Kinderwagen kopen (Joolz)

20-11-2018 15:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
caatjez wijzigde dit bericht op 19-11-2020 10:17
Reden: Privacy
99.83% gewijzigd
Als je niet alles had weggedaan was je kindje toch ook als derde in die wagen gegaan?
@Nijntje Ja klopt ook wel.

Maar wel je eigen kindjes. Zal wel hormonen zijn allemaal.
Maar nieuw, of eigen gebruikt voelt fijner. Hoewel idd alles wasbaar is enzo.

Ik dacht misschien dat ik op deze manier wel in de buurt kan komen van een tweede hands prijs. Als er veel andere mama's zijn die ook graag een nieuwe willen kopen.
Als je goed zoekt vind je ook wagens die maar één ronde gebruikt zijn. genoeg mensen die het bij 1 kind houden of overstappen op een duo wagen.
Ik vind een nieuwe kinderwagen sowieso belachelijk duur, voor dat geld kun je een auto aanschaffen.
Maargoed, gelukkig zijn er mensenj die gloedjenieuwe kinderwagens kopen zodat er genoeg pareltjes op marktplaats blijven verschijnen voor vaak nog niet de helft van het originele aankoopbedrag!
caretaker wijzigde dit bericht op 20-11-2018 15:19
1.01% gewijzigd
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Nijntje* schreef:
20-11-2018 15:12
Als je niet alles had weggedaan was je kindje toch ook als derde in die wagen gegaan?
Dit. Ik vind een nieuwe kinderwagen zo'n geldverspilling
Onze Joolz was blinkend 'nieuw' van marktplaats. Was voor 1 of 2 gebruikt(dat weet ik niet eens), maar zag er perfect uit. Ik zou toch proberen je hormonen in bedwang te houden en gaan zoeken naar een mooie tweedehands. Zeker Joolz blijft echt lang mooi.
CaatjeZ schreef:
20-11-2018 15:18
@Nijntje Ja klopt ook wel.

Maar wel je eigen kindjes. Zal wel hormonen zijn allemaal.
Maar nieuw, of eigen gebruikt voelt fijner. Hoewel idd alles wasbaar is enzo.

Ik dacht misschien dat ik op deze manier wel in de buurt kan komen van een tweede hands prijs. Als er veel andere mama's zijn die ook graag een nieuwe willen kopen.
Ik denk dat je dat kan vergeten bij een winkel als Prenatal.

Houd je hormonen in bedwang, luister naar je man en zoek een nette wagen uit op Marktplaats. Of vraag eens rond in je omgeving. Misschien is dat minder onbekend.
Een derde kind betekent toch weer extra kosten. Het is fijn dat de besparen met een tweedehands wagen. Of kies een goedkoper merk.
Je kunt het geld beter bewaren voor als je kind er echt iets van mee krijgt. Het zal een baby aan z'n reet roesten in wat voor kinderwagen hij/zij ligt.
belle73 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 15:25
1.32% gewijzigd
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik denk dat je last heb van hormonen.

https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr

Heb je al 400 euro bespaard, hoef je jezelf ook niet belachelijk te gaan staan maken bij prenatal om korting te eissen. Want als je groot inkoopt, koop je dat bij de importeur/leverancier en niet bij een tussenhandelaar als prenatal
anoniem_373103 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 15:26
4.36% gewijzigd
CaatjeZ schreef:
20-11-2018 15:18

Ik dacht misschien dat ik op deze manier wel in de buurt kan komen van een tweede hands prijs.
Niet bepaald realistisch. Nieuw zijn ze dacht ik 1000+, tweedehands 500 ofzo.
Ik zie as we speak dat er bij Joolz outlet is.
Ik zou gaan voor een nieuwe kinderwagen, maar dan merkloos.....
Heb ooit een veel te dure Quinny gekocht, en bij kind nummer 3 heb ik die heel stom van mijzelf overreden omdat dat ding verkeerd in de garage geparkeerd was....
Wilde toen een nieuw voorwiel kopen, en dat ging niet....
Wat was ik blij met mijn merkloze goedkope kinderwagen, waar daarna nog 2 kinderen in gelegen hebben......

Ik zou nooit meer zon dure bak kopen....
JobEva schreef:
20-11-2018 15:47
Ik zou gaan voor een nieuwe kinderwagen, maar dan merkloos.....
Heb ooit een veel te dure Quinny gekocht, en bij kind nummer 3 heb ik die heel stom van mijzelf overreden omdat dat ding verkeerd in de garage geparkeerd was....
Wilde toen een nieuw voorwiel kopen, en dat ging niet....
Wat was ik blij met mijn merkloze goedkope kinderwagen, waar daarna nog 2 kinderen in gelegen hebben......

Ik zou nooit meer zon dure bak kopen....
Ik zou dus eerdere tweedehands a-merk kopen dan merkloos. Heb er toendertijd zelfs topic over geopend hier.
@JobEva...

Waar heb jij jouw wagen vandaan dan? China? Zijn in Nederland toch paar grote babywinkels en die verkopen vooral A merken toch?
Bedenk wel dat als je een nieuwe koopt en die uiteindelijk voor de helft van de nieuwprijs kan verkopen, je net zoveel hebt betaald als degene die m van je overkoopt, maar wel het genot hebt van een nieuwe wagen.
https://www.prenatal.nl/onderweg/kinder ... 2&start=13

? bizar en nog wel een merkwagen ook
Ik zou dus voor die Chicco gaan....
@forumfossiel. Kijk dit zijn de argumenten die ik nodig heb thuis! ;-)
JobEva schreef:
20-11-2018 16:20
Ik zou dus voor die Chicco gaan....
Vriendin van mij heeft een Chicco en heeft dik spijt. Er zit geen vering in en dat ding stuurt heel belabberd.
Maar nog niemand die met mij wil testen hoeveel kwantumkorting prenataal geeft op 10 kinderwagens dus?
Kijk een Maxi Cosi kinderwagen als dagdeal bij Mamaloesbabysjop.
Veel kinderwagen ovor maar €250,- een hele degelijke kinderwagen.
CaatjeZ schreef:
20-11-2018 16:22
Maar nog niemand die met mij wil testen hoeveel kwantumkorting prenataal geeft op 10 kinderwagens dus?
Dat gaan ze echt niet doen hoor... De Prenatal dan.
Nou die dure kinderwagen kwam van de prenataal..... Een nieuw wiel mevrouw, kan wel. Maar duurt 6 weken, tot 2 maanden.....
Kansloze missie. Die groepskorting.
CaatjeZ schreef:
20-11-2018 16:18
https://www.prenatal.nl/onderweg/kinder ... 2&start=13

? bizar en nog wel een merkwagen ook
Je hebt natuurlijk merk en merk ;-). Ik denk bij de a-merk kinderwagens aand Joolz, Bugaboo, Stokke maar niet aan Chicco.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven