Cadeaus in december
maandag 12 november 2018 om 20:10
Vast het duizendste topic hierover maar kan niet vinden wat ik zoek.
Zoontje wordt 1 in december, vlak na het hele Sinterklaas gebeuren.
We vieren Sinterklaas altijd vrij uitgebreid en aan cadeaus geen tekort.
Voor ons zoontje vind ik het moeilijk om een lijstje te maken omdat hij ook nog jarig is én omdat we al zoveel speelgoed hebben.
Voor pakjesavond dacht ik aan wat praktische dingen, maar voor zijn verjaardag is het natuurlijk wel leuk als de familie en vrienden wat speelgoed oid geven.
Dingen die ik hier voorbij heb zien komen zoals een wobbel board en wheelybug vind ik erg leuk maar eigenlijk te duur voor het item zelf.
Loopfiets hebben we nog van onze dochter evenals (heel veel) Duplo.
Wat wij hem zelf gaan geven met zijn verjaardag hebben we ook nog geen idee van
Hoop op leuke tips!
Zoontje wordt 1 in december, vlak na het hele Sinterklaas gebeuren.
We vieren Sinterklaas altijd vrij uitgebreid en aan cadeaus geen tekort.
Voor ons zoontje vind ik het moeilijk om een lijstje te maken omdat hij ook nog jarig is én omdat we al zoveel speelgoed hebben.
Voor pakjesavond dacht ik aan wat praktische dingen, maar voor zijn verjaardag is het natuurlijk wel leuk als de familie en vrienden wat speelgoed oid geven.
Dingen die ik hier voorbij heb zien komen zoals een wobbel board en wheelybug vind ik erg leuk maar eigenlijk te duur voor het item zelf.
Loopfiets hebben we nog van onze dochter evenals (heel veel) Duplo.
Wat wij hem zelf gaan geven met zijn verjaardag hebben we ook nog geen idee van
Hoop op leuke tips!
maandag 12 november 2018 om 22:58
Dit idd, wij hebben ooit slechts een boekje gegeven voor de eerste verjaardag, en de familie samen een speeltoestel voor buiten.
Juist bij de eerste verjaardag kun het nog makkelijk eenvoudig houden, dusals he al zoveel hebt zou ik daar lekker gebruik van maken.