verliefd op collega

28-11-2018 14:15 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een erg leuke collega op mijn werk. We werken al 1,5 jaar samen, wel beide op een andere afdeling. Ik weet toevallig dat hij een relatie heeft, maar ondanks dat loopt hij de hele dag met me te flirten. Hij zit constant te knipogen naar me en ik voel gewoon dat er een sexuele spanning tussen ons hangt. Ik denk dat ik verliefd ben op hem, maar ik weet niet wat ik moet doen.

Wat is jullie advies?
Lang leven lol!!!
Niks. Hij heeft een relatie.

Proberen om die verliefdheid niet te voeden, ga hem uit de weg of zoek zelfs ander werk (als dat kan).
Wat eten we vanavond?
Bel zijn vriendin of ze in is voor een trio.... :facepalm:
In 'Lees ook' staat nu e.o.a. bericht over dat seks op je werk zo goed zou zijn voor je carrière, maar daar zou ik maar niet blind op varen als ik jou was.
There is always something happening, and it's usually right now
Tieten naar voren en gelijk het bed mee induiken, natuurlijk. En dan na 6 maanden heen en weer mekkeren over "ja ik ga het binnenkort écht uitmaken met mijn vriendin!" en lieve woordjes en 'het voelt zo vertrouwd' er 3 maanden later achter komen dat hij weer een ander neukt.

Succes verzekerd!

Bij twijfel moet je snel zwanger worden.
HKr schreef:
28-11-2018 14:43
Tieten naar voren en gelijk het bed mee induiken, natuurlijk. En dan na 6 maanden heen en weer mekkeren over "ja ik ga het binnenkort écht uitmaken met mijn vriendin!" en lieve woordjes en 'het voelt zo vertrouwd' er 3 maanden later achter komen dat hij weer een ander neukt.

Succes verzekerd!

:yes:
Eindelijk een keer iets goed gedaan in mn leven
Niets doen.

Niet stoken in de relatie van een ander en er geen onprofessionele oncollegiale puinhoop van maken op je werk.

Daarnaast: waarom zou jij een vriend willen die de hele tijd met andere vrouwen bezig is? Of denk je dat jij dat alleen bij haar doet? :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
HKr schreef:
28-11-2018 14:43

Succes verzekerd!

Nou, kijk 's aan, voorgekauwd en wel.
Kun je hier wat mee to?
Goh leuke vent die zn vriendin wil belazeren.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
28-11-2018 15:10
Goh leuke vent die zn vriendin wil belazeren.

Ja want flirten betekent direct dat je je vriendin wil belazeren.
TO beeldt het zoch misschien wel in.
Bedank voor alle reacties.
Ik vind het erg lastig, maar ik heb begrepen dat het erg slecht gaat met zijn relatie thuis.
Lang leven lol!!!
Berlinda_roosjes2 schreef:
28-11-2018 15:47
Ik vind het erg lastig, maar ik heb begrepen dat het erg slecht gaat met zijn relatie thuis.
.
Tjee, verrassend....
En nu moet jij hem opvrolijken ?
Dus?
Dat zeggen ze altijd naïef mutsje
Dat verandert niets aan de situatie.
Flirten op de werkvloer wanneer je serieus genomen wil worden is geen optie.
Zelfs als dat zo is dan dien je afstand te houden.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Never dip your pen in company ink
drominique schreef:
28-11-2018 15:51
Flirten op de werkvloer wanneer je serieus genomen wil worden is geen optie.
Dat ligt er maar precies aan hoe je in deze zin 'serieus genomen' interpreteert.....
Ik zou afstand houden. Je hebt alleen jezelf ermee als blijkt dat zijn relatie toch niet zo slecht gaat als hij beweert....
Yraatje schreef:
28-11-2018 15:54
Dat ligt er maar precies aan hoe je in deze zin 'serieus genomen' interpreteert.....

Dat is ook wel weer waar...
2 dingen:

1. Hij heeft een vriendin dus laat hem met rust. Kijken mag, aankomen niet :)

2. Ik heb er ervaring mee, relatie met een collega gehad en hoewel hij stuk ouder is dan dat ik ben was hij heeeeeeel onvolwassen. Hij kon niet normaal goedemorgen zeggen, als ik mijn hand naar hem uitstak om het ijs te klaren word het ge-misinterpeteerd etc. Ik ben onlangs veranderd van baan en ik zit hier veel beter op mijn plek omdat ik niet meer die kleuter op mn nek heb.
Ik raad het dus heeeeel erg af

Moge duidelijk zijn dat onze relatie niet meer bestaat en hoewel mijn baas me er graag bij had gehad was de sfeer zo verrot dat ik toch liever mn heil ergens anders zocht
anoniem_376946 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 16:50
14.89% gewijzigd
Self-love is the greatest middle finger of all time
Nou en?...je lost je problemen niet op door het buiten de deur te zoeken. Blijkbaar klaagt hij over zijn partner buiten de deur maar er een eind aan breien en het netjes oplossen ho maar....dat is slap gedrag.

Wil je nou echt iets met een niet trouwe man, die oneerlijk is en slap?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het erg lastig, maar ik heb begrepen hoop dat het erg slecht gaat met zijn relatie thuis.
Want dat zal het wel zijn.
Van bezette mannen blijf je met je kut poten af.
creativeguy wijzigde dit bericht op 28-11-2018 18:47
15.75% gewijzigd
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven