Tinder match verwijderd
dinsdag 13 november 2018 om 15:52
Hoi,
Ik ben zo'n 2 maanden aan het daten met een leuke vent. We hebben dagelijks contact via whatsapp. De volgende date staat alweer gepland voor deze week. Door zijn extreem drukke baan zien we elkaar maar steeds kort. Dus altijd bij elkaar thuis en meestal overdag. Ik twijfel hier eigenlijk verder niet aan. Nu zag ik van de week ineens dat onze match was verwijderd. Ik weet inmiddels dat hij zijn tinder account nog heeft dus hij heeft echt de match opgeheven. Het eerste wat ik me afvraag is waarom? Hier zal niemand het antwoord op weten maar moet gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Ik kan het hem natuurlijk gewoon vragrn maar straks lijkt het net of ik hem controleer...
Ik ben zo'n 2 maanden aan het daten met een leuke vent. We hebben dagelijks contact via whatsapp. De volgende date staat alweer gepland voor deze week. Door zijn extreem drukke baan zien we elkaar maar steeds kort. Dus altijd bij elkaar thuis en meestal overdag. Ik twijfel hier eigenlijk verder niet aan. Nu zag ik van de week ineens dat onze match was verwijderd. Ik weet inmiddels dat hij zijn tinder account nog heeft dus hij heeft echt de match opgeheven. Het eerste wat ik me afvraag is waarom? Hier zal niemand het antwoord op weten maar moet gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Ik kan het hem natuurlijk gewoon vragrn maar straks lijkt het net of ik hem controleer...
dinsdag 13 november 2018 om 16:48
En kan alleen kort overdag.PotjePindakaas schreef: ↑13-11-2018 16:36Je date 2 maanden, hij heeft nog steeds Tinder en telkens zeer weinig tijd. Ik zou daar eerder alarmbellen in zien.
Hoe duidelijk wil je het hebben TO?
dinsdag 13 november 2018 om 17:05
Zou nog waar kunnen zijn ookVelvetVolvo schreef: ↑13-11-2018 16:28Hij stuurt zijn hele lijst matchen natuurlijk regelmatig copy/ paste berichten. Zo loopt hij niet het risico dat hij jou er per ongeluk ook eentje stuurt.
TO, ik denk dat je wantrouwen terecht is.
dinsdag 13 november 2018 om 17:10
Toen ik aan het mailen was met een potentiële date kreeg ik na een heel heel lang (4 uur) gezellig telefoongesprek een bericht van de website waar we elkaar leerde kennen.
Gestuurd namens date dat hij niet langer meer interesse heeft. Ik kon het gewoon niet geloven hoe kan dat nou ineens na al dat mailen en bellen en een afspraak die al gepland stond.
Dus toen.... jaja.... heb ik zelf even gebeld naar hem en gevraagd waarom hij dit aangegeven heeft op de site. Bleek hij op een verkeerd knopje gedrukt te hebben en hij schrok zich een hoedje en was blij dat ik hem erop aan sprak.
Inmiddels zijn we 5 jaar verder wonen we al 4 jaar samen en zijn ruim een jaar getrouwd.
Moraal van dit verhaal vraag het gewoon even na dan weet je waar je aan toe bent.
Gestuurd namens date dat hij niet langer meer interesse heeft. Ik kon het gewoon niet geloven hoe kan dat nou ineens na al dat mailen en bellen en een afspraak die al gepland stond.
Dus toen.... jaja.... heb ik zelf even gebeld naar hem en gevraagd waarom hij dit aangegeven heeft op de site. Bleek hij op een verkeerd knopje gedrukt te hebben en hij schrok zich een hoedje en was blij dat ik hem erop aan sprak.
Inmiddels zijn we 5 jaar verder wonen we al 4 jaar samen en zijn ruim een jaar getrouwd.
Moraal van dit verhaal vraag het gewoon even na dan weet je waar je aan toe bent.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 13 november 2018 om 17:17
dinsdag 13 november 2018 om 17:17
Ik zou het eigenlijk niet vragen. Komt over alsof je het erg vindt en dat is nou net wat je niet wil laten merken want daar ken je hem nog niet lang genoeg voor.
