Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Vergeetmenietje1980 schreef:
17-12-2018 14:59
serena van beautylab had ze naast elkaar gezet en onderzocht en ze blijken dus toch niet hetzelfde te zijn maar het kwam er wel dicht bij in de buurt

Ik las een heel andere conclusie.
Inmiddels Amerikaanse week reeds achter de rug echter gisteren geproefd van de chocolade pringel rondjes in gesealde zak. Kleine melkchocolade platte rondjes met caramelvulling en witte chocolade met pringels versierde bovenkant. Zo lekker!!
Deze noten zijn al een tijdje niet meer te krijgen hier. Nog meer forummers die dat is opgevallen? In de winkel wisten ze ook niet te vertellen of ze uit het assortiment gaan of niet.

https://www.google.com/search?q=lidl++c ... dnRjgHurEM
Alle reacties Link kopieren Quote
Die studentenhaver koop ik nooit maar wil van de week wel eens kijken of het hier ligt.
Ik zag de zalmcarpaccio weer in de schappen liggen, die ga ik halen voor Kerst, erg lekker.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben ze de geklopte slagroom ineens uit het assortiment gehaald.
Is dat bij jullie Lidl ook of alleen bij de onze? De jongen die ik het vroeg had geen idee.
Neehoor dat is niet uit het assortiment, het is alleen houdbaar geworden ipv vers.
het staat nu bij de houdbare melk. Ik zocht het ook, en dat vertelde een medewerker toen.
Maar die slagroom moet in koeling, dus lijkt me niet bij houdbare melkproducten vindbaar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah, dat lijkt me niets. Koop ook nooit houdbare melk.
Waarom is dat nou weer!
Toch is die best lekker, kant en klaar, gemakzuchtig dat wel.
ik heb m geprobeerd en smaakt gewoon hetzelfde
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had pasgeleden zak pindarotsjes gekocht en dacht dat het chocola was.
Maar had niet goed gekeken, was met appeltaart smaak. Wel erg lekker!
bojoti schreef:
18-12-2018 16:31
Die studentenhaver koop ik nooit maar wil van de week wel eens kijken of het hier ligt.
Ik zag de zalmcarpaccio weer in de schappen liggen, die ga ik halen voor Kerst, erg lekker.

Ah graag. Die exotic is erg lekker zou jammer zijn als deze eruit gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
18-12-2018 20:55
Ik had pasgeleden zak pindarotsjes gekocht en dacht dat het chocola was.
Maar had niet goed gekeken, was met appeltaart smaak. Wel erg lekker!
Die vind ik juist wat tegenvallen. Proef helemaal niks van de amandelen.
Vind het ook wat te zoet.
Alle reacties Link kopieren Quote
merle78 schreef:
16-12-2018 12:30
Wow :-o !
Ik ga eens kijken wat ze hebben dan.
Ik denk dat het inmiddels overal uitverkocht is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Renee_XX schreef:
18-12-2018 15:13
Deze noten zijn al een tijdje niet meer te krijgen hier. Nog meer forummers die dat is opgevallen? In de winkel wisten ze ook niet te vertellen of ze uit het assortiment gaan of niet.

https://www.google.com/search?q=lidl++c ... dnRjgHurEM
Ik kom net bij de Lidl vandaan en hier liggen ze nog gewoon in de schappen.
Niemand is onmisbaar
bojoti schreef:
20-12-2018 13:48
Ik kom net bij de Lidl vandaan en hier liggen ze nog gewoon in de schappen.

Wat lief van je Bojoti!

Hier nog steeds niet verkrijgbaar. Hopelijk komt het terug want die Exotic (met oa bananenchips, kokos en papaja) is echt heerlijk in Turkse Yoghurt. Wat honing erover en omegamix van de tuinen...heerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beau van Ervens van Doren maakt momenteel reclame voor de Lidl, in de vorm van het merk "delicieux". Is dat ook goed te pruimen?
Alle reacties Link kopieren Quote
iones schreef:
20-12-2018 18:10
Beau van Ervens van Doren maakt momenteel reclame voor de Lidl, in de vorm van het merk "delicieux". Is dat ook goed te pruimen?
Ja :P .
Alle reacties Link kopieren Quote
Momenteel heb je er trouwens ook olijfolie met knoflook. Dat is altijd tegen de kerst. Heb er een paar ingeslagen want ik ben daar gek op en je kunt er bijna niet aan komen.
Ik vind Beau echt zo irritant maar hoera nu hebben ze de gevulde paprika's weer met couscous, dadels en witte kaas. Baal ervan dat ze dat alleen maar hebben rond de feestdagen. Delicieux heeft echt zo veel lekkers.
Delicieux is eigenlijk de feestcollectie van Lidl.
Idd goed te pruimen! En vaak leuk verpakt, zoals de dessertglaasjes, de chocolade dessertlepels etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik kocht vandaag de christmas cookies, de grote van de bakkerij afdeling. ik vond ze er zo lekker uitzien maar wat een teleurstelling! veel te veel bakpoeder en een rare zure nasmaak... zo jammer!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het geitenkaasje met Cranberries vind ik erg lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
De ‘Manon Café’ van Delicieux is erg lekker. Witte pralines met een vulling met koffiesmaak. Heerlijk.
De flespompoen van de Emté vond ik anders veel lekkerder dan die van de Lidelle.
Maar dat heeft te maken met hoe rijp die is.

De Delicieux is toch geen eigen merk?
Ik heb er wat spullen voor in de tuin gekocht.
O ja, een wasrekje voor over de radiator. Is prima ding.
Het is maar net wat er over is uit allerlei partijen die af en toe worden verkocht.
Dat rekje had een modekleur. Het is maar net wat je zoekt en past.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven