Kat gespuugd leren bank

23-11-2018 15:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all!

Ik heb een hele mooie zachtleren bank waar mijn kat helaas overheen gespuugd heeft. Ik dacht dat ik het allemaal had schoongemaakt met een doekje met water. De nacht ervoor had ze ook gespuugd en toen was dit namelijk voldoende. Maar helaas, ik kwam uit m'n werk en een hele grote donkere kring op m'n bank. :"-(

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog weg krijg?

alvast bedankt! :)
Geen ervaring mee, maar wel balen zeg.

Probeer het eens met groene zeep, dat is een mild schoonmaakmiddel.

Gebruik om je leren bank schoon te maken groene zeep. Maak een sopje met wat lauw water en doe daarin een doekje. Zorg ervoor dat het doekje niet te nat is als je de bank gaat afnemen. Knijp het eerst even uit! Neem de bank daarna nog een keer af met schoon water en een scheutje azijn. Als je een hardnekkige vlek hebt zitten, kan je die plek behandelen met een sponsje en puur groen zeep. Neem dat plekje extra af met een lauw, nat doekje. Droog vervolgens de bank af met een oude handdoek.

Bovenstaande tip komt Libelle.
Ik zou even naar de winkel gegaan waar je de bank gekocht hebt. Daar hebben ze onderhoudsmiddel speciaal voor het leer dat op jouw bank zit. Een hoop mensen weten veel te verpesten door op de verkeerde manier te handelen.
van dat kristallen soda?
Ik had even gebeld met de winkel en die zeiden ook sopje met groene zeep en daarna eventueel met een van hun producten na behandelen.

En het heeft gewerkt! :cheer: het is niet helemaal weg, maar ik denk dat ik de enige ben die het ziet :sherlock:

Tnx! :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven