Kinderwagen kopen (Joolz)
dinsdag 20 november 2018 om 17:15
Ik heb gewoon een joolz op marktplaats gekocht. Met maxi cosi erbij en adapters. Luiertas. Regenschade enz. Voor €250. Meneer had hem helemaal in de douche uit elkaar gehad en schoongemaakt. Prima. Ze krijgen er toch geen klap van mee waar ze in liggen. Is meer voor mezelf dan voor de kleine. En nieuw vind ik echt zonde geld. Sowieso kinderkamers en kleertjes nieuw vind ik onzin. Koop je dat voor jezelf/omgeving/status of voor de kleine die het zich toch niet kan herinneren. Wij hebben alles tweedehands en dan is dit onze eerste kleine. Vind het wel prima zo.
dinsdag 20 november 2018 om 17:46
Bij de Prénatal en bijvoorbeeld ook bij Babydump (maar dan moet je er wel echt om vragen) krijg je 20% korting (in de vorm van tegoedbonnen) als je voor meer dan €2000,- euro koopt tijdens een peronal shopping afspraak. Zie: https://www.prenatal.nl/personal-shopping-c12.html
Met 2 Joolz kinderwagens kom je daar snel aan. Wij hebben dit bij de Babydump gedaan, en dat was toevallig tijdens de mama mazzeldagen van Prénatal, toen waren alle prijzen ook al aangepast aan de actie prijzen van Prénatal, we hadden dus bij toeval dubbel voordeel. Met een Joolz geo, Stokke kinderstoel, autostoeltje met isofix base, babyfoon en de rest van de baby uitzet kwamen we aan dat bedrag. En kregen we idd een tegoedbon van 400 euro die onbeperkt geldig is. Enige nadeel is dat we na bijna 2 jaar nog 100 euro tegoed over hebben, maar dat gaan we nog wel een keer opmaken voor een vervolg autostoeltje ofzo, maar dat probleem is natuurlijk kleiner als je het tegoed kan delen met een vriendin.
Succes met korting regelen!
Met 2 Joolz kinderwagens kom je daar snel aan. Wij hebben dit bij de Babydump gedaan, en dat was toevallig tijdens de mama mazzeldagen van Prénatal, toen waren alle prijzen ook al aangepast aan de actie prijzen van Prénatal, we hadden dus bij toeval dubbel voordeel. Met een Joolz geo, Stokke kinderstoel, autostoeltje met isofix base, babyfoon en de rest van de baby uitzet kwamen we aan dat bedrag. En kregen we idd een tegoedbon van 400 euro die onbeperkt geldig is. Enige nadeel is dat we na bijna 2 jaar nog 100 euro tegoed over hebben, maar dat gaan we nog wel een keer opmaken voor een vervolg autostoeltje ofzo, maar dat probleem is natuurlijk kleiner als je het tegoed kan delen met een vriendin.
Succes met korting regelen!
dinsdag 20 november 2018 om 17:52
Begrijp eerlijk gezegd niet dat je per se een gloed nieuwe wenst. Wij wisten bijna zeker dat het voor ons bij een kind zou blijven en vond het ook echt zonde om zo’n dure wagen aan te schaffen. Heb een Bugaboo Cameleon 3 gekocht voor minder dan £400 oid. Zat alles bij en in zeer goede staat. Gewoon van EBay. Als je zeker weet dat je niet voor een vierde kind gaat dan is het toch zonde om zoveel geld uit te geven?!
baggal wijzigde dit bericht op 20-11-2018 18:22
0.48% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 20 november 2018 om 17:57
dinsdag 20 november 2018 om 18:04
Wow. Mijn hele babyuitzet kostte de helftHD84 schreef: ↑20-11-2018 17:46Bij de Prénatal en bijvoorbeeld ook bij Babydump (maar dan moet je er wel echt om vragen) krijg je 20% korting (in de vorm van tegoedbonnen) als je voor meer dan €2000,- euro koopt tijdens een peronal shopping afspraak. Zie: https://www.prenatal.nl/personal-shopping-c12.html
dinsdag 20 november 2018 om 18:12
Ik had voor de oudste een merkloze en die heb ik echt 5 jaar moeten gebruiken omdat hij heel laat pas ging lopen (door een hersenziekte) en met 5 kreeg ik pas een wandelwagen van de gemeente. Dus die was compleet af.
Toen heb ik een Jools gekocht en er heel zuinig mee gedaan, waardoor ik hem daarna nog prima kon doorverkopen. Heb hem alleen niet bij Prenatal gehaald, maar bij een of andere babydump zaak waar het veel goedkoper was.
Toen heb ik een Jools gekocht en er heel zuinig mee gedaan, waardoor ik hem daarna nog prima kon doorverkopen. Heb hem alleen niet bij Prenatal gehaald, maar bij een of andere babydump zaak waar het veel goedkoper was.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 november 2018 om 19:39
Ik denk niet dat je een korting kunt bedingen met een groeps aankoop. Ik snap echter wel dat je een nieuwe wagen wilt. Ik heb ook alles nieuw gekocht voor ons kindje nu. Ook de kinderwagen gewoon nieuw gekocht ( Stokke
Trailz black edition) en omdat we gelijk de maxi cosi ( pebble plus) er bij kochten en er op dat moment ook de mazzel dagen bij de concurrent waren, hebben we toch een korting bedongen van ruim 300 euro op het totaalbedrag van 1870 euro
Trailz black edition) en omdat we gelijk de maxi cosi ( pebble plus) er bij kochten en er op dat moment ook de mazzel dagen bij de concurrent waren, hebben we toch een korting bedongen van ruim 300 euro op het totaalbedrag van 1870 euro
dinsdag 20 november 2018 om 19:49
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/j ... arrot-blue
Is dit wat? Nieuw maar nog wel tegen een redelijke prijs.
Is dit wat? Nieuw maar nog wel tegen een redelijke prijs.