Te weinig kinderen!
dinsdag 27 november 2018 om 22:29
Dat is wel even een domper. Mijn aantal kinderen matcht niet met mijn horoscoop. Terwijl Jolly er precies genoeg heeft volgens zijn sterrenbeeld. Er zit dus een kern van waarheid in het nieuwste Vivablog. Je denkt toch niet dat ze die stukkies uit hun duim zuigen? Nou dan.
Maar goed, hoe kom ik op mijn leeftijd alsnog aan drie kinderen? En is Redbulletje een Boogschutter?
Maar goed, hoe kom ik op mijn leeftijd alsnog aan drie kinderen? En is Redbulletje een Boogschutter?
dinsdag 27 november 2018 om 22:32
Is-ie zindelijk? En hoe vaak moet je hem uitlaten?the_Wicked_Witch schreef: ↑27-11-2018 22:31Wil je er 1 van mij? Stuur maar terug als ie een beetje zinnig kan converseren.
dinsdag 27 november 2018 om 22:33
Absoluut uit hun duim gezogen. Alleen de vissen hebben vijf kinderen, wat betekent dat vissen alleen met vissen kinderen mogen krijgen. Dat matcht niet met de liefdeshoroscoop.
Ergo, een van tweeen is uit de duim gezogen.
Ergo, een van tweeen is uit de duim gezogen.
lambchop wijzigde dit bericht op 27-11-2018 22:37
0.45% gewijzigd
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
dinsdag 27 november 2018 om 22:34
O, ik dacht dat het optelde. Vissen 5 en Stier 2, samen 7.
dinsdag 27 november 2018 om 22:34
dinsdag 27 november 2018 om 22:36
Dat regelt ie al helemaal zelf. Maar hij douched alleen onder bedreiging, stinkt als een otter in een turkse hoerenkit en op zijn kamer bevinden zich bakjes met schimmel in diverse stadia van ontwikkeling. En oh ja, in het weekend staat ie om 5 uur op omdat er een raid gaande is waar ie een essentieel deel in heeft. Zijn koffie maakt ie dan zelf maar niet geheel geruisloos.
dinsdag 27 november 2018 om 22:37
Ik moet een even aantal, want dat hoort zo bij mijn sterrenbeeld. Volgens de waarzegster op de kermis zou ik een oneven aantal krijgen. Ik heb er twee en ben nu in verwarring: als de waarzegster gelogen heeft, betekent dat dan dat de astrologie een exacte wetenschap is?
Mijn man moet er nog twee bij. Ik voorzie een echtscheiding, ik zal het morgen bespreken.
Mijn man moet er nog twee bij. Ik voorzie een echtscheiding, ik zal het morgen bespreken.
dinsdag 27 november 2018 om 22:39
Steenbok! Raarste sterrenbeeld. Nou ja, na Maagd dan.
dinsdag 27 november 2018 om 22:39
Wel als die stier leert zwemmen en lang genoeg onder water kan blijven.
Dus vast niet met rode vissen want die kosten meer adem door woedeaanvallen.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
dinsdag 27 november 2018 om 22:41
Je kunt maar beter nu de stekker er uit trekken, want dit gaat nooit werken. Jullie zijn duidelijk niet voorbestemd volgens de sterrenBetty_Slocombe schreef: ↑27-11-2018 22:37Ik moet een even aantal, want dat hoort zo bij mijn sterrenbeeld. Volgens de waarzegster op de kermis zou ik een oneven aantal krijgen. Ik heb er twee en ben nu in verwarring: als de waarzegster gelogen heeft, betekent dat dan dat de astrologie een exacte wetenschap is?
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-11-2018 22:36Dat regelt ie al helemaal zelf. Maar hij douched alleen onder bedreiging, stinkt als een otter in een turkse hoerenkit en op zijn kamer bevinden zich bakjes met schimmel in diverse stadia van ontwikkeling. En oh ja, in het weekend staat ie om 5 uur op omdat er een raid gaande is waar ie een essentieel deel in heeft. Zijn koffie maakt ie dan zelf maar niet geheel geruisloos.
Ik bied er net 1 aan. Hebben? Ik kom hem zó brengen.