Dyson Airwrap
dinsdag 27 november 2018 om 21:32
Hoi!
Ik ben benieuwd of er misschien al mensen zijn die ervaring hebben met de Dyson Airwrap. Hij belooft fantastische resultaten, maar is uiteraard ook schreeuwend duur...
Ik ben vooral benieuwd naar het stijlen: hij zou zonder hitte (en daarmee dus zonder beschadiging van het haar) een stijl en glad kapsel kunnen bewerkstelligen.
Iemand die er iets over kan zeggen? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!
Ik ben benieuwd of er misschien al mensen zijn die ervaring hebben met de Dyson Airwrap. Hij belooft fantastische resultaten, maar is uiteraard ook schreeuwend duur...
Ik ben vooral benieuwd naar het stijlen: hij zou zonder hitte (en daarmee dus zonder beschadiging van het haar) een stijl en glad kapsel kunnen bewerkstelligen.
Iemand die er iets over kan zeggen? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!
dinsdag 27 november 2018 om 21:37
Geen ervaring mee, ziet er wel veelbelovend uit. Wel duur inderdaad.
Bij de Bijenkorf in Eindhoven en Den Haag kan je hem zelf proberen: https://www.debijenkorf.nl/dyson-airwrap-styler
Bij de Bijenkorf in Eindhoven en Den Haag kan je hem zelf proberen: https://www.debijenkorf.nl/dyson-airwrap-styler
dinsdag 27 november 2018 om 21:56
YouTube staat vol met reviews van mensen met allerlei soorten haar.
Ik zou er dus gewoon wat bekijken.
Het lijkt me opzich wel een geinig ding maar ik denk dat een goedkoper apparaat ook zo'n resultaat zou geven.
Mij leek het vooral handig dat je dan zowel die föhn hebt als een krultang maar volgens mij vond Guy Tang dat opzet stuk veel te klein en niet te vergelijken met die bekende föhn.
Ik zou er dus gewoon wat bekijken.
Het lijkt me opzich wel een geinig ding maar ik denk dat een goedkoper apparaat ook zo'n resultaat zou geven.
Mij leek het vooral handig dat je dan zowel die föhn hebt als een krultang maar volgens mij vond Guy Tang dat opzet stuk veel te klein en niet te vergelijken met die bekende föhn.
dinsdag 27 november 2018 om 22:07
bedankt voor de tips, ik ga inderdaad maar eens wat reviews op youtube bekijken! Ik heb ook al wel iets gezien hoor, ik was daarnaast nieuwsgierig naar eventuele reacties hier.
Mintel, jij hebt m dus gebruikt? Ik neem aan dat ie echt niet heet wordt?
Kan je enigszins inschatten of ie mijn dunne pluishaar-met-krul ook zo mooi glad en stijl krijgt als een gewone (hete) stijltang?
Resultaat van die laatste is prima, maar mijn haar is inmiddels zo beschadigd dat ik echt uit moet gaan kijken...
Mintel, jij hebt m dus gebruikt? Ik neem aan dat ie echt niet heet wordt?
Kan je enigszins inschatten of ie mijn dunne pluishaar-met-krul ook zo mooi glad en stijl krijgt als een gewone (hete) stijltang?
Resultaat van die laatste is prima, maar mijn haar is inmiddels zo beschadigd dat ik echt uit moet gaan kijken...
dinsdag 27 november 2018 om 22:10
Ik zag dat mensen het imiteerden met een lege goed met een gleuf erin en daar dan de föhn op zetten.
Ik heb er ook naar gekeken. Heb zelf drama haar, dus zou mogelijk een optie zijn om mijn haar te föhnen zonder het te beschadigen. Heb een aantal artikelen gelezen, maar alleen van mensen met prachtige haren
Ik heb er ook naar gekeken. Heb zelf drama haar, dus zou mogelijk een optie zijn om mijn haar te föhnen zonder het te beschadigen. Heb een aantal artikelen gelezen, maar alleen van mensen met prachtige haren
dinsdag 27 november 2018 om 22:11
Tsumtsum, ik zou ook graag gaan voor een goedkoper apparaat! Zeker omdat ik eigenlijk niet echt geïnteresseerd ben in het krulgebeuren.... dat kan af en toe eens leuk zijn, maar het gaat me voornamelijk om stijlen.
En ik zoek dus heel specifiek iets zonder hitte, omdat dat zo beschadigt... weet jij of er een alternatief op de markt is?
En ik zoek dus heel specifiek iets zonder hitte, omdat dat zo beschadigt... weet jij of er een alternatief op de markt is?
dinsdag 27 november 2018 om 22:20
Mmmm...... zou ik dat dan wel goed begrepen hebben? Ga ik nog even goed uitzoeken, het is voor mij nl de enige reden om verder te kijken dan mijn huidige stijltang...
woensdag 28 november 2018 om 08:08
woensdag 28 november 2018 om 09:33
Dat klinkt wel okee qua hitte, zeker als ik die vergelijk met een stijltang! Mijn haar is ook wel makkelijk te stylen - ik hoef mijn tang ook niet zo hoog te zetten - dus dat zou wellicht wel goed gaan.
Mijn haar pluist wel heel erg. Ook daarvoor schijnt het Dyson-apparaat goed te zijn.
t klinkt bijna te mooi om waar te zijn allemaal! Behalve de prijs dan....
(ik had nog stiekem gehoopt op slechte verhalen zodat ik dat veel te dure ding direct uit mijn hoofd kon zetten....)
Ik blijf benieuwd naar inzichten en eigen ervaringen, bedankt allemaal!
Mijn haar pluist wel heel erg. Ook daarvoor schijnt het Dyson-apparaat goed te zijn.
t klinkt bijna te mooi om waar te zijn allemaal! Behalve de prijs dan....
(ik had nog stiekem gehoopt op slechte verhalen zodat ik dat veel te dure ding direct uit mijn hoofd kon zetten....)
Ik blijf benieuwd naar inzichten en eigen ervaringen, bedankt allemaal!
zaterdag 29 december 2018 om 10:50
zaterdag 29 december 2018 om 10:56
.mayolijn28 schreef: ↑27-11-2018 21:37Bij de Bijenkorf in Eindhoven en Den Haag kan je hem zelf proberen: https://www.debijenkorf.nl/dyson-airwrap-styler
Hudson Bay Amsterdam ook, mocht dat dichterbij zijn. Werd er laatst getrakteerd op een mannelijke bezoeker die hem op zijn borsthaar zette. Ja het regende, maar niet zó erg