Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 22 november 2018 om 20:56
Ik kom er ook naast gekropen, kan ik direct Kia een PB'tje in haar hand friemelen.
Kom er ook bij Phoebe, kan je ook wel gebruiken zo te horen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 22 november 2018 om 21:01
Ik, ik heb het koud... En verliefd zijn op elkaar is leuk maar ook vermoeiend.
We hebben vanmiddag even hard gelachen om het feit dat we steeds smoezen verzinnen om bij elkaar te zijn en dat ook te rekken. Erg geestig
donderdag 22 november 2018 om 21:01
Rent naar de mailbox!!!!
Je hebt van mij een antwoord
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 23 november 2018 om 07:15
vrijdag 23 november 2018 om 07:48
twilight84 schreef: ↑23-11-2018 07:15Laatste daggie werken, en dan weeeeeeeeeeekend!! Fijne dag allen!
Vind ik dat erg, nee hoor, op vrijdag is het heerlijk rustig op kantoor en bovendien ben ik maandag vrij. (Geen idee waarom maar ik ben geen maandag-werk-mens...)
Werk ze straks!
vrijdag 23 november 2018 om 07:55
vrijdag 23 november 2018 om 15:13
Ik heb behoefte aan een dekentje (heb ik al, ik lig op de bank) en een voetenmassage.
Leuke nieuws is wel dat Bubbels weekend heeft!
Hightea!
vrijdag 23 november 2018 om 15:32
Coconuts12 schreef: ↑23-11-2018 08:23Lief dat je het vraagtHet gaat mwah. Het is zoveel ineens, teveel. En verdrietig ook vooral.
Hoe is het met jou?
Damned if I don’t
vrijdag 23 november 2018 om 15:37
Het ziet er nochthans niet uit alsof het uit de frituurpan komt. Heb je gebroken met je oude gewoonte of is het vet in de pan naast je bed dichtgeslibd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 23 november 2018 om 16:45
vrijdag 23 november 2018 om 17:12
vrijdag 23 november 2018 om 17:18
Hmmm, nou ik ga voor die high tea dingetjes. Jammie.
Het is gelukt om eerder naar huis te gaan vandaag.
Probeer nu de knop om te zetten van rennen naar 'weekend-gevoel'. Is er nog niet helemaal.
Wel al met kopje thee en deken op de bank.
Coco, is er inderdaad helemaal geen hoop meer?
Veel sterkte.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 23 november 2018 om 18:13