Werk & Studie alle pijlers

Kenismakingsavond

27-11-2018 14:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb paar dagen geleden weer ergens op gesolliciteerd en nu nodigen ze mij uit voor een kennismakingsavond, die ongeveer 2,5 uur duurt. Ik moet wel dingen zoals Mn paspoort, pasfoto en bankrekening. Maar ik snap niet zo goed wat ik van die avond moet verwachten.
Zou iemand me daarbij kunnen helpen?

Liefs x
jaaaaaa
IK

oh nee, ik niet, maar wel degene die je de uitnodiging stuurde
Bel hem/haar eens
lilalinda schreef:
27-11-2018 14:53
jaaaaaa
IK

oh nee, ik niet, maar wel degene die je de uitnodiging stuurde
Bel hem/haar eens
Ik heb een mail gestuurd alleen ik vind t gewoon belangrijk goed voorbereid te zijn..
wat voor functie/bedrijf is het? wellicht kunnen we dan mee denken over wat het in kan houden.
wat dacht je van dat ze dat nodig hebben voor ALS ze je in dienst nemen.

Maar is dit voor je kelner sollicitatie?

Laat me raden, toekan gigant of een fastfood keten?
Dit is iets anders. het is volgens mij een soort catering achtig werk. Hostesse word ik volgens mij
Lauraakus schreef:
27-11-2018 15:10
Dit is iets anders. het is volgens mij een soort catering achtig werk. Hostesse word ik volgens mij
Je weet toch wel waarop je solliciteert?
Lauraakus schreef:
probeer eerst eens te onderzoeken waar je op gesolliciteerd hebt, dat scheelt enorm
Lauraakus schreef:

Eh... waar heb je op gesolliciteerd dan? Je weet toch wel om wat voor functie het gaat? Je bent toch van de goede voorbereiding? :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lauraakus schreef:
prostitutie???
Lauraakus schreef:

Doe de link naar de vacature eens, dit schiet niet op zo.
Star² schreef:
27-11-2018 16:11

:rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Star² schreef:
27-11-2018 16:11
Bel jij even?
lilalinda schreef:
27-11-2018 16:22
Bel jij even?

Ja hoor, als ze me de link geeft vraag ik het wel even na :whistle:
klinkt als mensenhandel
chrys schreef:
27-11-2018 18:22
klinkt als mensenhandel
of skimming
Of een piramide spel
Stressed is just desserts spelled backwards
malafide “modellenbureau”
of ze zoeken draagmoeders
S-Meds schreef:
27-11-2018 18:42
of ze zoeken draagmoeders
Voor Emile Ratelband :lightbulb:
dat verklaart meteen de kennismakingsavond van 2,5 uur.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 21:04
1.81% gewijzigd
Nee hoor, het wordt uitsmijter. Avondje meelopen om te kijken of ze d'r mannetje staat. Doen ze met velen tegelijk zodat er altijd wel een back-up is die assistentie kan verlenen.
Bobby-Pin schreef:
27-11-2018 19:55
Voor Emile Ratelband :lightbulb:
dat verklaart meteen de kennismakingsavond van 2,5 uur.
Nou je zou verwachten na dia 1 dat de hele zaal dan toch al leeggelopen is. Of verwacht je dan een spectaculaire opbouw met echt een uitsmijter van jewelste. Deze 2 uur heb je zitten luisteren omdat het gaat om tadadaaaaaa Emilietje Tjakka Ratelband
Tante_Ans schreef:
27-11-2018 21:02
Nou je zou verwachten na dia 1 dat de hele zaal dan toch al leeggelopen is. Of verwacht je dan een spectaculaire opbouw met echt een uitsmijter van jewelste. Deze 2 uur heb je zitten luisteren omdat het gaat om tadadaaaaaa Emilietje Tjakka Ratelband
Het is dat ze haar medisch dossier niet hoeft mee te nemen maar anders had ik een ander soort kennismakingsavond gedacht. Dan valt zo'n dia-avond nog wel uit te houden.

*bestaan ze nog, die oersaaie dia voorstellingen? @(
Maleficent schreef:
27-11-2018 18:40
Of een piramide spel
Sekte
Bobby-Pin schreef:
27-11-2018 21:08
Het is dat ze haar medisch dossier niet hoeft mee te nemen maar anders had ik een ander soort kennismakingsavond gedacht. Dan valt zo'n dia-avond nog wel uit te houden.

*bestaan ze nog, die oersaaie dia voorstellingen? @(
Ja mijn nieuwe werkgever organiseert ze nog voor mensen mogen reageren op vacatures.
Maar goed dat heeft misschien meer te maken met de heftigheid van het werk (werken met mensen waar geen lichaamsdeel meer van te herkennen is), zodat mensen goed bewust zijn waarop ze solliciteren.
En op 1 vacature komt gerust 50 - 100 brieven binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven