Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie456 schreef:
24-11-2018 22:51
Afgelopen donderdag de roasted lamb leg gegeten en dat was echt superlekker. Valt me op dat bij de Lidl nu van alles te koop is zoals konijn, hertenbiefstuk, eendenborstfilet ( zowel plakjes als stukken vlees) . Hier bij de Jumbo hebben ze zulk soort dingen niet meer. Het vlees is echt slecht hier bij de Jumbo.
die plakjes eendenborstfilet zijn lekker! Als voorgerecht met wat sinaasappel. Hmm.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Pipistrello schreef:
24-11-2018 23:20
Wortelcake met fudge vandaag meegenomen :love:
waar ligt die ergens?
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
26-11-2018 20:22
waar ligt die ergens?
Hier liggen ze bij de delicieux producten
derooiekater schreef:
26-11-2018 20:22
waar ligt die ergens?

Bij ons lagen ze vlakbij de chocoladeletters ed.

Afbeelding
Oh jee, die cakes vind ik natuurlijk hemels :heart: , dat weet ik nu al. Ik ga die roze proberen. Lekker met een kopje verse muntthee (tevens verkrijgbaar in de Lidl)
Roze cake?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga speciaal naar de Lidl voor koffiebonen (rode zak), afbakcroissants (mini roomboter croissants die niet echt mini zijn, 10 in een zak), douchegel en scheermesjes voor man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net twee winterjams gekocht en gelijk geproefd. De appel-kaneel vind ik best lekker, maar de zure kersen met glühwein vind ik echt heerlijk. Je proeft de glühwein en alcohol goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kerst ijsjes met marsepein zijn lekker
Alle reacties Link kopieren Quote
De Lidl is 8 minuten lopen hiervandaan. Ik haal bijna alles bij de lidl, ze hebben ook een broodafdelinf, heerlijk gewoon. Ik ben nu gek op griekse yoghurt donker blauw + creusli met noten ( blauwe verpakking). Ik kan daar zo van genieten . De lichte variant vaan yoghurt is minder lekker helaas, want het is zeker niet goed voor mijn lijn.
Iemand ervaring met de huidlijn voor gezicht die zo schijnt te lijken op of hetzelfde zou zijn als de duurste crème ter wereld van La Prairie???

Zo staat het aangeprezen, dus het zijn niet mijn woorden.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 12:20
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-l ... a-prairie/
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn, ik ga lezen!


Aanvulling: hahaha, heerlijk, iemand die lekker down to earth kijkt naar iets wat zo aangeprezen is.
Alle reacties Link kopieren Quote
De plakjes eendenborst filet zijn ook erg lekker, en zeker met cranberry compote oid.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
09-12-2018 11:36
Iemand ervaring met de huidlijn voor gezicht die zo schijnt te lijken op of hetzelfde zou zijn als de duurste crème ter wereld van La Prairie???

Zo staat het aangeprezen, dus het zijn niet mijn woorden.
Ik ben ook benieuwd of deze crème echt zo goed is als beloofd
Toedeltjes schreef:
09-12-2018 23:14
Ik ben ook benieuwd of deze crème echt zo goed is als beloofd

Nee helaas dus. Even de link van Malificent lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pipistrello schreef:
10-12-2018 20:37
Nee helaas dus. Even de link van Malificent lezen.
Ik héb de link gelezen en daar lees ik geen gebruikservaring, enkel een vergelijking van ingrediënten. Maar ik heb t vermoeden dat het wel meevalt met de fantastische werking van deze lijn. Ik blijf toch maar bij mn oude vertrouwde dagcrème. :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Uit het delicieux assortiment: de macarons! Precies de goede consistentie met een knapperige bite maar smeuiig van binnen. Goede individuele smaken (vond citroen het lekkerst) maar wellicht wat te zoet, vond ik geen probleem :proud:
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Macarons hebben ze wel vaker toch? Zijn dat dezelfde? Die vind ik in ieder geval altijd wel lekker ja, wel prijzig, maar af en toe moet kunnen haha.
Toedeltjes schreef:
10-12-2018 23:48
Ik héb de link gelezen en daar lees ik geen gebruikservaring, enkel een vergelijking van ingrediënten. Maar ik heb t vermoeden dat het wel meevalt met de fantastische werking van deze lijn. Ik blijf toch maar bij mn oude vertrouwde dagcrème. :-)
Als je er een hebt die betaalbaar en fijn is is dat prima.
Over het algemeen verkopen Lidl en Aldi verzorgingsproducten die regelmatig goed gescoord hebben bij de onderzoeken consumentenbond en tevredenheidsonderzoeken anderszins. Duur is niet altijd beter. Wat dat betreft hoef je Lidl en Aldi dus niet over te slaan als je op zoekt bent naar dergelijk spul.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook uit het Delicieux assortiment, de h asselback potatoes voor in de oven! Heerlijk! Helaas dit jaar niet in België te krijgen, dus steken we maar even de grens over...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gatinmijnsok schreef:
08-12-2018 11:06
Net twee winterjams gekocht en gelijk geproefd. De appel-kaneel vind ik best lekker, maar de zure kersen met glühwein vind ik echt heerlijk. Je proeft de glühwein en alcohol goed.
Daar ben ik net speciaal voor naar Lidl geweest, die kersen met glühwein klinkt echt goed! Maar ze hadden hier helemaal geen jam in het kerstassortiment. Niet bij de gewone jam en niet in het kerstschap :cry: (ook geen lege plekken in het schap, waar het zou kunnen hebben gestaan.)
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsNiceGuy schreef:
11-12-2018 12:35
Ook uit het Delicieux assortiment, de h asselback potatoes voor in de oven! Heerlijk! Helaas dit jaar niet in België te krijgen, dus steken we maar even de grens over...
Ha, die ga ik onthouden. Niet mijn Lidl leegkopen he anders heb ik niks meer, woon (bijna) in België :P
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
bojoti schreef:
11-12-2018 13:14
Ha, die ga ik onthouden. Niet mijn Lidl leegkopen he anders heb ik niks meer, woon (bijna) in België :P
Zaterdag heb ik het schap in Beek leeggehaald, voor mijn zus, mijn moeder en mezelf. Volgende keer laat ik 1 verpakking over voor jou ;-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
11-12-2018 13:02
Daar ben ik net speciaal voor naar Lidl geweest, die kersen met glühwein klinkt echt goed! Maar ze hadden hier helemaal geen jam in het kerstassortiment. Niet bij de gewone jam en niet in het kerstschap :cry: (ook geen lege plekken in het schap, waar het zou kunnen hebben gestaan.)
Bij 'mijn' Lidl is hiervoor een apart schapje aanwezig, los in de winkel. Vooraan bij het brood, crackers, etc. staat zo'n kleine stellage met deze jams.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven