verliefd op collega

28-11-2018 14:15 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een erg leuke collega op mijn werk. We werken al 1,5 jaar samen, wel beide op een andere afdeling. Ik weet toevallig dat hij een relatie heeft, maar ondanks dat loopt hij de hele dag met me te flirten. Hij zit constant te knipogen naar me en ik voel gewoon dat er een sexuele spanning tussen ons hangt. Ik denk dat ik verliefd ben op hem, maar ik weet niet wat ik moet doen.

Wat is jullie advies?
Lang leven lol!!!
Grobbekuiken_ schreef:
28-11-2018 14:42
In 'Lees ook' staat nu e.o.a. bericht over dat seks op je werk zo goed zou zijn voor je carrière, maar daar zou ik maar niet blind op varen als ik jou was.
In mijn ervaring telt dat alleen als je het met je meerderen doet
Wat ga je nu doen TO ?
Het is een beetje geëscaleerd. Gistermiddag ben ik wat langer gebleven om over te werken, had nog wel het een en ander te doen. Hij is langsgekomen en gaf me een kus op de mond toen hij na even praten weer wegging.

Het is niet een hele heftige escalatie, maar dit heeft me wel echt van mijn a propos gebracht. Ik heb heel de nacht wakker gelegen, omdat ik niet weet wat ik moet doen. Veel van jullie zeggen dat ik het niet aan moet gaan met een collega, en diep van binnen lijkt dit mij ook het beste om te doen, maar ik begin denk ik gevoelens te krijgen voor hem... Moet ik proberen om hem te negeren? Moet ik er verder op in gaan?
Lang leven lol!!!
Berlinda_roosjes2 schreef:
29-11-2018 08:14
Moet ik er verder op in gaan?
NEE!
Geen relatiemateriaal.
En dat weet je best.
Het is een beetje geëscaleerd. Gistermiddag ben ik wat langer gebleven om over te werken, had nog wel het een en ander te doen. Hij is langsgekomen en gaf me een kus op de mond toen hij na even praten weer wegging.

Het is niet een hele heftige escalatie, maar dit heeft me wel echt van mijn a propos gebracht. Ik heb heel de nacht wakker gelegen, omdat ik niet weet wat ik moet doen. Veel van jullie zeggen dat ik het niet aan moet gaan met een collega, en diep van binnen lijkt dit mij ook het beste om te doen, maar ik begin denk ik gevoelens te krijgen voor hem... Moet ik proberen om hem te negeren? Moet ik er verder op in gaan?
Nee, hij heeft al een relatie, en hij gaat niet weg bij haar voor jou.
beetjegek schreef:
29-11-2018 08:40
Nee, hij heeft al een relatie, en hij gaat niet weg bij haar voor jou.
Maar een kus op de mond moet toch iets betekenen?
Lang leven lol!!!
Dat betekent dat ie vreemd gaat.
Vind 't altijd wel apart overigens dat zodra men een topic hier begint er vaak ineens iets escaleert. Je werkt al 1,5 jaar samen, opent gisteren het topic en diezelfde dag al gebeurt er ineens zoiets.
Maar goed dat is vast toeval.
Snap dat het lastig is hoor, je vindt hem leuk en dan gebeurt er zoiets, probeer dan je hoofd eens koel te houden.
Je kunt je in het leven niet laten leiden door alleen (lust)gevoelens. Als we dat allemaal zouden doen dan werd het een puinhoop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
29-11-2018 08:44

Ja, dat betekent dat hij wel zin heeft aan een potje hete seks terwijl hij thuis ook nog een back-upmeisje heeft om mee af te wisselen. Welke man wil dat nou niet?

.
tjee.... verrassend......
Echt werkelijk... zo dom kun je gewoon niet zijn.....
Wat zou je tegen een vriendin zeggen die met dit verhaal bij jou kwam?!
Yraatje schreef:
28-11-2018 15:55
Ik zou afstand houden. Je hebt alleen jezelf ermee als blijkt dat zijn relatie toch niet zo slecht gaat als hij beweert....
Dit. Hij kan jou van alles wijs maken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Doe niet zo naïef. Zeg tegen hem dat hij dit nooit meer hoeft te flikken zolang hij een relatie heeft. Zodra hij dat heeft afgesloten zien jullie verder, maar niet daarvoor.
Neem afstand, maak duidelijk dat je niks wil met iemand die een relatie heeft, anders gaat het nog pijnlijk voor je worden
Ja zeker, dat hij je lekker vindt om te neuken als leuk extraatje maar meer niet. Hij heeft immers gewoon een vrouw thuis. Dit is een recept voor drama.
Echt waar, wat zijn sommige meiden toch dom (of naïef).
Hij is aan het testen of je er op in zult gaan. Volgende gelegenheid dat jullie alleen zijn zal hij nog verder proberen te gaan.
Hij lijkt me een vrouwenverslinder. Denk maar niet dat je de enige bent bij wie hij het probeert. Zonde van je tijd.

Oh en don't sh*t where you eat.
TO, hoe oud ben je?
Jeetje wat een leuke vent.

Enne je weet dat een van de bekende lulkoeksmoezen is, dat het gaat thuis wat minder goed geleuter he?
creativeguy schreef:
02-12-2018 10:05
Ja zeker, dat hij je lekker vindt om te neuken als leuk extraatje maar meer niet. Hij heeft immers gewoon een vrouw thuis. Dit is een recept voor drama.
Echt waar, wat zijn sommige meiden toch dom (of naïef).
Yup!
Als die kus niks betekent, hoezo dan geëscaleerd?
Tsja, wat wil jij zelf?
Gewoon een leuke tijd, dan kun je er iets mee doen. Maar als je op zoek bent naar een serieuze relatie dan begeef je je op glad ijs en kun je achterblijven met een gebroken hart. De vraag is dus wat voor persoon je bent en of je hier van kunt genieten zonder dat er toekomst in zit. Daar moet je namelijk van uit gaan. Tuurlijk is zijn relatie niet goed anders zocht hij het niet bij een ander. Maar wil niet zeggen dat hij haar in de steek laat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven