Tinder match verwijderd
dinsdag 13 november 2018 om 15:52
Hoi,
Ik ben zo'n 2 maanden aan het daten met een leuke vent. We hebben dagelijks contact via whatsapp. De volgende date staat alweer gepland voor deze week. Door zijn extreem drukke baan zien we elkaar maar steeds kort. Dus altijd bij elkaar thuis en meestal overdag. Ik twijfel hier eigenlijk verder niet aan. Nu zag ik van de week ineens dat onze match was verwijderd. Ik weet inmiddels dat hij zijn tinder account nog heeft dus hij heeft echt de match opgeheven. Het eerste wat ik me afvraag is waarom? Hier zal niemand het antwoord op weten maar moet gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Ik kan het hem natuurlijk gewoon vragrn maar straks lijkt het net of ik hem controleer...
Ik ben zo'n 2 maanden aan het daten met een leuke vent. We hebben dagelijks contact via whatsapp. De volgende date staat alweer gepland voor deze week. Door zijn extreem drukke baan zien we elkaar maar steeds kort. Dus altijd bij elkaar thuis en meestal overdag. Ik twijfel hier eigenlijk verder niet aan. Nu zag ik van de week ineens dat onze match was verwijderd. Ik weet inmiddels dat hij zijn tinder account nog heeft dus hij heeft echt de match opgeheven. Het eerste wat ik me afvraag is waarom? Hier zal niemand het antwoord op weten maar moet gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Ik kan het hem natuurlijk gewoon vragrn maar straks lijkt het net of ik hem controleer...
woensdag 14 november 2018 om 10:54
Weet je zeker dat het geen piket diensten zijn, waarbinnen hij oproepbaar is? (En dus binnen bepaalde grenzen kan gaan en staan waar hij wil? )LindeJ1987 schreef: ↑13-11-2018 20:57Ik ben ook bij hem thuis geweest. Overdag is puur omdat hij vaak 24 uurs diensten draait met opeenvolgend 12 uur diensten (snachts) ik weet 100% zeker dat hij daar niet over liegt. Ik weet zo ongeveer zijn complete werkschema. Sporten gebeurd bij die 24 uurs diensten op het werk.
woensdag 14 november 2018 om 10:59
dat je hier überhaupt op in gaatLindeJ1987 schreef: ↑13-11-2018 20:23Nee er was iets mis gegaan. Ik had het bericht verwijderd, maar blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik zie ook dit topic niet bij mijm eigen topics staan.
woensdag 14 november 2018 om 10:59
Ook die kunnen uitstekend een relatie of gezin hebben.
woensdag 14 november 2018 om 13:46
woensdag 14 november 2018 om 13:55
Maar ook die kunnen een relatie of gezin hebben.
De vraag is in welk beroep je zoveel werkt dat je alleen kunt sporten tijdens het werk en je alleen af en toe een paar uurtjes overdag met iemand kunt afspreken. Die man heeft dus ook geen sociaal leven lijkt me.
woensdag 14 november 2018 om 14:56
Welnee. Politie agenten hebben geen 24u dienst. En zeker niet zo veel achter elkaar. Ze hebben hooguit langdurig piket, en dan zijn ze oproepbaar. En ze hebben gewoon tijd om af te spreken met vrienden en om te daten. En zeker meer dan twee uurtjes overdag.