Hoe draag ik dit?
zaterdag 24 november 2018 om 23:09
Ik heb een jumpsuit met driekwart wijd uitlopende pijp gekocht. De kleur is mooi, stof is mooi, maar ik twijfel nog over de pijp. Heb bet meegenomen om thuis eens te kijken hoe het staat met andere dingen die ik al heb.
Dit is wel iets wat je goed moet combineren anders sla je de plank mis. Om dat te voorkomen roep ik jullie hulp in.
Ik kan geen plaatjes doen dus hierbij de link
https://www.debijenkorf.nl/mango-jumpsu ... 24220908:s
Dit is wel iets wat je goed moet combineren anders sla je de plank mis. Om dat te voorkomen roep ik jullie hulp in.
Ik kan geen plaatjes doen dus hierbij de link
https://www.debijenkorf.nl/mango-jumpsu ... 24220908:s
zondag 25 november 2018 om 12:56
Hmm jullie reacties geven toch weer wat ik ergens ook denk.
Ik ben niet echt het type voor een fashion statement.
Mijn vriend zei vanmorgen dat ik op een kabouter leek, ook een leuke associatie naast zwarte piet en kerstelf.
Ik wil m niet met blote benen dragen want vind het een winterkleur en stof. Met een dunne panty en zwarte enkellaarsjes is het wel oke.... ik heb er een wasknijper aan de achterkant gedaan en de pijp wat strakker gemaakt. Dat is een stuk leuker. Evt een tikkie korter kan ook nog. Maar dat kan ik niet zelf dus ga morgen even langs het naaiatelier kijken wat ze ermee kunnen en wat dat kost. Anders breng ik hem terug.
Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik ben niet echt het type voor een fashion statement.
Mijn vriend zei vanmorgen dat ik op een kabouter leek, ook een leuke associatie naast zwarte piet en kerstelf.
Ik wil m niet met blote benen dragen want vind het een winterkleur en stof. Met een dunne panty en zwarte enkellaarsjes is het wel oke.... ik heb er een wasknijper aan de achterkant gedaan en de pijp wat strakker gemaakt. Dat is een stuk leuker. Evt een tikkie korter kan ook nog. Maar dat kan ik niet zelf dus ga morgen even langs het naaiatelier kijken wat ze ermee kunnen en wat dat kost. Anders breng ik hem terug.
Bedankt voor de reacties allemaal!
zondag 25 november 2018 om 13:00
Dankje! Ik vind dat ook, als een ander het draagt. Maar wat iemand hier al zei, je moet er het typr voor zijn. Ik vind mezelf er wel vlot uitzien maar toch altijd vrij binnen de lijntjes. Dit vind ik al een beetje spannend vandaar de twijfel.
Als je dit gewoon rockt met je fashionista uitstraling is dat gaaf maar ik ben maar redelijk gewoontjes
zondag 25 november 2018 om 13:00
zondag 25 november 2018 om 15:32
Haha ja zo ben ik zelf ook. Zou het zelf dus ook niet snel kopen maar ik vind anderen die dit soort dingen gewoon aantrekken altijd tof!Druppeltjeswater schreef: ↑25-11-2018 13:00Dankje! Ik vind dat ook, als een ander het draagt. Maar wat iemand hier al zei, je moet er het typr voor zijn. Ik vind mezelf er wel vlot uitzien maar toch altijd vrij binnen de lijntjes. Dit vind ik al een beetje spannend vandaar de twijfel.
Als je dit gewoon rockt met je fashionista uitstraling is dat gaaf maar ik ben maar redelijk gewoontjes![]()
zondag 25 november 2018 om 20:26
PattyJupiter schreef: ↑25-11-2018 20:23Ik vind het wel een leuk pak. Ik zou er laarzen onder dragen en een lang vest erop.
Wat voor lengte laarzen?