De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
vrijdag 20 maart 2009 om 18:38
Geeft niet Dominica, maar was bang dat het ff niet goed was gegaan.
Gelukkig maar.
Zag de wagen die we willen hebben nu net in een foldertje.
Voor ruim 100 euries goedkoper als die we gezien hadden!
Dus we gaan maandag ff naar die zaak.
En je krijgt er veeeel meer bij!
Kijk, das nou leuk. En een Quinny is een Quinny lijkt me.
Met mijn rug gaat het nog niet veel beter.
Ben zo bang dat het door de zwangerschap komt. Dan heb ik nog wat voor de boeg als ik zwaarder ga worden.
Ik ga zo lekker naar de kapper. Alleen een kleurtje erin, want het groeien gaat goed. (echt geweldig als je zwanger bent! )
Vanaaf nog ff naar de kroeg met een paar vrienden.
Gelukkig maar.
Zag de wagen die we willen hebben nu net in een foldertje.
Voor ruim 100 euries goedkoper als die we gezien hadden!
Dus we gaan maandag ff naar die zaak.
En je krijgt er veeeel meer bij!
Kijk, das nou leuk. En een Quinny is een Quinny lijkt me.
Met mijn rug gaat het nog niet veel beter.
Ben zo bang dat het door de zwangerschap komt. Dan heb ik nog wat voor de boeg als ik zwaarder ga worden.
Ik ga zo lekker naar de kapper. Alleen een kleurtje erin, want het groeien gaat goed. (echt geweldig als je zwanger bent! )
Vanaaf nog ff naar de kroeg met een paar vrienden.
vrijdag 20 maart 2009 om 22:24
Hoi!
Aaah arme Jano, hoe is het nu met hem?
Man is nog steeds ziek. Hij voelt zich al wel iets beter, dus waarschijnlijik gaat hij morgen wel gewoon weg. Bleh ik doe dus anderhalve week de kindjes alleen. En ze zijn wel heellief, maar allebei wel aanwezig. Bojan heeft vandaag eigenlijk niet geslapen, 2 hazenslaapjes van een kwartier en dat was het wel. Om 7 uur heb ik hem in bad gedaan en daarna is hij als een blokje in slaap gevallen, liefje!
Ik vind vooral het naar bed brengen in mijn eentje lastig, wie doe ik eerst enzo. Hmm, nou ja ik word er vast handiger in.
Ik ben vandaag met Milena bij een vriendje wezen spelen. Toen we terug naar e auto liepen en we bij de auto stonden zei ze ineens : mama ik vind jou zo lief. Ik wil met jou knuffelen. Ik vind jou zoooooooooooooo lief mama. Haha en ik zei dat ik haar ook heeeel lief vond en natuurlijk eel graag wilde knuffelen. Daarna gilde ze over straat: IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA, IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA . Ahum en ik toen tuuk: en ik hou van mijn lieve Milena, ik ou van mijn lieve Milena. Haha, ik zal haar er aan herinneren als ze strax 13 is en nix mag
Aaah arme Jano, hoe is het nu met hem?
Man is nog steeds ziek. Hij voelt zich al wel iets beter, dus waarschijnlijik gaat hij morgen wel gewoon weg. Bleh ik doe dus anderhalve week de kindjes alleen. En ze zijn wel heellief, maar allebei wel aanwezig. Bojan heeft vandaag eigenlijk niet geslapen, 2 hazenslaapjes van een kwartier en dat was het wel. Om 7 uur heb ik hem in bad gedaan en daarna is hij als een blokje in slaap gevallen, liefje!
Ik vind vooral het naar bed brengen in mijn eentje lastig, wie doe ik eerst enzo. Hmm, nou ja ik word er vast handiger in.
Ik ben vandaag met Milena bij een vriendje wezen spelen. Toen we terug naar e auto liepen en we bij de auto stonden zei ze ineens : mama ik vind jou zo lief. Ik wil met jou knuffelen. Ik vind jou zoooooooooooooo lief mama. Haha en ik zei dat ik haar ook heeeel lief vond en natuurlijk eel graag wilde knuffelen. Daarna gilde ze over straat: IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA, IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA . Ahum en ik toen tuuk: en ik hou van mijn lieve Milena, ik ou van mijn lieve Milena. Haha, ik zal haar er aan herinneren als ze strax 13 is en nix mag
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 21 maart 2009 om 09:01
net als Frans even lopen googlen naar de schuttingen die zijn wel mooi, Do!
Wat lief van Milena, Frans. Dan schiet je toch helemaal vol. *vraagt zich nu wel af of Frans ook keihard over straat heeft geschreeuws Ik hou van mijn lieve Milena*
En is je man weggegaan?
Heeft hier ook een poos geduurd voordat ik een ritme had gevonden met 2 kids naar bed brengen.
Als mijn man aan het werk is doen wij het zo:
Ik ga samen met Nick en Luke naar boven. Maak Luke klaar voor zijn bedje en Nick loopt erom heen.
Geef Luke nog wat drinken op zijn kamer en dan gaat hij naar bed.
Dan ga ik met Nick nog even naar beneden of op bed spelen en dan gaat hij ook naar bed.
*zo ziet een ideale avond uit maar je hebt ook avonden dat Luke niet wil slapen *
Nala. Hoop dat je rug snel beter wordt. Kijk dat scheelt wel weer veel geld. Kun je mooi gebruiken om kleertjes te kopen.
voor iedereen en tot later
Wat lief van Milena, Frans. Dan schiet je toch helemaal vol. *vraagt zich nu wel af of Frans ook keihard over straat heeft geschreeuws Ik hou van mijn lieve Milena*
En is je man weggegaan?
Heeft hier ook een poos geduurd voordat ik een ritme had gevonden met 2 kids naar bed brengen.
Als mijn man aan het werk is doen wij het zo:
Ik ga samen met Nick en Luke naar boven. Maak Luke klaar voor zijn bedje en Nick loopt erom heen.
Geef Luke nog wat drinken op zijn kamer en dan gaat hij naar bed.
Dan ga ik met Nick nog even naar beneden of op bed spelen en dan gaat hij ook naar bed.
*zo ziet een ideale avond uit maar je hebt ook avonden dat Luke niet wil slapen *
Nala. Hoop dat je rug snel beter wordt. Kijk dat scheelt wel weer veel geld. Kun je mooi gebruiken om kleertjes te kopen.
voor iedereen en tot later
zaterdag 21 maart 2009 om 10:43
Ik heb ook nog nooit van die schuttingen gehoord.
Wij hebben het nieuwe aanrechtblad van composiet. Daarom zie ik het nog ff niet voor me. Ga ook ff googlen.
Vanmiddag naar Vent zijn peet oom en tante. Zo geen zin in...
Maja, zijn uitgenodigd omdat ze 40 jr getrouwd waren. Moet je toch ff langs gaan he...
Wij hebben het nieuwe aanrechtblad van composiet. Daarom zie ik het nog ff niet voor me. Ga ook ff googlen.
Vanmiddag naar Vent zijn peet oom en tante. Zo geen zin in...
Maja, zijn uitgenodigd omdat ze 40 jr getrouwd waren. Moet je toch ff langs gaan he...
zaterdag 21 maart 2009 om 15:33
Zien er ook erg mooi uit do (duurde even voordat ik duidelijke plaatsjes gevonden had).
Wij krijgen beton/hout schutting. Dus betonnenonderrand en paal met houten schutting ertussen. Niets bijzonders dus. Willen het niet zo duur en moeten het ook eens worden met buren. Was al blij hiermee onze buren hebben heel andere smaak en wilde eigenlijk een heg. En dat wilde ik niet (neemt veel te veel ruimte in en vind het ook niet veilig genoeg om hond en kind binnen de tuin te houden).
Frans, man weer weg. Je went er zo snel aan dat hij er weer steeds is of niet. Ritme met 2 kids is lastig. Ik hoef het bedritueel maar 1 keer alleen te doen 's avonds. En dan doe ik Fenne niet in bad. Fenne gaat ook altijd al rond uur of 6 naar bed dus die slaapt als Ties naar bed moet en dan heb ik daarvoor alle tijd.
En wat een schatje die Milena. Hoe vindt ze het nu om 3 te zijn?
Nala, leuk dat de wagen in de aanbieding is. Alle kortingen zijn toch maar weer mooi meegenomen.
Vanmorgen lekker naar dorp gewandeld en even geshopt. Vindt het wel lastig nu, Ties wil graag buiten spelen maar omdat we dus nog geen schutting hebben kan hij overal heen dus moet ik erbij blijven of zit met Fenne binnen achter het raam te kijken wat hij allemaal doet en of hij wel in de buurt blijft. Ga hem zo uit bed halen en dan hondje uit laten. Dan is de middag al weer groot om.
Wij krijgen beton/hout schutting. Dus betonnenonderrand en paal met houten schutting ertussen. Niets bijzonders dus. Willen het niet zo duur en moeten het ook eens worden met buren. Was al blij hiermee onze buren hebben heel andere smaak en wilde eigenlijk een heg. En dat wilde ik niet (neemt veel te veel ruimte in en vind het ook niet veilig genoeg om hond en kind binnen de tuin te houden).
Frans, man weer weg. Je went er zo snel aan dat hij er weer steeds is of niet. Ritme met 2 kids is lastig. Ik hoef het bedritueel maar 1 keer alleen te doen 's avonds. En dan doe ik Fenne niet in bad. Fenne gaat ook altijd al rond uur of 6 naar bed dus die slaapt als Ties naar bed moet en dan heb ik daarvoor alle tijd.
En wat een schatje die Milena. Hoe vindt ze het nu om 3 te zijn?
Nala, leuk dat de wagen in de aanbieding is. Alle kortingen zijn toch maar weer mooi meegenomen.
Vanmorgen lekker naar dorp gewandeld en even geshopt. Vindt het wel lastig nu, Ties wil graag buiten spelen maar omdat we dus nog geen schutting hebben kan hij overal heen dus moet ik erbij blijven of zit met Fenne binnen achter het raam te kijken wat hij allemaal doet en of hij wel in de buurt blijft. Ga hem zo uit bed halen en dan hondje uit laten. Dan is de middag al weer groot om.
zaterdag 21 maart 2009 om 20:09
Hieris het niet leuk. Ik heb net Milena voor het eerst (en hopenlijk voor het laatst) een tik voor haar billen gegeven. Zo erg, ik huilde harder dan zij daarna. Zij riep alleen maar: mama ik heb pijn, ik heb pijn. Ze had niet eens door dat ik het gedaan had Oh wat voel ik me een slechte moeder. Heb daarna sorry gezegd Milena krijsend (zij dan) naar bed gedaan, een krijsende Bojan gepakt en vent gebeld. Ik voel me echt een hele slechte moeder zeg, dat arme meisje.
Bojan ligt nu ook weer te huilen. Hij heeft zijn dag niet, veel huilen, slecht drinken.
Bojan ligt nu ook weer te huilen. Hij heeft zijn dag niet, veel huilen, slecht drinken.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 21 maart 2009 om 20:48
Frans, arme jij en arme milena. Maar morgen heeft ze slaap weer uit en is ze helemaal vergeten wat er is gebeurt.
Hoop dat Bojan vanavond ook nog beetje lief voor je is.
Heb nog taart in de aanbieding, helpt dat een beetje?
Net lading aanvragen voor offertes verstuurd, hoop dat er wat bij zit en ze ook beetje snel kunnen plaatsen.
Hoop dat Bojan vanavond ook nog beetje lief voor je is.
Heb nog taart in de aanbieding, helpt dat een beetje?
Net lading aanvragen voor offertes verstuurd, hoop dat er wat bij zit en ze ook beetje snel kunnen plaatsen.
zaterdag 21 maart 2009 om 22:05
Dikke kus Frans.
Is soms ook wel moeilijk lijkt me.
Hoop dat het volgende week allemaal een beetje gaat.
Ik ga zo mijn bed in. Ben de hele dag al grieperig. Voel me echt
Ook nog veel last van mijn rug en straalt nu uit naar mijn benen.
Ben zo bang dat het nu toch al mijn bekken is.
Meiden hier ervaring mee? Hera?
Is soms ook wel moeilijk lijkt me.
Hoop dat het volgende week allemaal een beetje gaat.
Ik ga zo mijn bed in. Ben de hele dag al grieperig. Voel me echt
Ook nog veel last van mijn rug en straalt nu uit naar mijn benen.
Ben zo bang dat het nu toch al mijn bekken is.
Meiden hier ervaring mee? Hera?
zondag 22 maart 2009 om 10:06
Heb je nog wat kunnen slapen Frans
Nala, hoop dat jij je wat beter voelt.
Bij mij begon het met pijn over mijn billen en straalde uit naar mijn benen, stuitpijn en mijn schaambeen deed zeer (gevoel alsof die uit elkaar werd getrokken zeg maar)
Als je het niet vertrouwd trek alsjeblieft op tijd aan de bel. Heb ik niet gedaan en je weet het resultaat.
Ga nu stoppen zo op visite
Nala, hoop dat jij je wat beter voelt.
Bij mij begon het met pijn over mijn billen en straalde uit naar mijn benen, stuitpijn en mijn schaambeen deed zeer (gevoel alsof die uit elkaar werd getrokken zeg maar)
Als je het niet vertrouwd trek alsjeblieft op tijd aan de bel. Heb ik niet gedaan en je weet het resultaat.
Ga nu stoppen zo op visite
zondag 22 maart 2009 om 17:40
Jep, daarom vroeg ik het nu ook aan jou hoe het aanvoelt.
Het trekt ook helemaal over mijn billen heen naar mijn benen.
Ga het ook echt dinsdag vragen.
Heb echt een rot nacht achter de rug. Moest al 4 keer naar de wc en wist niet hoe ik moest liggen.
En door de grieperigheid en mijn rug/benen.
Voel me nu nog niet toppie.
Dus lekker rustig aan gedaan vandaag.
Het trekt ook helemaal over mijn billen heen naar mijn benen.
Ga het ook echt dinsdag vragen.
Heb echt een rot nacht achter de rug. Moest al 4 keer naar de wc en wist niet hoe ik moest liggen.
En door de grieperigheid en mijn rug/benen.
Voel me nu nog niet toppie.
Dus lekker rustig aan gedaan vandaag.
zondag 22 maart 2009 om 18:35
Vervelend Nala, bandenpijn voel je meer in je liezen, echt steken zeg maar. Moeite met lopen en vooral als je te snel loopt.
Vandaag gechauffeurd voor mijn ouders, hun auto begaf het vanmorgen hier in de straat. Niet meer te reparen dus ze moeten op zoek naar een nieuwe. Maar mijn moeder had nog wat afspraken vandaag dus ik heb haar maar gereden. Ze hebben nu onze auto mee kan ze morgen met onze auto hierheen komen om op te passen. Want ze komen morgen eindelijk onze keuken afmaken.
Ik heb studiedag, ga daarna gezellig uit eten.
Frans, hoe is het?
Vandaag gechauffeurd voor mijn ouders, hun auto begaf het vanmorgen hier in de straat. Niet meer te reparen dus ze moeten op zoek naar een nieuwe. Maar mijn moeder had nog wat afspraken vandaag dus ik heb haar maar gereden. Ze hebben nu onze auto mee kan ze morgen met onze auto hierheen komen om op te passen. Want ze komen morgen eindelijk onze keuken afmaken.
Ik heb studiedag, ga daarna gezellig uit eten.
Frans, hoe is het?
zondag 22 maart 2009 om 19:22
Hoi,
Nala, balen dat je al zo'n last hebt. Ik hoop voor je dat het bandenpijn is, want dat gaat weer over
12-9 wat balen voor je ouders en wat lief dat je taxi wilde spelen
Vandaag was oke. Helaas was mevrouw al om 6 uur op en wilde Bojan een berg nachtvoedingen, zucht. Maar daarna lekker gekeuteld, kleren uitgezocht en naar mijn schoonmoeder geweest, daarna thuis weer wat gerommeld, gewandeld en frietjes gegeten, jammie.
Na het eten heb ik ze samen in bad gestopt en ze op bed gelegd. En nu is het helemaal stil boven Ging hartstikke goed!
Nala, balen dat je al zo'n last hebt. Ik hoop voor je dat het bandenpijn is, want dat gaat weer over
12-9 wat balen voor je ouders en wat lief dat je taxi wilde spelen
Vandaag was oke. Helaas was mevrouw al om 6 uur op en wilde Bojan een berg nachtvoedingen, zucht. Maar daarna lekker gekeuteld, kleren uitgezocht en naar mijn schoonmoeder geweest, daarna thuis weer wat gerommeld, gewandeld en frietjes gegeten, jammie.
Na het eten heb ik ze samen in bad gestopt en ze op bed gelegd. En nu is het helemaal stil boven Ging hartstikke goed!
zondag 22 maart 2009 om 19:37
Meiden, ik wilde jullie even laten weten dat ik afgelopen donderdag (19-03) bevallen ben van Sophie Noelle. Ze is 3400 gram en 51 cm. Vruchtwater is gebroken tijdens arts bezoek om 16.15 uur (haha, hoe krijg ik het voor elkaar) vervolgens al om 22.07 de trotse ouders van dit prachtige meisje.
Kom gauw weer langs maar ga nu eerst van mijn kraamweek genieten en heel hoog op een roze wolk zitten.
XXX
Kom gauw weer langs maar ga nu eerst van mijn kraamweek genieten en heel hoog op een roze wolk zitten.
XXX
zondag 22 maart 2009 om 20:09
Wauw Noa, wat een geweldige timing!
Gefeliciteerd met jullie mooie meid en geniet er lekker van
Leuke namen
frans, goed gedaan vandaag! Lekker dat ze nu allebei stil zijn.
12-9 wat heerlijk dat ze morgen de keuken in orde komen maken. Hoe is het met de badkamer?
Veel plezier morgen met je studiedag en etentje.
Groetjes
Gefeliciteerd met jullie mooie meid en geniet er lekker van
Leuke namen
frans, goed gedaan vandaag! Lekker dat ze nu allebei stil zijn.
12-9 wat heerlijk dat ze morgen de keuken in orde komen maken. Hoe is het met de badkamer?
Veel plezier morgen met je studiedag en etentje.
Groetjes
maandag 23 maart 2009 om 08:55
Jeej Noa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
Mooie naam! Vooral haar roepnaam.
Ging wel snel allemaal hoor.
Geniet maar van alles.
Heb gelijk de tabel aangepast, dus allemaal F5 drukken)
Hier gelukkig weer een lekkere nacht achter de rug.
Kon ik wel weer ff gebruiken.
Wil veel doen deze week.
Echt het hele huis onder handen nemen, voor de open huizen route van a.s. zaterdag.
Iedere dag gewoon een paar kamers doen.
Vanmiddag gaan we ook weer naar een babyzaak. Leuk!
Mooie naam! Vooral haar roepnaam.
Ging wel snel allemaal hoor.
Geniet maar van alles.
Heb gelijk de tabel aangepast, dus allemaal F5 drukken)
Hier gelukkig weer een lekkere nacht achter de rug.
Kon ik wel weer ff gebruiken.
Wil veel doen deze week.
Echt het hele huis onder handen nemen, voor de open huizen route van a.s. zaterdag.
Iedere dag gewoon een paar kamers doen.
Vanmiddag gaan we ook weer naar een babyzaak. Leuk!
maandag 23 maart 2009 om 10:27
Nala, fijn een goede nacht!!
Vanacht ging het hartsikke goed!! Heb Bojan om 22.30 wakker gemaakt om te drinken. Ik had gekolfd en gaf hem de fles, dus ik kon zien dat hij 180!!!!! wegklokte (meeeeen zou hij 6 x 180 drinken??? Geen wonder dat ik de hele dag loop te eten ). Om 23.15 was hij klaar met drinken en hij heeft tot 4.30!!! geslapen. Om 5 uur weer op bed, miepen tot 5.30, daarna slapen en Mileen kwam pas om 7.30. Oh wat heerlijk, we moesten nog haasten m op tijd op het kdv te komen. Heb Bojan om 8.15 uit zijn bedje geplukt en in de maxicosi gezet. Daar zit hij dan heel braaf te kijken en een beetje op zijn speen (gegeven door grote zus, want 'de baby heeft vast hommer he mama') te sabbelen en te wachten tot we weer thuis zijn en hij kan eten
Vanacht ging het hartsikke goed!! Heb Bojan om 22.30 wakker gemaakt om te drinken. Ik had gekolfd en gaf hem de fles, dus ik kon zien dat hij 180!!!!! wegklokte (meeeeen zou hij 6 x 180 drinken??? Geen wonder dat ik de hele dag loop te eten ). Om 23.15 was hij klaar met drinken en hij heeft tot 4.30!!! geslapen. Om 5 uur weer op bed, miepen tot 5.30, daarna slapen en Mileen kwam pas om 7.30. Oh wat heerlijk, we moesten nog haasten m op tijd op het kdv te komen. Heb Bojan om 8.15 uit zijn bedje geplukt en in de maxicosi gezet. Daar zit hij dan heel braaf te kijken en een beetje op zijn speen (gegeven door grote zus, want 'de baby heeft vast hommer he mama') te sabbelen en te wachten tot we weer thuis zijn en hij kan eten
maandag 23 maart 2009 om 13:44
Hey Noa, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!! Ga lekker genieten van je kraamweek en dan horen we wel weer hoe het allemaal gaat! Lotte ook een trotse zus? Vraag me ineens af of je in Duitsland ook een kraamverzorgster oid hebt. Wel een snelle bevalling toch?
Frans, mooi dat deze eerste dagen in ieder geval goed zijn verlopen, hoop dat alle dagen zo gaan nu zonder man! En grappig dat Milena hommer zegt, zegt kayleigh ook, alle 'ng' klanken zijn een 'm'. En dat ze zo over straat gilt dat ze zoveel van je houd, "smelt"
Nala, rustig aan dus met je rug! Hooop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen. Wat Hera zegt, met een kussen(tje) tussen je knieen sliep ik veel beter.
Do, kan me voorstellen dat je even in de 'uitstand' staat. Denk ook veel aan je hoor!
12-sept, al bericht terug voor de schutting, kan me voorstellen dat je snel wat om je tuin wil, kan Ties lekker buiten spelen! Kayleigh is helemaal fan van buiten spelen tegenwoordig. Begon gister om half 9 al dat ze naar buiten wilde, nog in de pyjama, haha!
Hera, hoe gaat het met de nachten inmiddels of nog niet bespreekbaar!
Frans, mooi dat deze eerste dagen in ieder geval goed zijn verlopen, hoop dat alle dagen zo gaan nu zonder man! En grappig dat Milena hommer zegt, zegt kayleigh ook, alle 'ng' klanken zijn een 'm'. En dat ze zo over straat gilt dat ze zoveel van je houd, "smelt"
Nala, rustig aan dus met je rug! Hooop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen. Wat Hera zegt, met een kussen(tje) tussen je knieen sliep ik veel beter.
Do, kan me voorstellen dat je even in de 'uitstand' staat. Denk ook veel aan je hoor!
12-sept, al bericht terug voor de schutting, kan me voorstellen dat je snel wat om je tuin wil, kan Ties lekker buiten spelen! Kayleigh is helemaal fan van buiten spelen tegenwoordig. Begon gister om half 9 al dat ze naar buiten wilde, nog in de pyjama, haha!
Hera, hoe gaat het met de nachten inmiddels of nog niet bespreekbaar!
maandag 23 maart 2009 om 13:51
Pfff, druk weekje achter de rug, weekend gewerkt enzo. Allemaal late diensten, dus man is inmiddels meer ervaren in de avondspits dan ik, haha! Nu lekker 3 dagen vrij. Alleen wel erg jammer dat het nu van dat kloteweer is... Nou ja, wat doen we eraan! Detlev moest dus veel uit de fles drinken en dat gaat nu wel steeds beter, dronk laatst al 150 ml uit de fles! Wel prettig, alleen wordt zo wel de kolfdruk opgevoerd, haha! Tot nu toe heb ik nog wel wat op reserve in de vriezer gelukkig!
Ben wel erg moe nu, door de late diensten en de nachtvoeding(en) en dochterlief die ineens een supervroege vogel is geworden kom ik toch wel wat slaap tekort. Vanavond maar vroeg op bed is het plan! Nu even lekker hangen op de bank, zolang de kids lekker slapen!
Ben wel erg moe nu, door de late diensten en de nachtvoeding(en) en dochterlief die ineens een supervroege vogel is geworden kom ik toch wel wat slaap tekort. Vanavond maar vroeg op bed is het plan! Nu even lekker hangen op de bank, zolang de kids lekker slapen!