Weet ook nog een keer dat een ex ( ook van tinder) tegen me zei op het begin van daten op whats app: ´ ik ga slapen ´
Ondertussen was hij daarna wel nog 3 kwartier online.
Wellicht heeft hij gewoon geen zin meer gehad om met mij te praten toen. Kan ook best dat ik irritant was ...Maar hij was mij eigenlijk beu op dat moment had toen ook het idee dat hij wel gewoon met een andere tinder match sprak.
Mannen houden wel van jagen als jij laat zien dat je bepaalde dingen al raar vindt ..Ben je niet heel mysterieus of interessant meer. Je moet wel een beetje spannend blijven zeg maar niet te doorzichtig.
Weet ook nog een keer dat een ex ( ook van tinder) tegen me zei op het begin van daten op whats app: ´ ik ga slapen ´
Wellicht heeft hij gewoon geen zin meer gehad om met mij te praten toen. Kan ook best dat ik irritant was ...Maar hij was mij eigenlijk beu op dat moment had toen ook het idee dat hij wel gewoon met een andere tinder match sprak.
Mannen houden wel van jagen als jij laat zien dat je bepaalde dingen al raar vindt ..Ben je niet heel mysterieus of interessant meer. Je moet wel een beetje spannend blijven zeg maar niet te doorzichtig.
dinsdag 13 november 2018 om 17:33
Wow wat een gedoelinnylow schreef: ↑13-11-2018 17:17Ik zou het eigenlijk niet vragen. Komt over alsof je het erg vindt en dat is nou net wat je niet wil laten merken want daar ken je hem nog niet lang genoeg voor.
Ik was gewoon mezelf
Is me altijd prima bevallen
Ik zou dood ongelukkig worden van zoveel nadenken tijdens het daten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 november 2018 om 17:46
Precies dit, schei uit hoor met dat “mannen moeten jagen” als hij interesse verliest omdat ik iets wel of niet doe dan is dat helemaal prima, dan passen we niet bij elkaar.Summerdance schreef: ↑13-11-2018 17:33Wow wat een gedoe
Ik was gewoon mezelf
Is me altijd prima bevallen
Ik zou dood ongelukkig worden van zoveel nadenken tijdens het daten
dinsdag 13 november 2018 om 18:00
Hi To,
Ik denk dat ik hem ook eens zou voorstellen buiten de deur iets samen te doen. Weinig tijd? Zullen we in cafeetje Zus en zo afspreken voor koffie? Dan weet je ook meteen of hij met je in het wild gezien wil worden en of hij ook wil afspreken als er geen seks bij komt kijken. Zegt hij 'ja' dan is dat een goed teken en kun je onder de koffie vragen hoe het zit met jullie tindermatch.... good luck To! Ik duim voor je.
Ik denk dat ik hem ook eens zou voorstellen buiten de deur iets samen te doen. Weinig tijd? Zullen we in cafeetje Zus en zo afspreken voor koffie? Dan weet je ook meteen of hij met je in het wild gezien wil worden en of hij ook wil afspreken als er geen seks bij komt kijken. Zegt hij 'ja' dan is dat een goed teken en kun je onder de koffie vragen hoe het zit met jullie tindermatch.... good luck To! Ik duim voor je.
dinsdag 13 november 2018 om 18:52
Dit advies geef ik je trouwens ook in je andere topic, want als je dit voorstelt wordt alles duidelijk.TanteNina schreef: ↑13-11-2018 18:00Hi To,
dinsdag 13 november 2018 om 20:23
Nee er was iets mis gegaan. Ik had het bericht verwijderd, maar blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik zie ook dit topic niet bij mijm eigen topics staan.Lucifer2018 schreef: ↑13-11-2018 18:07Dit kon niet in dat andere topic?
En ben je echt zo wanhopig?
dinsdag 13 november 2018 om 20:32
TO, spreken jullie ook af bij hem thuis? of alleen bij jou?
dinsdag 13 november 2018 om 20:57
Ik ben ook bij hem thuis geweest. Overdag is puur omdat hij vaak 24 uurs diensten draait met opeenvolgend 12 uur diensten (snachts) ik weet 100% zeker dat hij daar niet over liegt. Ik weet zo ongeveer zijn complete werkschema. Sporten gebeurd bij die 24 uurs diensten op het werk.