wooooordt verast
vrijdag 9 november 2018 om 19:06
Goede tijden slechte tijdenSabeltandcavia schreef: ↑09-11-2018 18:55Mark neukt als een konijn. Nina heeft een zwangerschap met de duur van een knaagdier. Ik zie een verband ...
Mark neukt als een konijn
Wie beukt Lucas kort en klein
Nina heeft alweer een beeb
Breng Lucas maar sneeeeeel om zeep
vrijdag 9 november 2018 om 19:18
charlottew88 schreef: ↑09-11-2018 19:06Goede tijden slechte tijden
Mark neukt als een konijn
Wie beukt Lucas kort en klein
Nina heeft alweer een beeb
Breng Lucas maar sneeeeeel om zeep

Ik vind hier dingen van.
vrijdag 9 november 2018 om 19:20
Dank je Caaf

vrijdag 9 november 2018 om 20:03
Zonder nek, dus dat is echt heel knap geacteerd.
vrijdag 9 november 2018 om 20:22

donderdag 15 november 2018 om 11:22
Oke, ik heb een theorie bedacht, omdat niet iedereen houdt van speculeren en mogelijke spoilers doe ik het even in het wit hieronder..
Maria is in Meerdijk aangekomen en bij de Rozenboom komt ze meneer Stern tegen die wil weten wat ze in Nederland doet en hoe lang ze blijft. Ze geeft aan ongeveer een week en hij wil dat ze na een week weer uit Nederland vertrokken is. Maria gaat naar Rik waar de voorgesteld wordt aan Daan, ze is erg beduusd wanneer ze zijn naam hoort en moet even gaan zitten. Ook meneer Stern reageert heel geschokt als Daan hem verteld over de introductie, gooit van schrik bijna het servies van tafel en staat erop dat Daan en Zoe in de Rozenboom gaan wonen.
Ik vermoed dus het volgende.. Eduard en Maria hebben een affaire gehad waarbij ze zwanger is geraakt. Omdat de zoon en schoondochter van Eduard zelf geen kinderen konden krijgen hebben zij hem geadopteerd en opgevoed. Eduard is dus niet zijn opa maar zijn vader, en Rik, dat is de halfbroer van Daan.
Maria is in Meerdijk aangekomen en bij de Rozenboom komt ze meneer Stern tegen die wil weten wat ze in Nederland doet en hoe lang ze blijft. Ze geeft aan ongeveer een week en hij wil dat ze na een week weer uit Nederland vertrokken is. Maria gaat naar Rik waar de voorgesteld wordt aan Daan, ze is erg beduusd wanneer ze zijn naam hoort en moet even gaan zitten. Ook meneer Stern reageert heel geschokt als Daan hem verteld over de introductie, gooit van schrik bijna het servies van tafel en staat erop dat Daan en Zoe in de Rozenboom gaan wonen.
Ik vermoed dus het volgende.. Eduard en Maria hebben een affaire gehad waarbij ze zwanger is geraakt. Omdat de zoon en schoondochter van Eduard zelf geen kinderen konden krijgen hebben zij hem geadopteerd en opgevoed. Eduard is dus niet zijn opa maar zijn vader, en Rik, dat is de halfbroer van Daan.