Mode & Beauty alle pijlers

Hoe draag ik dit?

24-11-2018 23:09 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jumpsuit met driekwart wijd uitlopende pijp gekocht. De kleur is mooi, stof is mooi, maar ik twijfel nog over de pijp. Heb bet meegenomen om thuis eens te kijken hoe het staat met andere dingen die ik al heb.
Dit is wel iets wat je goed moet combineren anders sla je de plank mis. Om dat te voorkomen roep ik jullie hulp in.

Ik kan geen plaatjes doen dus hierbij de link
https://www.debijenkorf.nl/mango-jumpsu ... 24220908:s
Hmm jullie reacties geven toch weer wat ik ergens ook denk.
Ik ben niet echt het type voor een fashion statement.
Mijn vriend zei vanmorgen dat ik op een kabouter leek, ook een leuke associatie naast zwarte piet en kerstelf.
Ik wil m niet met blote benen dragen want vind het een winterkleur en stof. Met een dunne panty en zwarte enkellaarsjes is het wel oke.... ik heb er een wasknijper aan de achterkant gedaan en de pijp wat strakker gemaakt. Dat is een stuk leuker. Evt een tikkie korter kan ook nog. Maar dat kan ik niet zelf dus ga morgen even langs het naaiatelier kijken wat ze ermee kunnen en wat dat kost. Anders breng ik hem terug.
Bedankt voor de reacties allemaal!
raffa schreef:
25-11-2018 06:24
Ik geloof dat ik de enige ben, maar ik vind het echt een mooi pak. Super stoer als je dit aandoet. Is idd wel iets wat je niet heel vaak aan zult hebben maar ik vind m echt super!
Dankje! Ik vind dat ook, als een ander het draagt. Maar wat iemand hier al zei, je moet er het typr voor zijn. Ik vind mezelf er wel vlot uitzien maar toch altijd vrij binnen de lijntjes. Dit vind ik al een beetje spannend vandaar de twijfel.
Als je dit gewoon rockt met je fashionista uitstraling is dat gaaf maar ik ben maar redelijk gewoontjes :)
Nouschi schreef:
25-11-2018 08:43
Deze laarsjes zijn leuk toch?

Afbeelding
Nee. In tegenstelling tot de meesten hier vind ik hem mooi, maar niet met zulke laarsjes (en zeker niet met zo'n wit been) Ik vind het eigenlijk een zomerding, met leren slippertjes. Zou dat kunnen TO of is ie daar veel te warm voor?
Ik denk het haast wel ja dat hij te warm gaat zijn in de zomer.
Druppeltjeswater schreef:
25-11-2018 13:00
Dankje! Ik vind dat ook, als een ander het draagt. Maar wat iemand hier al zei, je moet er het typr voor zijn. Ik vind mezelf er wel vlot uitzien maar toch altijd vrij binnen de lijntjes. Dit vind ik al een beetje spannend vandaar de twijfel.
Als je dit gewoon rockt met je fashionista uitstraling is dat gaaf maar ik ben maar redelijk gewoontjes :)
Haha ja zo ben ik zelf ook. Zou het zelf dus ook niet snel kopen maar ik vind anderen die dit soort dingen gewoon aantrekken altijd tof!
Nouschi schreef:
25-11-2018 08:43
Deze laarsjes zijn leuk toch?

Afbeelding

Nee. Ik vind de laarsjes niet mooi, maar ze staan al helemaal niet mooi onder deze jumpsuit.

Ik vind dat alleen hoge hakken hier mooi onder staan.
Ik vond de laarzen super maar niet onder het pak.
Ik vind het wel een leuk pak. Ik zou er laarzen onder dragen en een lang vest erop.
PattyJupiter schreef:
25-11-2018 20:23
Ik vind het wel een leuk pak. Ik zou er laarzen onder dragen en een lang vest erop.

Wat voor lengte laarzen?
Ik heb het ook gepast met hoge laarzen met een hak. Dat zag er ook wel leuk uit.
Mijn moeder kan hem innemen zodat de pijp wat minder wijd is. Dat past beter bij mij en dan vind ik hem wel gaaf.
Bedankt voor het meedenken allemaal.
Ik zou hier lange laarzen met een goede hak onder doen.

Gaaf pak hoor
Googlen op culotte broek en kijken wat je aanspreekt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven