Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@meis Jee wat een verhaal. Wat lastig van die zomer allergie. Ik hoop voor je dat het dieet dit keer goed werkt. Wat mag je dan niet meer eten en wat juist wel? Ik snap dat je lichaam dan weinig energie over hebt voor sporten enzo.

Ben je fanatiek aan het wielrennen geweest? Wat lastig dat het nu even niet meer gaat. Hoop dat het goed komt met de echo. Ik ga nu het weer lente word mijn mountainbike weer eens uit de garage pakken. Heerlijk vind ik dat fietsen!

Nou ik lig nu nog lekker in mijn bed, wel een uitvinding internet op je mobiel! Maar mijn wekker is al een paar keer gegaan, dus moet eruit!

Fijne dag allemaal!
@ tatli hihi nog een overeenkomst! Zo goed.... Grappig dat je dat zegt over de Nederlandse uitvinding. Ik ben het eigenlijk wel een beetje daar mee eens.... Echt een westers idee volgens mij eerst carriere en dan kinderen. Goh... wat heb ik me weer netjes aan de maatschappij gehouden.

@ meis, heb je datum aangepast hoor! Gezellig hopelijk samen NOD'en. Maar wel pittig hoor wat je schrijft! Je zou zeggen heerlijk eindelijk zomer, maar met dit soort klachten kijk je er minder naar uit denk ik. Hopelijk gaat het deze zomer ook helemaal goed komen door je dieet!

@ korrel, ik ben inderdaad ook wel een beetje klaar met het rot nieuws.... Trouwens ik ben wel een beetje jaloers dat jij kan forummen op je telefoon. Hopelijk kan ik weer een nieuwe in de zomer uitzoeken waarmee ik vanuit mijn bed kan forummen :-)

@peach, wat maakt leeftijd uit toch! Als jullie er klaar voor zijn dan zijn jullie er klaar van! Wij waren wat langzamer daarin......
Hier nog een M. op het forum, maar goed dat terzijde.

Ik ben zelf 28 (sinds januari) en mijn man wordt in mei 29. Mijn man was er nog niet eerder aan toe. En we wilden ook eerst trouwen voordat we een kind willen krijgen. Dus daarom is het plaatje nu helemaal ok.

Ik heb nu via het ruiltopic hier op het forum een boek voor "papa's" geruild. Die valt 1 deze dagen bij mij in de bus en dan kan ik hem aan mijn man laten lezen. Hij is ook niet zo van het lezen, maar hopelijk hiermee wel.
Hi Ladies,

Wow.. wat zijn jullie weer actief geweest de afgelopen dag.

En nou, nou… wat grappig dat andere mensen zich zo druk maken om wat hier wel en niet gezegd wordt hè?

Vraag me echt af waar die mensen de tijd vandaan houden om topics welke ze niet interesseren helemaal terug te lezen en uit te pluizen. Maar goed… er gaat een nieuwe (forum)wereld voor me open.

Over mobieltjes gesproken: Zijn jullie een beetje op de hoogte hiervan?

Ik ben hard aan een nieuwe toe en vroeg me af of jullie een mobiel hebben waar jullie helemaal happy mee zijn. Ik ben over het algemeen wel Nokia – fan, maar zou niet weten welke te kiezen.

Hè Korrel, wat balen Kan me voorstellen dat je NU ongesteld wilt worden.

Hoop echt dat het heel snel gaat komen. Wat gaaf trouwens, internetten met je mobiel. Zover ben ik nog niet hoor, haha..

Poffer, jee, jij bent wel aan de beurt zeg met al het nare nieuws . Veel sterkte meid. (f)

Liedje: Hoe gaat het met je spierpijn? Sta je voor de klas? Welke groep heb je?

Meis1980: Hopelijk kunnen ze je snel helpen aan je heup en kun je dan alles weer een beetje gaan opbouwen? Wow.. klinkt heftig je allergie. Wat moet je dan laten staan in je dieet? Erg veel begrijp ik uit je woorden? Hihihi ja, ik hoop ook dat je deze zomer een megabult meesjouwt

Miss: Wat leuk dat je je ouders zo blij hebt kunnen maken. En spannend joh, naar de verloskundige. Is weer iets leuks om naar toe te leven, niet?

Meiske: Laat je even horen hoe het was met de trap-gedoetjes?

Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
@ toadette, wat vind jij belangrijk in een mobiel? Ik ben gek op gadgets!
quote:Poffertjes schreef op 18 maart 2009 @ 10:26:

@ toadette, wat vind jij belangrijk in een mobiel? Ik ben gek op gadgets!

Belangrijk voor mij is een agenda-functie en bleutooth. Voor de rest bel en sms ik er alleen mee. Alhoewel dat internetten me ook wel aanspreekt.

Ik heb nu een Nokia E65, zo'n slide, maar de toetsen reageren niet goed meer, en de garantieperiode is allang voorbij.

Jij goede ervaringen met een bepaald toestel?

Liefs, T
@Toadette: maandag was Upstairs hier. Als we dat doen, kost het wel heeeeeel veel. Maar dan ben je er wel voor 30 jaar vanaf. En het is makkelijk in onderhoud. Vanavond komt er nog zo'n bedrijf en dan besluiten we wat we doen.
@ toadette, aangezien je Nokia fan bent kan je gaan voor de Nokia N96. Die is wel handig met internet, bluetooth en volgens mij ook een agenda.
Zo, ik ga ook eens kijken of ik met mijn mobiel kan internetten. En ja hoor... dank voor de nokia tip poffer. Ik ga me er eens in verdiepen. meiske, ben benieuwd waar je keuze op valt. Bij ons komen ze vrijdag. X T.
Komen ze dan ook kijken voor je trap?
@toad ik heb de Iphone van Apple met een internet abonnement hoef je niet meer te bleutoothen! Echt zo makkelijk! Ik kom net van mijn werk en pik de laatste zonnestraaltjes in mijn tuin mee. En nog forummen tegelijk! Al gaat het intoetsen niet zo snel als op een pc.

Maar ik ben heel tevreden met deze telefoon!

Verder wel lekker dagje gehad. Nog niks roods ontdekt helaas. Voel wel al een paar dagen krampen in mijn buik, dan denk ik het komt eindelijk! Maar een uur later is het weer over. Ik snap soms niks van mijn lichaam.
@meis,wat bizar zeg van die allergie! is het een bepaalde stof in voeding waar je niet tegen kan?

@korrel, handig zeg zo op je mobiel internetten! ik heb een simonly en een beetje oude gare telefoon nog, moet ook binnenkort weer is een nieuwe halen. Is er al iets in aantocht van een ongesteldheid?

@poffertjes, nee is ook zo dat leeftijd niet uitmaakt. Ik ben alleen bang voor de reactie van zijn familie. Zijn moeder zal zich wel doodschrikken denk ik wanneer het zover is, ze ziet hem echt nog als haar jongste zoon.
is iedereen hier nog braaf aan het foliumuur? Ik vergeet het zo vaak om 's ochtends in te nemen, hebben jullie hier ook last van?

@ peach ik heb ook jaren een gare mobiel gehad, maar ben nu verwend met deze en lam nu niet meer zonder!
ja nog steeds braaf aan de foliumzuur. Ik vergeet het soms, dan maar een keertje niet denk ik dan.
@korrel, ik wel hoor! Soms vergeet ik het inderdaad, maar dan slik ik het gewoon wat later. Bij mij zit het bij de Zwanger Worden pilletje van de Etos. Dei zorgt ook voor een mooie cyclus. Misschien dat dat bij mij geholpen heeft voor een beetje normale cyclus.....

@ peach ik kan echt nooit wachten tot mijn abo afloopt en ik weer een nieuwe mobiel kan uitzoeken! Heerlijk weer een nieuw speeltje.....
@ poffertjes echt waar zorgen de zwanger worden pilletjesvvan de etos voor een regelmatige cyclus? Ik ren morgen meteen er naar toe! Ik had in een ander topic ook goede verhalen gehoord. Goede tip en wieweet zorgen ze ook voor extra snel een dikke buik
@ korrel: Ja, wat kan je lijf je dan voor de gek houden he? Maar misschien helpen die zwanger word pillen bij de etos?

@poffertjes: Zijn daar echt pillen voor?? Geweldig, maar voor jou hebben ze in ieder geval geholpen.

@liedje: En? Word je langzaam aan al gek. Sjonge..jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Heb je zelf nog de hoop dat je, ondanks je negatieve testen, toch zwanger bent? Want je lijf en mind kan je ongesteldheid weg laten he? Ik heb dat 2 rondes geleden gehad. Nooit 1 dag overtijd, en ineens een week overtijd, maar ik was er zo mee bezig. Tot ik mijn laatste zwangerschapstest ging doen (had er al 5 gedaan) en tegen mezelf gezegd had, als de test nu negatief is, dan laat ik het los en word ik ongesteld. En prompt werd ik ongesteld! Ik hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent nu...

@meiske:Laat je ons weten wat voor trap er komt?

@toadette: Mobiel internetten?? Haha.. ik ben echt een leek wat dat betreft.

@peach: Leeftijd maakt echt niks uit, het ligt aan zoveel factoren, en die zijn heel persoonlijk. Ik had pas op latere leeftijd een goede relatie, met een man, waarvan ik dacht, met jou wil ik kinderen, toen was ik dus al 32.

@miss: Wat een leuke manier om het zo aan je ouders te vertellen met dat rompertje..zo lief ook! Eergister is een goede vriendin van me bevallen en ik heb al zo'n zin om naar prenatal te gaan en voor ons klein ongeboren kindje iets moois te kopen! Zo heerlijk shoppen daar!

Maar dan die krampen...je schrijft dat het zo erg is, dat je niet rechtop kan lopen..ik zou dan toch even naar de huisarts toe gaan denk ik..ook al is het gewoon voor je eigen geruststelling.

En hier...gaat alles goed. Voel me steeds meer zwanger...vind de vermoeidheid wel vermoeiend...De rest vind ik leuk en geeft een goed gevoel..ik denk maar zo: hoe meer klachten, hoe groter de kans dat het allemaal goed is. Want daar ben ik wel heel erg mee bezig, en die echo duurt nog zo lang. ik ga volgende week een afspraak maken met de huisarts en hoop dan zo snel mogelijk voor de 1e echo te mogen en een kloppend hartje te zien..
@duplex: Hoe gaat het met je blaasontsteking?

@tatlitatli: En? Al wat meer bekend?
@korrel; ik heb precies hetzelfde als jij. Ik krijg af en toe krampen en dan denk ik: ik zal wel ongesteld worden maar na verloop van tijd trekt het weer weg.

@paulita: nog steeds geen nieuws toch. Ik hou me in maar in het weekend ga ik er toch maar een testje tegenaan gooien.

@poffer: in die zwanger worden pillen van etos zit ook foliumzuur toch? Ik slik nu van een ander merk, met strips met dagaanduiding, net zoals de anticonceptiepil. Op zich wel handig maar relatief duur. Ik zal eens kijken wanneer ik in de etos ben.

fijne avond nog meisjes!
if we all light up, we can scare away the dark...
Hi Ladies,

lekker dagje gehad allemaal? Hier wel hoor

woensdag is mijn part time dag and I love it.

meiske, ze komen bij ons vrijdag de trap al bekleden, dus aankomend weekend ben ik veel in de gang te vinden

ik vergeet mijn foliumzuur vrijwel niet, ben al gewend om 's ochtends vitaminen te nemen, en daar staat t potje bij.

korrel, balen dat je menstruatie zich nog niet laat zien

Iphone is inderdaad errug gaaf. Maar euh.. Is zo'n abonnement niet knetterduur?

paulita, kan me voorstellen dat je enorm uitkijkt naar je echo. Is toch fijn en een soort van bevestiging dat alles oké is.

nou meiden, ik ga even voorlezen uit Pinkeltje en daarna lekker aan de koffie.

liefs, T
@paulita, wat fijn dat alles goed gaat! die vermoeiendheid hoor ik echt van alle zwangere om me heen! maar goed naar je lichaam luisteren denk ik...

Ik had vandaag weer licht bloedverlies, zo raar zit al op mn 6e dag.

Mn menstruatie begon ook al 2 eerder met heel licht bloedverlies...dus zo n 8 dagen heb ik nu al last..heb ik normaal nooit, lekker vaag dus weer!

Net even naar de dierenarts geweest, 2 katten moesten worden ge-ent. Vanavond lekker niks meer doen, morgen en vrijdag vrij!!! Het weekend heb ik weer dienst.
@ iedereen, vandaag weer een dipstickje gebruikt! Nog geen tweede streepje. Maar die dingen werken wel prima hoor! Morgen een dag op cursus (Arbeidsrecht) samen met een collega. Heel erg veel zin in en natuurlijk ook wel gezellig!

@ peach balen dat het zo lang duurt. Maar het einde is vast al bijna inzicht! En dan kom de ovulatie ook snel dichterbij!!

@ toadette, pinkeltje... jeugdsentiment! Wat stoer....

@tatli, er zit ook foliumzuur in. Voor de hele maand pillen van de etos kost 7,95. Dus dat valt best mee!

@ korrel het zou inderdaad erg prettig zijn als de Etos pillen ook voor een snel dikkere buik zorgen.

@ iedereen, zat net tv te kijken en ging over overgewicht en zwanger worden. Ik werd wel een beetje gelukkig! Schijnt goed te zijn om niet te zwaar te zijn als je zwanger wil worden. Ben ik even blij dat ik net klaar ben en 13 kilo afgevallen ben :-) Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat als je mama niet teveel overgewicht heeft dat je als kinder minder kans hebt om dik te worden. Is mijn moeite met afvallen toch ook voor een andere reden geweest!

Ik ga vanavond maar op tijd naar bed. Lekker fris morgen op cursus!

x
@ iedereen, vandaag weer een dipstickje gebruikt! Nog geen tweede streepje. Maar die dingen werken wel prima hoor! Morgen een dag op cursus (Arbeidsrecht) samen met een collega. Heel erg veel zin in en natuurlijk ook wel gezellig!

@ peach balen dat het zo lang duurt. Maar het einde is vast al bijna inzicht! En dan kom de ovulatie ook snel dichterbij!!

@ toadette, pinkeltje... jeugdsentiment! Wat stoer....

@tatli, er zit ook foliumzuur in. Voor de hele maand pillen van de etos kost 7,95. Dus dat valt best mee!

@ korrel het zou inderdaad erg prettig zijn als de Etos pillen ook voor een snel dikkere buik zorgen.

@ iedereen, zat net tv te kijken en ging over overgewicht en zwanger worden. Ik werd wel een beetje gelukkig! Schijnt goed te zijn om niet te zwaar te zijn als je zwanger wil worden. Ben ik even blij dat ik net klaar ben en 13 kilo afgevallen ben :-) Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat als je mama niet teveel overgewicht heeft dat je als kinder minder kans hebt om dik te worden. Is mijn moeite met afvallen toch ook voor een andere reden geweest!

Ik ga vanavond maar op tijd naar bed. Lekker fris morgen op cursus!

x
@Paulita Kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar de echo. Hoeveel weken moet je daar nu nog op wachten? Een kloppend hartje is het beste kado wat je maar kan wensen! Wat voor klachten heb je nu allemaal naast de vermoeidheid? Is je reuk ook sterker en heb je last van ochtend misselijkheid? Ben erg benieuwd wat ons hopenlijk allemaal te wachten staat!

Ik heb nog eens gegoogled en gelezen op verschillende sites dat na een jaar na het stoppen met de pil je ongesteldheid weer regelmatig moet zijn. En dat het 'normaal' is dat het de eerste keer een paar maanden kan duren.

Ook staat overal gemeld dat je je vooral niet druk moet maken, want dan duurt het alleen maar langer. Ja makkelijk gezegd maar als je om de zoveel uur kramp in je buik voelt, dan denk je er automatisch aan!

Oke vriendjelief zegt ook dat ik me vooral niet druk moet maken, dus ik ga maar eens lekker ontspannen in een warmbadje... het komt allemaal vast goed.
@Poffer Sodeju 13 kilo wat knap zeg! Heb je dat speciaal gedaan omdat jullie een kinderwens hebben, of was je daar toen nog niet mee bezig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven