Te weinig kinderen!

27-11-2018 22:29 77 berichten
Dat is wel even een domper. Mijn aantal kinderen matcht niet met mijn horoscoop. Terwijl Jolly er precies genoeg heeft volgens zijn sterrenbeeld. Er zit dus een kern van waarheid in het nieuwste Vivablog. Je denkt toch niet dat ze die stukkies uit hun duim zuigen? Nou dan.

Maar goed, hoe kom ik op mijn leeftijd alsnog aan drie kinderen? En is Redbulletje een Boogschutter?
Ik ben 2 dagen te laat geboren las ik ;-D
Wil je er 1 van mij? Stuur maar terug als ie een beetje zinnig kan converseren.
Alle reacties Link kopieren
Kopen op de zwarte markt.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik heb er ook nog eentje over, mijn sterrenbeeld says 1 en ik heb er 2
:proud:
the_Wicked_Witch schreef:
27-11-2018 22:31
Wil je er 1 van mij? Stuur maar terug als ie een beetje zinnig kan converseren.
Is-ie zindelijk? En hoe vaak moet je hem uitlaten?
Absoluut uit hun duim gezogen. Alleen de vissen hebben vijf kinderen, wat betekent dat vissen alleen met vissen kinderen mogen krijgen. Dat matcht niet met de liefdeshoroscoop.

Ergo, een van tweeen is uit de duim gezogen.
lambchop wijzigde dit bericht op 27-11-2018 22:37
0.45% gewijzigd
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ik kom er 1 tekort en mijn man heeft er 1 teveel.. :-[
Ik ben tweeling en man is vissen, we zouden dus een berg kinderen moeten hebben. We hebben er niet een en willen er niet een dus dikke vette onzin zoals zoveel van die stomme stukjes.
Lambchop schreef:
27-11-2018 22:33
Absoluut uit hun duim gezogen. Alleen de vissen hebben vijf kinderen, wat betekend dat vissen alleen met vissen kinderen mogen krijgen. Dat matcht niet met de liefdeshoroscoop.

O, ik dacht dat het optelde. Vissen 5 en Stier 2, samen 7.
Lambchop schreef:
27-11-2018 22:33
Absoluut uit hun duim gezogen. Alleen de vissen hebben vijf kinderen, wat betekend dat vissen alleen met vissen kinderen mogen krijgen. Dat matcht niet met de liefdeshoroscoop.

:applause:
(Voorbeeldje hė? Alsof Vissen en Stier ooit lang genoeg samen blijven om zich voort te planten....)
pien6 schreef:
27-11-2018 22:34
Ik kom er 1 tekort en mijn man heeft er 1 teveel.. :-[
:there:

Daar kán ik natuurlijk een theorie op los laten maar dat is dan weer niet zo goed voor de relatie
stroman schreef:
27-11-2018 22:32
Is-ie zindelijk? En hoe vaak moet je hem uitlaten?

Dat regelt ie al helemaal zelf. Maar hij douched alleen onder bedreiging, stinkt als een otter in een turkse hoerenkit en op zijn kamer bevinden zich bakjes met schimmel in diverse stadia van ontwikkeling. En oh ja, in het weekend staat ie om 5 uur op omdat er een raid gaande is waar ie een essentieel deel in heeft. Zijn koffie maakt ie dan zelf maar niet geheel geruisloos.
Ik moet een even aantal, want dat hoort zo bij mijn sterrenbeeld. Volgens de waarzegster op de kermis zou ik een oneven aantal krijgen. Ik heb er twee en ben nu in verwarring: als de waarzegster gelogen heeft, betekent dat dan dat de astrologie een exacte wetenschap is?
Mijn man moet er nog twee bij. Ik voorzie een echtscheiding, ik zal het morgen bespreken.
Bij mij en vriendlief klopt wel :biggrin:

Alleen komen we niet in getal overeen. Toch eens horen wie de andere blijde ontvangers mochten zijn van zijn mannelijkheid :popcorn:
redbulletje schreef:
27-11-2018 22:31
Ik ben 2 dagen te laat geboren las ik ;-D
Steenbok! Raarste sterrenbeeld. Nou ja, na Maagd dan.
Voor mij is 1 het ideale aantal en voor man 3. We zitten mooi in het midden, denk dat het zo heeft moeten zijn.
De kosmos heeft gesproken
stroman schreef:
27-11-2018 22:35
(Voorbeeldje hė? Alsof Vissen en Stier ooit lang genoeg samen blijven om zich voort te planten....)
Wel als die stier leert zwemmen en lang genoeg onder water kan blijven.
Dus vast niet met rode vissen want die kosten meer adem door woedeaanvallen.
Kan ik er van iemand een overnemen? Mis er nog 1tje.
Overigens mis ik ook drie kinderen.....
Betty_Slocombe schreef:
27-11-2018 22:37
Ik moet een even aantal, want dat hoort zo bij mijn sterrenbeeld. Volgens de waarzegster op de kermis zou ik een oneven aantal krijgen. Ik heb er twee en ben nu in verwarring: als de waarzegster gelogen heeft, betekent dat dan dat de astrologie een exacte wetenschap is?
Mijn man moet er nog twee bij. Ik voorzie een echtscheiding, ik zal het morgen bespreken.
Je kunt maar beter nu de stekker er uit trekken, want dit gaat nooit werken. Jullie zijn duidelijk niet voorbestemd volgens de sterren
the_Wicked_Witch schreef:
27-11-2018 22:36
Dat regelt ie al helemaal zelf. Maar hij douched alleen onder bedreiging, stinkt als een otter in een turkse hoerenkit en op zijn kamer bevinden zich bakjes met schimmel in diverse stadia van ontwikkeling. En oh ja, in het weekend staat ie om 5 uur op omdat er een raid gaande is waar ie een essentieel deel in heeft. Zijn koffie maakt ie dan zelf maar niet geheel geruisloos.
:rofl:
Zonnebloem8850 schreef:
27-11-2018 22:40
Kan ik er van iemand een overnemen? Mis er nog 1tje.

Ik bied er net 1 aan. Hebben? Ik kom hem zó brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven