Verliefd, maar zo raar
woensdag 18 maart 2009 om 01:23
woensdag 18 maart 2009 om 06:15
Vind het zelf ook een te groot leeftijdsverschil. Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, is het niet meer een kwestie van aandacht krijgen gecombineerd met type vaderfiguur en dat je dat verward met verliefheid? Hoe oud ben jij als ik vragen mag en heb je enig idee of hij gevoelens heeft voor jou.
woensdag 18 maart 2009 om 06:48

woensdag 18 maart 2009 om 07:22
Ik was tot ik eind 20 was, ook meestal alleen maar verliefd op mannen die 10-15 jaar ouder waren. Maar daar is nu wel verandering in gekomen. Nu ik 40 ben zijn mannen van 10-15 jaar ouder soms al wel erg oud. Denk dat je daar helemaal snel tegenaan gaat lopen met 'n man van 27 jaar ouder. Zolang je verliefd bent, lekker genieten van 't moment, maar lijkt me onverstandig om de illusie te koesteren dat je samen met deze man oud gaat worden. Ja, hij wordt oud, terwijl jij nog midden in 't leven staat en actief wil zijn.
woensdag 18 maart 2009 om 07:25
Nounou, wat een negatieve reacties.. het kan goed fout gaan ja, maar het kan ook gewoon heel erg goed gaan.. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet toen ze 23 en 46 waren. Drie jaar later was ik er, en ze zijn nog steeds voor zover ik dat kan beoordelen onwijs gelukkig met elkaar.
Dat van dat ouder worden enzo, dat kan elkaar namelijk ook positief beïnvloeden
Mijn moeder houdt mijn vader jong. Hij is nu 73, maar wordt vrijwel altijd rond de 55 geschat. Het ligt er dus ook gewoon echt aan hoe je als persoon bent etc. Als het goed voelt, ga ervoor dus!

woensdag 18 maart 2009 om 08:33
quote:Stephanietje schreef op 18 maart 2009 @ 07:25:
Nounou, wat een negatieve reacties.. het kan goed fout gaan ja, maar het kan ook gewoon heel erg goed gaan.. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet toen ze 23 en 46 waren. Drie jaar later was ik er, en ze zijn nog steeds voor zover ik dat kan beoordelen onwijs gelukkig met elkaar.
Mijn moeder houdt mijn vader jong. Hij is nu 73, maar wordt vrijwel altijd rond de 55 geschat. Het ligt er dus ook gewoon echt aan hoe je als persoon bent etc. Als het goed voelt, ga ervoor dus!Hoezo negatief? Omdat we niet gelijk staan te juichen? Het zijn gewoon meningen al dan niet voortkomend uit eigen ervaringen, net als die van jou.

woensdag 18 maart 2009 om 10:40
Goeiemorgen ladies,
Ik weet nog niet of ik er iets mee wil doen...!
En ik verward het zeker niet met aandacht.. want dat krijg ik genoeg van andere jongens (gewoon vrienden of af en toe een flirt)..
Ik had dit ook nooit van mezelf verwacht.. en weet dus ook niet of ik er iets mee ga doen..
Hij belt en smst me redelijk vaak.. (zeg maar gewoon dagelijks)
Ik ben inderdaad 22..
Ik weet eigenlijk niet eens of hij samen met iemand is..
Heb zo ongeveer de halve nacht liggen woelen van..
Hoe kan dat nou? ik heb gewoon een vader die gewoon echt een vader speelt (dus geen vaderfiguur nodig of zoekende)..
Wat moet ik nou? etc..
Dat soort vragen spookte continu door mn hoofd..
Inderdaad over het leeftijdsverschil, als ik 40 ben.. hij 67..
Dat soort dingen.. ik word een beetje gillend gek van mezelf!!
Ik weet nog niet of ik er iets mee wil doen...!
En ik verward het zeker niet met aandacht.. want dat krijg ik genoeg van andere jongens (gewoon vrienden of af en toe een flirt)..
Ik had dit ook nooit van mezelf verwacht.. en weet dus ook niet of ik er iets mee ga doen..
Hij belt en smst me redelijk vaak.. (zeg maar gewoon dagelijks)
Ik ben inderdaad 22..
Ik weet eigenlijk niet eens of hij samen met iemand is..
Heb zo ongeveer de halve nacht liggen woelen van..
Hoe kan dat nou? ik heb gewoon een vader die gewoon echt een vader speelt (dus geen vaderfiguur nodig of zoekende)..
Wat moet ik nou? etc..
Dat soort vragen spookte continu door mn hoofd..
Inderdaad over het leeftijdsverschil, als ik 40 ben.. hij 67..
Dat soort dingen.. ik word een beetje gillend gek van mezelf!!
woensdag 18 maart 2009 om 11:12
quote:San87 schreef op 18 maart 2009 @ 11:05:
Ik durf dat echt niet zo te vragen...
Straks verklaard hij me voor gek
..
Niet om onaardig te doen hoor....
Dan moet je ook niet zeuren en/of valt je verliefdheid wel mee. Je hebt, zoals ik het zie 2 opties:
1. Je biecht op dat je hem geweldig vindt, eventueel met verlaat Valentijnsidee en hoopt op een positief antwoord.
2. Je zegt niets maar dan moet je ook niet zeuren dat je je slecht voelt. Dan waait het misschien wel gewoon over.
Het is nooit stom om iemand een liefdesverklaring te geven. Als hij je voor gek verklaart, weet je ook genoeg. Is even pijnlijk maar niet het einde van de wereld.
Ik durf dat echt niet zo te vragen...
Straks verklaard hij me voor gek

Niet om onaardig te doen hoor....
Dan moet je ook niet zeuren en/of valt je verliefdheid wel mee. Je hebt, zoals ik het zie 2 opties:
1. Je biecht op dat je hem geweldig vindt, eventueel met verlaat Valentijnsidee en hoopt op een positief antwoord.
2. Je zegt niets maar dan moet je ook niet zeuren dat je je slecht voelt. Dan waait het misschien wel gewoon over.
Het is nooit stom om iemand een liefdesverklaring te geven. Als hij je voor gek verklaart, weet je ook genoeg. Is even pijnlijk maar niet het einde van de wereld.
woensdag 18 maart 2009 om 11:20
woensdag 18 maart 2009 om 12:16
woensdag 18 maart 2009 om 22:07
Je zal toch eerst moeten uitvinden of hij 'vrij' is. Bezet? Zet 'm uit je hoofd, zorg dat je 'm zo min mogelijk ziet en beantwoordt geen sms en e mail. Als hij 'ongebonden' is, neem contact op en zorg dat je een leuke tijd krijgt. Zodra het moeilijk wordt, ophouden ermee. Je bent nog veel te jong voor een gecompliceerde relatie.
woensdag 18 maart 2009 om 22:12
quote:Christiane04 schreef op 18 maart 2009 @ 22:11:
[...]
Nou, ik denk niet meer dat je hoeft uit te vinden of het wederzijds is. Dat is het - als ik het uit je posts goed opmaak - op zijn minst een beetje. Het eerste wat je nu moet doen is achterhalen of hij bezet is.
Is dat antwoord bevestigend, dan raad ik je aan om hem te mijden als de best. Is hij vrijgezel, dan zou ik gewoon kijken waar het schip strand. Ik ben al jaren verliefd (en - meestal tenminste - gelukkig) op mijn lief van bijna 22 jaar ouder.
[...]
Nou, ik denk niet meer dat je hoeft uit te vinden of het wederzijds is. Dat is het - als ik het uit je posts goed opmaak - op zijn minst een beetje. Het eerste wat je nu moet doen is achterhalen of hij bezet is.
Is dat antwoord bevestigend, dan raad ik je aan om hem te mijden als de best. Is hij vrijgezel, dan zou ik gewoon kijken waar het schip strand. Ik ben al jaren verliefd (en - meestal tenminste - gelukkig) op mijn lief van bijna 22 jaar ouder.
woensdag 18 maart 2009 om 22:50
quote:San87 schreef op 18 maart 2009 @ 12:16:
Het onderwerp relaties is nog niet naar voren gekomen..
Ik heb hem ontmoet op het werk.. we waren beide veel buiten de deur.. en 2 verschillende opdrachten..
Het smsen is vaak wel persoonlijk..
Maarja.. ik wil best wel actie ondernemen.. maar geen idee hoe..?Ehm, gewoon sms'en of hij zin heeft om (bijvoorbeeld) vrijdagavond wat te gaan drinken? Gezien z'n levenservaring neem ik aan dat hij wel snapt dat dat een voorstel is voor een date/manier om hem beter te leren kennen.
Het onderwerp relaties is nog niet naar voren gekomen..
Ik heb hem ontmoet op het werk.. we waren beide veel buiten de deur.. en 2 verschillende opdrachten..
Het smsen is vaak wel persoonlijk..
Maarja.. ik wil best wel actie ondernemen.. maar geen idee hoe..?Ehm, gewoon sms'en of hij zin heeft om (bijvoorbeeld) vrijdagavond wat te gaan drinken? Gezien z'n levenservaring neem ik aan dat hij wel snapt dat dat een voorstel is voor een date/manier om hem beter te leren kennen.
woensdag 18 maart 2009 om 23:12
Ik ken het verhaal van OT ongeveer wel, mijn zus heeft een relatie met een man van 24 jaar ouder dan haar. Die oudere man heeft ook een zoon die maar twee jaar jonger is dan haar. Ik zou het nooit kunnen, zo'n leeftijdsverschil. (denk ik) Maar lijkt in situatie van mijn zus toch wel te werken.
Zou me van het leeftijdsverschil even niks aantrekken, eerder het feit of hij wel vrij is, speelt volgens mij op dit moment wel een grotere rol.
Zou me van het leeftijdsverschil even niks aantrekken, eerder het feit of hij wel vrij is, speelt volgens mij op dit moment wel een grotere rol.