Mode & Beauty alle pijlers

Hoe draag ik dit?

24-11-2018 23:09 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jumpsuit met driekwart wijd uitlopende pijp gekocht. De kleur is mooi, stof is mooi, maar ik twijfel nog over de pijp. Heb bet meegenomen om thuis eens te kijken hoe het staat met andere dingen die ik al heb.
Dit is wel iets wat je goed moet combineren anders sla je de plank mis. Om dat te voorkomen roep ik jullie hulp in.

Ik kan geen plaatjes doen dus hierbij de link
https://www.debijenkorf.nl/mango-jumpsu ... 24220908:s
Met pumps met hele hoge hakken.
Ik zie niet hoe zoiets goed zou kunnen staan. Met wat dan ook. Vreselijk die pijpen...
Ik kan echt niets met die pijplengte. Het staat me gewoon niet.
En ook bij anderen krijg ik er geen wow-gevoel bij.
Wil je dit in de winter dragen?
Dit kan alleen met hele hoge hakken
Ik vind het echt zo'n ding wat je 3x aan hebt en klaar ermee bent....
KessAgain schreef:
24-11-2018 23:14
Ik kan echt niets met die pijplengte. Het staat me gewoon niet.
En ook bij anderen krijg ik er geen wow-gevoel bij.
Wil je dit in de winter dragen?
Nou inderdaad.... koud zeg.
Oei lastige lengte. Ik heb even op z'n Engels gegoogeld. Misschien krijg je hiermee wat inspiratie.

https://www.google.com/search?q=shoes+f ... 24&bih=707

Ik ben zelf ook niet zo modisch onderlegd, vandaar de Google link.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik zou zeggen met pumps (zonder bandjes om de enkels oid!)

Of met een sandaal, maar daar is het weer niet naar.
Eventueel en moderne high heel clog.
Bij jouw jumpsuite passen denk ik sandalen het beste, wat stoerdere schoenen zouden waarschijnlijk clashen.

Afbeelding

Of iets dergelijks als dit

Afbeelding

of

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Oef. Nee sorry, ik vind het model echt niet mooi, hoe mooi de stof ook is.
Zoiets lijkt me ook goed passen.

Afbeelding
Hmm... ik dacht dit in de winter te dragen met een panty eronder... maar nu denk ik dat dat waarschijnlijk echt stom is.
Sandalen vind ik raar. Het lijkt een winterstof dus met panty´s en een pump lijkt me het meest logische. Maar of het model je flatteert? Geen idee.
Ik vind het een vreselijke jumpsuit.. sorry :-o en ik vind het meer iets voor in de zomer met sandalen eronder...
Hoge hakken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Pump met fluweel in dezelfde kleur?
Instapper met plateauzool of in ieder geval steviger zool?

Ikzelf zou er gewoon mijn fila disruptors onder aantrekken of lage Dr Martens achtige schoenen maar dat schijnt niet te kunnen.
en dan met een leuke panty eronder. Dus een zwarte panty met iets groens of de kleur van je sneaker, of gestippeld ofzo.
Wat een lelijk ding zeg. Vind het ook iets meer voor de zomer.
Druppeltjeswater schreef:
24-11-2018 23:26
Hmm... ik dacht dit in de winter te dragen met een panty eronder... maar nu denk ik dat dat waarschijnlijk echt stom is.

Deze met een panty erbij

Afbeelding
De kleur is mooi, het suedinestofje vind ik leuk maar voor de rest... Het is te warm en te donker om in de zomer te dragen, te frisjes voor de herfst/winter. Leuk voor een oudejaarsfeest maar meer dan een ‘from car to bar’ outfit zou ik er niet van kunnen maken met wat hysterisch hoge hakken. Misschien dat iemand een goed idee heeft, anders ruilen.
24-11-2018 23:26
Niet lullig bedoelt, maar met een panty én door de lengte gaat het eruit zien als zwarte piet. De geplaatste opties hier zijn vooral zomerschoenen.
Lastig TO, kan je het nog ruilen?
chocolol schreef:
24-11-2018 23:25
Zoiets lijkt me ook goed passen.

Afbeelding
Of zo'n model, mooi! of een acne pistol boot achtige hak, dus de hak een beetje naar binnen zeg maar.
Zou het beter zijn als de pijpen korter waren? Hier in de buurt zit een naaister, misschien kan zij er wat mee...
Ik wil gewoon die stof en kleur!
Maar ik ben ook niet helemaal happy met de onderkant.
Schijt
24-11-2018 23:36
Zou het beter zijn als de pijpen korter waren? Hier in de buurt zit een naaister, misschien kan zij er wat mee...
Ik wil gewoon die stof en kleur!
Maar ik ben ook niet helemaal happy met de onderkant.
Schijt
Nog korter? :O
Nee echt niet doen.
winkelfanaat schreef:
24-11-2018 23:34
Niet lullig bedoelt, maar met een panty én door de lengte gaat het eruit zien als zwarte piet. De geplaatste opties hier zijn vooral zomerschoenen.
Lastig TO, kan je het nog ruilen?
Ja dat moeten we niet hebben, zwarte piet haha!
Ik kan nog terugbrengen ja, dat heb ik gevraagd.
Wel jammer, vind de kleur zo gaaf. Maar zwarte piet is niet de look waar ik voor ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven