YouTube
zondag 11 november 2018 om 01:55
Hoi allemaal,
Als een totale leek op YouTube gebied wil ik graag jullie tips en adviezen. Zijn er hier ervaren youtubers die mij een advies kunnen geven?
Ik ben onder andere werkzaam als diëtiste en zou graag leuke filmpjes laten zien van de gezonde maaltijden die ik maak, mijn shoppingtrips naar de supermarkt, de markt, Sligro op zoek naar gezonde producten etc etc.
Hoe pak ik dat aan? Alvast super bedankt!!
Als een totale leek op YouTube gebied wil ik graag jullie tips en adviezen. Zijn er hier ervaren youtubers die mij een advies kunnen geven?
Ik ben onder andere werkzaam als diëtiste en zou graag leuke filmpjes laten zien van de gezonde maaltijden die ik maak, mijn shoppingtrips naar de supermarkt, de markt, Sligro op zoek naar gezonde producten etc etc.
Hoe pak ik dat aan? Alvast super bedankt!!
zondag 11 november 2018 om 10:37
Ah, helemaal geen diëtiste dus, maar een Cambridgeverkoopster die zelf nog niet eens haar eigen proces heeft afgerond.yajes schreef: ↑11-11-2018 09:46Een maand geleden moest je zelf nog op dieet, tot aan shakes toe, en nu denk je dat je een diëtist bent en anderen kan laten zien hoe het moet dmv filmpjes?
Je gaf eerder al aan dat je op fb een hekel had aan mensen die iets slanks promoten maar zelf nog dik zijn.
Vreemd..
zondag 11 november 2018 om 11:13
Zelf benoemd, denk ik?
zondag 11 november 2018 om 14:40
De titel diëtist is een beschermde titel. Een diëtist heeft de vierjarige HBO-opleiding voeding & diëtetiek afgerond en is ingeschreven in het onafhankelijke Kwaliteitsregister Paramedici. Iedere vijf jaar moet een ingeschreven diëtist laten zien dat ze voldoende werkervaring heeft opgedaan en voldoende bij- en nascholing heeft gevolgd. De meeste zorgverzekeraars stellen inschrijving in het Kwaliteitsregister Paramedici als eis voor het sluiten van een contract met een diëtist.
https://foodinmotion.nl/wp/verschil-die ... consulent/
https://foodinmotion.nl/wp/verschil-die ... consulent/
zondag 11 november 2018 om 15:27
Kijk hoe andere succesvolle youtubers het aanpakken en probeer hun strategie te kopiëren. Maar het moet natuurlijk wel bij jou blijven passen! Als je het echt serieus aan wilt pakken kun je het beste een schema/planning maken en elke week een of twee filmpjes plaatsen. En dan die filmpjes zo mooi mogelijk in elkaar zetten.