Kenismakingsavond
dinsdag 27 november 2018 om 14:51
Hoi,
Ik heb paar dagen geleden weer ergens op gesolliciteerd en nu nodigen ze mij uit voor een kennismakingsavond, die ongeveer 2,5 uur duurt. Ik moet wel dingen zoals Mn paspoort, pasfoto en bankrekening. Maar ik snap niet zo goed wat ik van die avond moet verwachten.
Zou iemand me daarbij kunnen helpen?
Liefs x
Ik heb paar dagen geleden weer ergens op gesolliciteerd en nu nodigen ze mij uit voor een kennismakingsavond, die ongeveer 2,5 uur duurt. Ik moet wel dingen zoals Mn paspoort, pasfoto en bankrekening. Maar ik snap niet zo goed wat ik van die avond moet verwachten.
Zou iemand me daarbij kunnen helpen?
Liefs x
dinsdag 27 november 2018 om 15:25
Eh... waar heb je op gesolliciteerd dan? Je weet toch wel om wat voor functie het gaat? Je bent toch van de goede voorbereiding?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 27 november 2018 om 21:02
Nou je zou verwachten na dia 1 dat de hele zaal dan toch al leeggelopen is. Of verwacht je dan een spectaculaire opbouw met echt een uitsmijter van jewelste. Deze 2 uur heb je zitten luisteren omdat het gaat om tadadaaaaaa Emilietje Tjakka Ratelband
dinsdag 27 november 2018 om 21:08
Het is dat ze haar medisch dossier niet hoeft mee te nemen maar anders had ik een ander soort kennismakingsavond gedacht. Dan valt zo'n dia-avond nog wel uit te houden.
*bestaan ze nog, die oersaaie dia voorstellingen?
dinsdag 27 november 2018 om 21:10
Ja mijn nieuwe werkgever organiseert ze nog voor mensen mogen reageren op vacatures.
Maar goed dat heeft misschien meer te maken met de heftigheid van het werk (werken met mensen waar geen lichaamsdeel meer van te herkennen is), zodat mensen goed bewust zijn waarop ze solliciteren.
En op 1 vacature komt gerust 50 - 100 brieven binnen.