De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Milena vanochtend op school afgeleverd met haar traktatie. Oh wat was ze trots, ze wilde de man zelluf dragen. Zo schattig, zo'n klein meisje met grote mand . Ze trakteert koeien die koetjesrepen in hun bek hebben

Quint, vandaag ene betere dag he dinsdag!Die dag had jij toch altijd al vrij? Misschien daarom wel!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Verder gaat het hier goed! Bojan heeft vannacht geslapen van 23 tot 5!!!! Knappe vent, ik was zelf zo ongerust dat ik wel 4 keer ben gaan kijken of ie het nog deed . Om 5 uur werd hij schreeuwend wakker, hij had zo'n honger. Heeft toen in een kwartier mijn bijna ploffende borst leegedronken en viel weer in slaap. . Om 8.15 heb ik hem uit bed geplukt omdat ie mee moest Milena wegbrengen (oooh dat arme arme tweede kind). Hij heeft braaf om zich heen zitten kijken in de maxicosi en heel geduldig gewacht met schreeuwen om eten tot we weer thuis waren. Wat is het toch een lieverd!

Zoo leuk trouwens hoe hij op Milena reageert. Hij is best wel zuinig met zijn lachjes. Eerst kijkt hij heel achterdochtig en pas als je echt heel leuk doet, kan er een lachje af. Maar hij moet zo vreselijk lachen om MIlena. Zo leuk. Zij wil steeds met hem neuzen en als ik zie hoe lomp dat soms gaat dan denk ik oehoeh ga snel van je broer af. Maar Bojan moet er altijd vreselijk om lachen Lief is dat!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi!

Frans, Milena is morgen jarig toch? De 18e?

En weer smeltverhalen over Bojan... geweldig. Ik wil hem zoooo graag zien!!!!

Dinsdag was een tijdlang mijn vaste vrije dag ja, goed onthouden! Maar het laatste jaar was dat woensdag, toen heb ik geruild. Voor mij zijn alle dagen nu hetzelfde eigenlijk, maar de maandag, die rotmaandag... die blijft gewoon vervelend! Vandaag gaat het stukken beter!

Nala, vorige week ging Katazyrna eruit. Kata-wie? Ja die... die onopvallende haha. Ik hoop dat Whitney gaat winnen!!
Jemig Frans dan wordt ze morgen alweer 3.Wat lief dat Bojan zo op Milena reageert en andersom.

Wat een leuk idee van je taktatie.

En wat een nacht wauw!!!!

Gelukkig is je humeur vandaag weer wat beter q.

Hier een snipverkouden Luke die zo aan het werk kan als waakhond

En die niet zoveel wil behalve bij je zitten./liggen/hangen.

Ga nu even kijken of meneer fruit wil eten.

Tot later
Ja mijn kind wordt 3, snif, wat is ze al groot he! Ze is zich nu ook zo bewust van haar verjaardag. Toen ze vanochtend beneden kwam en de mand zag vroeg ze meteen: mama ben ik vandaag jarig?

Bojan heeft weer een slaapdag en ik een relaxdag. Heb nog niks gedaan, alleen gelezen en geinternet. Heerlijk!

Arme Luke dat ie weer verkouden is. Hij heeft wel pech he?

Quint, we moeten maar snel iets nieuws afspreken he? Ik wil hem ook wel showen hoor! Ben zo trots op hem, tis zo'n mooie baby (haha dat zegt tuuk iederen moeder, weet ik, maar Bojan is echt een knappe baby )
Heerlijk zo'n relaxdagje Frans!

Grappig hé dat ze het nu ineens begrijpen. Nick is er ook al erg mee bezig. Eerst is L (vriendje van hem) jarig en dan ben ik jarig.

Wat geven jullie Milena?

Wij geven een fiets, hebben we besloten en nu nog wat leuke cadeautjes voor de oma's bedenken.

Vieren jullie het ook morgen of aankomend weekend?

Luke is inderdaad vaak aan de beurt met alles. Maar hopelijk heeft hij dan straks een super sterke gezondheid.

Nick ligt nu in bed maar vertikt het om te slapen. En Luke slaapt in de buggy buiten, even wat vit. D meepakken. Onze reus past al 1 1/2 maand of zo niet meer in de wandelwagenbak
Wij geven een loopfiets. Ben benieuwd wat ze er van vindt!

We vieren haar verjaardag morgen een beetje en dan pas 29 maart, man gaat dit weekend weer weg.

Haha die Luke zo'n flinkerd!
Oh ja Quintie, nou weet ik het weer.

Vandaar dat ik me haar niet meer kon herinneren.

Ik ben ook voor Whitney! Al een hele tijd. Voor het eerst denk een plus size model in de finale.

Balen Hera, dat Luke weer verkouden is.

Frans, Milena morgen alweer 3! Tijd gaat echt ontiegelijk snel.

Hier ben ik volop aan het genieten van de zon.

Al 2 dagen lekker gefietst.

Ging vandaag iets minder vlot, want verga van de pijn in mijn rug.

Is er vanmorgen ingeschoten met niezen en wordt eigenlijk steeds erger.

Tijd geleden dat ik zo'n last van mijn rug had.

Maar nu weer 2 dagen vrij, dus rug weer bij laten komen...

Verder gaat iedereen mijn buikje steeds meer zien. Krijg ook een bollere toet volgens een aantal collega's.

Werd al bolle genoemd en buik.
Frans, wat leuk dat Milena zo met haar verjaardag bezig is. En vast van harte gefeliciteerd met haar verjaardag. (morgen niet hier)

En wat een superventje, zo lief lachen om zijn zus en mama lekker door laten slapen.

Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit?

Kay, leuk zo'n uitje met je moeder.

Hoe bevalt het werken?

Nala, leuk dat iedereen het al zo goed aan je kan zien. (We hebben hier echt weken getwijfeld of stagiaire nu zwanger was of buikje had, maar ze is toch echt zwanger)

Hopen dat het meevalt met je rug.

Quintie, whitney is weer door!

En grappig dat je maandag zo'n rotdag blijft vinden. Ga je nog solliciteren of wacht je nu tot na de bevalling?

Hera, ja pakt inderdaad hoop mee, maar je hebt inderdaad altijd zo'n periode, dan heeft luke hem maar gehad.

Fenne past nu al (bijna) niet meer in de wagenbak. Heb hem zondag maar naar zolder gedaan.

Druk met werken, moet nu eigenlijk ook nog even wat doen. Dus ga er snel vandoor.
bericht op onze hyves
Echt?! Wordt Milena morgen alweer 3 jaar? Woooow, wat gaat de tijd hard.

Ik plak alvast een gezellig plaatje, want morgen kom ik er niet toe..

Een hele fijne dag Frans, Frans-man, Milena en Bojan.

Dikke kus van mij en Daphne.

En verder... zwaai zwaai... ik hoop dat ik gauw weer kan komen kletsen. Kus voor allemaal!
DDDJ, dikke kus trug!!!
*** sluipt even binnen ***

Lieve Milena, gefeliciteerd met je alweer derde verjaardag!

Lieve Frans, jij gefeliciteerd met je kleine grote meid, en het is echt heerlijk om jouw verliefde en enthousiaste verhalen over je twee kindjes te lezen! Super dat Bojan het zo goed doet!

Groetjes,

Caro (juni 2006)

*** sluipt gauw weer weg ***
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Hoeraaaaa voor Milena!!!! Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag grote meid!!

Lekker taart eten (of koetjesrepen )

Frans, van harte met je dochter!! Niet te geloven dat het alweer 3 jaar geleden is dat je mij wakker sms'te.... haha ik blijf het elk jaar zeggen hoor, tot ze 40 is minimaal
Janootje is ziek... ahhhhh zieligerd. Hij is dan ineens helemaal niet stoer meer. Hij wil knuffelen, op schoot en vooral heel veel hangen op de bank met een dekentje. Mama vindt het stiekem wel leuk hoor, dat getut. Tis weer even wat anders dan schieten en vechten wat ie normaal doet

12sept ik solliciteer nog steeds ja, ik moet ook wel hoor, vanwege de WW. Verplicht minimaal 4 sollicitaties per week. Ik snap die regel wel, natuurlijk, maar in mijn situatie slaat het eigenlijk nergens op, zeker wanneer ik nog verder ben in de zwangerschap. Zie je me al op gesprek gaan met een 30 weken zwangere buik? Waggel waggel, hallo ik kom solliciteren... ja ik ben over 4 weken weg, maar kom na 16 weken wel weer terug hoor!

Ik heb me er inmiddels echt bij neergelegd dat ik pas na de bevalling weer een baan krijg. Ik mag toch aannemen dat de arbeidsmarkt dan ook weer iets beter is dan dat het nu is.

Ik ga nog even zwaaien bij de juli mama's en kom vast later weer terug!
Wauw Milena akweer 3. Gefeliciteerd met jullie grote meid en maak er een leuke dag van.
Wat sneu dat Jano ziek is. Maar geniet maar lekker van het geknuffel, dat is ook heerlijk.

Sorry later meer, maar typt niet echt handig met een kind op schoot die de gordijnen wil pakken.
Hoera!!! Milena alweer 3 jaar!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Maak er een leuke dag van.

(nou, ik wilde een afbeelding in mijn berichtje zetten, maar lukt me niet, wie legt me nou eens uit hoe dat moet?)

Arme Jano ziek. Las het al bij je www Quintie.

Beterschap voor hem.

Ik ben nu lekker 2 dagen vrij.

Wel beter met mijn rug, want die wil echt nog niet.

Vandaag alvast maar een beetje de rommeltjes opruimen voor de Open huizen route van volgende week zaterdag
Balen dat het nog niet zo wil met je rug, wel prettig dat je nu vrij bent.

Hoop voor jullie dat er veel mensen komen kijken volgende week zaterdag en dat er 1 stel helemaal verliefd wordt op jullie huis.
Milena van harte met je derde verjaardag!!! HIEP HIEP HOERA!!!
Hi Amy,

Zie je af en toe voorbij komen en lief op iedereen reageren maar............hoe is het met jou/jullie?
Hee Milena, gefeliciteerd met alweer je derde verjaardag! Veel plezier vandaag (en 29 maart)! Frans: ook gefelciteerd met je grote meid en 3 jaar moederschap!

Kus Kay
Och arme Jano ziek en knuffelig! Dat laatste vind ik ook altijd lekker als ze ziek zijn, haha! Moet je de hele tijd door solliciteren, dus ook straks in je kraambed? Of mag je dan wel even met sollicitatie/ zwangerschapsverlof?

Nala, balen van je rug. Hoop op veel kijkers met de open huizen route.

Hera, alles goed, weer gewend aan dat je man 's avonds weer werkt?
Hier gaat alles z'n gangetje. Had vanmorgen een sollicitatiegesprek, ben het helaas niet geworden. Maar het was op zich best een leuk gesprek en dat geeft me weer wat moed. Ben zo slecht in dit soort gesprekken en zie er vreselijk tegen op. Maar vandaag hoefde ik niet 1 keer te hakkelen en compleet dichtslaan en kon ik wat mezelf zijn. Dus dat pik ik dan maar weer mee, ik kan het wel! Dus ik speur naar de volgende vacature!

Heb net een enorm pakket foto's opgehaald, dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen, haha! Een album voor kayleigh en een album voor detlev en ik was op dreef en heb ook een heleboel foto's besteld voor in ons album. Ik vind het leuk om hiermee bezig te gaan, als ik maar eenmaal aan de slag ben. Ik heb ze net wel gesorteerd per album en op volgorde gelegd, dus dat is klaar. Ga nu maar niet meer beginnen met plakken, want als de kids straks wakker worden ligt alles zo weer door elkaar, haha!

Nou ga even verder
Hi kayleigh,

Jammer dat je het niet bent geworden maar wel goed dat het al veel beter ging!

Knap hoor dat je dat kunt foto's bestellen en dan ook NOG inplakken. pfff loop met Nick nog achter en met de foto's van Luke ben ik nog niet eens begonnen hahaha.

Mijn man werkt nog niet elke avond is een beetje rustig. Dus we bouwen het langzaam op

Luke ligt nu weer lekker buiten te slapen en Nick is buiten aan het spelen, heerlijk!

Ben zo blij dat het weer mooi weer aan het worden is.

Ohhh Luke is wakker want Nick is met hem aan het overgooien met de bal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven