Verliefd, maar zo raar
woensdag 18 maart 2009 om 01:23
donderdag 19 maart 2009 om 12:51
San, je moet dit niet als een aanval zien, maar ik zou je willen aanraden om er niets mee te doen. Ja, je bent verliefd, maar dat betekent niet dat je er ook iets mee moet doen natuurlijk.
Een goeie vriendin van mij heeft op haar 20e een relatie gekregen met een 23 jaar oudere man en het heeft haar heel ongelukkig gemaakt. Door allerlei redenen, paar voorbeelden: hij had een baan terwijl zij arme student was, zijn vrienden en familie het niet accepteerde, zij moeite had met zijn ex-vrouw, hij graag zsm kinderen wilden etc etc.
Er is niks mis met die man, maar het leeftijdsverschil maakte de relatie onmogelijk en vier jaar later hebben ze het met veel pijn en moeite afgebroken. Dus wil ik je waarschuwen
Een goeie vriendin van mij heeft op haar 20e een relatie gekregen met een 23 jaar oudere man en het heeft haar heel ongelukkig gemaakt. Door allerlei redenen, paar voorbeelden: hij had een baan terwijl zij arme student was, zijn vrienden en familie het niet accepteerde, zij moeite had met zijn ex-vrouw, hij graag zsm kinderen wilden etc etc.
Er is niks mis met die man, maar het leeftijdsverschil maakte de relatie onmogelijk en vier jaar later hebben ze het met veel pijn en moeite afgebroken. Dus wil ik je waarschuwen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 19 maart 2009 om 12:55
quote:San87 schreef op 18 maart 2009 @ 10:40:
Hoe kan dat nou? ik heb gewoon een vader die gewoon echt een vader speelt (dus geen vaderfiguur nodig of zoekende)..
Wat moet ik nou? etc..
Dat soort vragen spookte continu door mn hoofd..
Inderdaad over het leeftijdsverschil, als ik 40 ben.. hij 67.. Overigens vind ik 40-67 een minder vervelend leeftijdsverschil. Dan heb je waarschijnlijk allebei een baan en een huis. Vind ik heel wat anders dan 22-49
Hoe kan dat nou? ik heb gewoon een vader die gewoon echt een vader speelt (dus geen vaderfiguur nodig of zoekende)..
Wat moet ik nou? etc..
Dat soort vragen spookte continu door mn hoofd..
Inderdaad over het leeftijdsverschil, als ik 40 ben.. hij 67.. Overigens vind ik 40-67 een minder vervelend leeftijdsverschil. Dan heb je waarschijnlijk allebei een baan en een huis. Vind ik heel wat anders dan 22-49
evyblissy wijzigde dit bericht op 19-03-2009 12:56
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 20 maart 2009 om 19:48
Hai ladies!
Sorry voor mn wat late reactie..
Erg druk op het werk..
Bedankt voor jullie reacties =)
Mn hoofdje heeft afgelopen dagen niet stil gestaan..
Ik heb hem ook nog even gezien (helaas op het werk)..
Maar ik moest helaas in vergadering..
Wel kwam er een collega naar mij toe van..
De man in kwestie (laten we hem zo maar even noemen) is erg van je gecharmeerd!
@ mama kapoentje: hoe oud is je zus? en hoelang hebben ze al een relatie?
@ EvyBlissy: dank voor je waarschuwing =) ik zit echt in een dilemma.. of op mn gevoel afgaan en hem inderdaad een sms sturen of hij morgenavond iets wilt drinken.. of gewoon er niks mee doen..! erg erg lastig..
Grrr.. mn hoofd blijft maar malen.. hij belde me gisteravond 2x niet opgenomen omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen..! wel even gesmst.. hij stuurde erg lieve berichtjes..
Als er interesse is hier op het forum om te weten wat er ong in stond vertel ik het wel.. anders word het wel een erg lange post
..
En zeker met dit weer buiten gaan de vlindertjes heftig te keer
..
Liefs,
San
Sorry voor mn wat late reactie..
Erg druk op het werk..
Bedankt voor jullie reacties =)
Mn hoofdje heeft afgelopen dagen niet stil gestaan..
Ik heb hem ook nog even gezien (helaas op het werk)..
Maar ik moest helaas in vergadering..
Wel kwam er een collega naar mij toe van..
De man in kwestie (laten we hem zo maar even noemen) is erg van je gecharmeerd!
@ mama kapoentje: hoe oud is je zus? en hoelang hebben ze al een relatie?
@ EvyBlissy: dank voor je waarschuwing =) ik zit echt in een dilemma.. of op mn gevoel afgaan en hem inderdaad een sms sturen of hij morgenavond iets wilt drinken.. of gewoon er niks mee doen..! erg erg lastig..
Grrr.. mn hoofd blijft maar malen.. hij belde me gisteravond 2x niet opgenomen omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen..! wel even gesmst.. hij stuurde erg lieve berichtjes..
Als er interesse is hier op het forum om te weten wat er ong in stond vertel ik het wel.. anders word het wel een erg lange post
En zeker met dit weer buiten gaan de vlindertjes heftig te keer
Liefs,
San
vrijdag 20 maart 2009 om 20:02
Mijn zus is 26 en ze hebben reeds anderhalf jaar een relatie. Ze wonen sinds een half jaar samen. Ik denk dat die relatie echt wel vrij goed gaat. Zoals ik wel al eerder zei, voor mij zou het niks zijn. Zou het echt niet leuk vinden als ik 40 ben met een (grof gezegd) bejaarde man rond te lopen. Maar dat is een persoonlijke keuze.
Heb je dan tijdens die sms-jes al gevraagd of hij vrijgezel is??
Heb je dan tijdens die sms-jes al gevraagd of hij vrijgezel is??