Helaas, er is iets mis gegaan....
vrijdag 9 november 2018 om 21:17

Deze melding krijg ik heeeeeeeeel vaak. Zo’n beetje om de 3 klikken. (En echt alleen op Viva, nergens anders!)
Koekjes al weggegooid.
Geschiedenis weggegooid.
Uitgelogd word ik vanzelf.
Sanoma komt met het verzoek de router te resetten. Dat wilde ik dit weekend doen, maar gisteren was ik ergens anders en bleek ik de melding net zo vaak te krijgen.
Aangezien bewezen is dat de forummers er meer verstand van hebben dan de afdeling ICT van Sanoma stel ik de vraag maar eens hier.
Iemand een suggestie?
zaterdag 10 november 2018 om 11:16
O, je zit met Chrome op een iPad? Dan heb je geen extensies inderdaad. Heb je misschien een adblocker of iets dergelijks?
Ik ben bang dat er verder weinig aan te doen valt; op een iPad valt er niet zo veel in te stellen. Het beste advies is toch om een andere browser te gebruiken, en dan met name de ingebouwde browser (Safari).
Ik ben bang dat er verder weinig aan te doen valt; op een iPad valt er niet zo veel in te stellen. Het beste advies is toch om een andere browser te gebruiken, en dan met name de ingebouwde browser (Safari).
zaterdag 10 november 2018 om 16:44
Het ligt natuurlijk gewoon aan Viva. Deze website is "onder de motorkap" nogal een warboel en al die verschillende browsers doen hun best om daar chocola van te maken. Sommige lukt dat wat minder goed dan andere. Bij de ene browser uit dat zich in foutmeldingen, bij de ander verspringt het beeld steeds, enzovoort.
De enige oplossing is (voor Viva) een nieuwe website bouwen die wel fatsoenlijk werkt, of (voor ons) een andere browser gebruiken die er beter mee om kan gaan. Meer smaken zijn er niet.
De enige oplossing is (voor Viva) een nieuwe website bouwen die wel fatsoenlijk werkt, of (voor ons) een andere browser gebruiken die er beter mee om kan gaan. Meer smaken zijn er niet.