Facebook 'kapot'?

21-03-2026 09:20 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds enkele tijd lukt klikken op een link van normale sites (o.a. nieuwssites) niet meer en leiden die naar een lege pagina.
Maar nieuw is dat ik opeens ook geen enkele melding meer krijg van likes/reacties op berichten die ikzelf plaats. Ook niet na refreshen in het meldingenscherm.
Ik heb facebook al gestopt en opnieuw gestart en telefoon opnieuw opgestart. Er staat geen update klaar voor facebook.
Hoe los ik dit op?
Dat eerste heb ik niet, maar dat tweede heb ik wel. Dat ik geen notificaties meer krijg van reacties of likes op mijn eigen berichten,. Bij mij wel al wat langer aan de hand. Super irritant, want soms zie ik pas dagen later (of nooit) dat iemand op een bericht heeft gereageerd.
Ja heel irritant is dat!
Ja dat geen meldingen van reacties heb ik ook. Niet bij allemaal denk zo’n 40% van de tijd. Onhandig en geen idee hoe je dat op kan lossen.

Het andere herken ik niet ook irritant lijkt me.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Volgens mij is er iets mis bij Meta ofzo want Youtube doet ook al raar sinds een dag of 2.
Oh wacht Youtube is van Google maar dan nog.

Ik heb bij Facebook ook regelmatig dat sites niet goed laden.
Geen problemen mee.
Krijg je nog wel likes of krijg je alleen de notificaties ervan niet meer?
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Likes krijgbik al een jaar ofzo geen meldingen meer van. Reacties af en toe.
Verjaardagen gelukkig wel weer.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Kluitje schreef:
21-03-2026 14:50
Geen problemen mee.
Krijg je nog wel likes of krijg je alleen de notificaties ervan niet meer?
Op een bericht wat ik op mijn eigen tijdlijn plaats krijg ik wel likes/reacties maar geen meldingen. Nu is dat relatief simpel te bekijken. Maar ik reageer ook op random sites en dan weet ik natuurlijk niet of er gereageerd is als ik geen melding meer krijg.
Gewoon die zooi van Zuckerberg lozen. Door er op te blijven zitten draag je bij aan de dystopische toekomst die de techboys voorstaan.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
21-03-2026 16:13
Gewoon die zooi van Zuckerberg lozen. Door er op te blijven zitten draag je bij aan de dystopische toekomst die de techboys voorstaan.
Het is voor mij een manier om laagdrempelig contact te houden met ver weg (buitenland) wonende familie/vrienden/kennissen. Onze generatie zit nog redelijk verankerd op facebook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven